|
ПУМБ |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
Додано: Вів 14 бер, 2023 19:07
Настирливо телефонують і пропонують здійснити оплату з Всеможу, начебто для перегляду умов кешбеку. Хоча плачу з дебетки, бо кб більший. Хтось з таким стикався? І ще ? Що, оплата з Всеможу без комісії на суму >100грн?
-
valya
-
-
- Повідомлень: 1893
- З нами з: 31.10.12
- Подякував: 665 раз.
- Подякували: 128 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 14 бер, 2023 19:21
valya написав:оплата з Всеможу без комісії на суму >100грн?
Вибачте, не зрозумів за що оплата. Мені пропонували розрахуватись карткою на суму більше 100 гривень для підтвердження активності рахунку, але ніяких плюшок я поки що так і не дочекався.
-
Bosstone
-
-
- Повідомлень: 2278
- З нами з: 21.04.10
- Подякував: 812 раз.
- Подякували: 298 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 14 бер, 2023 19:28
Bosstone написав: valya написав:оплата з Всеможу без комісії на суму >100грн?
Вибачте, не зрозумів за що оплата. Мені пропонували розрахуватись карткою на суму більше 100 гривень для підтвердження активності рахунку, але ніяких плюшок я поки що так і не дочекався.
Плюшки були, Але не вам а менеджеру який вам телефонувала. Власне це й була головна мета дзвінка
-
Alien
-
-
- Повідомлень: 2451
- З нами з: 12.01.20
- Подякував: 72 раз.
- Подякували: 721 раз.
-
-
Профіль
-
-
3
Додано: Вів 14 бер, 2023 19:34
Bosstone Подяка! Так, можливо і помиляюсь. Було ж без комісії. Це хочуть >100
-
valya
-
-
- Повідомлень: 1893
- З нами з: 31.10.12
- Подякував: 665 раз.
- Подякували: 128 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 15 бер, 2023 03:40
Вже десь тиждень не працює інтернет-банкінг ПУМБу з компьютера, хоча до цього проблем не було. Логін, пароль усе вірно, але видає QR код та повідомлення "Завантажте апплікацію". Це тільки в мене проблеми?
-
Nordland
-
-
- Повідомлень: 5
- З нами з: 12.04.14
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 15 бер, 2023 12:43
Nordland на цій гілці писали, що ПУМБ тих користувачів які протягом місяця не заходили у веб-версію ПУМБ-онлайн позбавляє назавжди доступу до неї і їм для комунікації з банком лишається лише мобільний додаток. На жаль така політика банку і відновити доступ до веб-версії після відключення нікому не вдавалось. Хто користується - у того доступ є. Щойно перевірив - усе працює
-
Alien
-
-
- Повідомлень: 2451
- З нами з: 12.01.20
- Подякував: 72 раз.
- Подякували: 721 раз.
-
-
Профіль
-
-
3
Додано: Чет 16 бер, 2023 16:26
Неделю назад было сообщение в вайбер избегать пополнение карт в айбоксах... Кто то в последнее время пополнял таки карту в тумбах? нормально+быстро всё доходит ?
-
Клаус
-
-
- Повідомлень: 1143
- З нами з: 04.10.13
- Подякував: 42 раз.
- Подякували: 63 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 16 бер, 2023 16:58
Клаус написав:Неделю назад было сообщение в вайбер избегать пополнение карт в айбоксах... Кто то в последнее время пополнял таки карту в тумбах? нормально+быстро всё доходит ?
Вчера после обеда ПУМБ, МОНО и Sport пополнить там не удалось. "Час очікування вичерпано. Спробуйте ще раз"
-
Fylhtq
-
-
- Повідомлень: 155
- З нами з: 22.08.17
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 17 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 16 бер, 2023 17:14
Клаус могу сказать, что и в easy pay опасно пополнять месяц назад пополнила карту, терминал завис, деньги не зачислились на карту, и уже целый месяц служба поддержки easy pay рассказывает мне, что им жаль и "на разі немає ніякої відповіді", дали мне уже два номера на мои обращения, третий раз уже номера для обращения мне не дали, но суть та же - им жаль и ответить когда будут деньги они не могут - ждите и что-то вроде - "денег нет, но вы держитесь" так что будьте осторожны с easy pay также ....
-
vililit
-
-
- Повідомлень: 94
- З нами з: 15.12.16
- Подякував: 12 раз.
- Подякували: 2 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 16 бер, 2023 17:17
vililit написав:Клаус могу сказать, что и в easy pay опасно пополнять месяц назад пополнила карту, терминал завис, деньги не зачислились на карту, и уже целый месяц служба поддержки easy pay рассказывает мне, что им жаль и "на разі немає ніякої відповіді", дали мне уже два номера на мои обращения, третий раз уже номера для обращения мне не дали, но суть та же - им жаль и ответить когда будут деньги они не могут - ждите и что-то вроде - "денег нет, но вы держитесь" так что будьте осторожны с easy pay также ....
дорого опыт обошелся? к сожалению со светом эти налопополнения много головняка добавили, стараюсь теперь через кассу
-
cohan
-
-
- Повідомлень: 6497
- З нами з: 27.09.19
- Подякував: 112 раз.
- Подякували: 534 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|