Цікаво за який час вони попередити згідно законодавства повинні.Ну і взагалі хочаб щось надіслали що тарифи змінюються.А то про зміну тарифів узнаю на форумі.Ситуація називається наїпем втіхую клієнтів, хай по факту узнають.
klug написав:Ці дупоголові аж сьогодні спромоглися на пуш, типу: "ви не знали, а погіршені тарифи уже два дні, як набрали чинності"
Я сьогодні більше години витратив на спілкування із "профільним" підрозділом, який мені доводив що все у них кошерно. І ніякого інформування бути не повинно. просто перли відмазок. Зокрема:
Банк має повідомити про зміну тарифів на обслуговування Платіжної картки не пізніше ніж за 30 днів до дати зміни даної тарифікації. Що до зміни тарифів на обслуговування платіжної картки, вони не відбувались, обслуговування картки як було безкоштовне, так і залишилось. Стосовно інших змін у тарифах на операції банк повідомляє згідно способі які розміщені у публічний пропозиції банку, а саме пункт 11.2
"11.2.Свою пропозицію про внесення змін до Договору Банк повідомляє Клієнту будь-яким з наступних способів (на вибір Банку): шляхом надіслання повідомлення про зміну Договору, в тому числі надіслання Публічної пропозиції та/або нової редакції Публічної пропозиції, розпорядчих документів Банку на адресу електронної пошти Клієнта або Узгодженими каналами зв’язку; шляхом розміщення електронних версій нової редакції Публічної пропозиції, розпорядчих документів Банку на Сайті Банку з повідомленням Клієнта про таке розміщення в Мобільному застосунку«Sportbank» (в залежності від функціональних можливостей Мобільного застосунку«Sportbank») або іншим шляхом, що дає можливість встановити дату такого повідомлення; шляхом розміщення електронних версій нової редакції Публічної пропозиції, розпорядчих документів Банку в Мобільному застосунку«Sportbank» (в тому числі шляхом веб-посилань на документи, що розміщені на Сайті Банку)."
В підсумку мені набридло читати їх маячню - я повідомив, що вважаю, що п.11.2 не суперечить вимозі НБУ інформувати клієнта у 30 денний термін про зміну тарифу а лише визначає спосіб у який це інформування відбувається. А ще повідомив, що після сьогоднішнього спілкування хочу написати скаргу НБУ оскільки вважаю, що банк порушив мої права як споживача послуг не повідомвши мене завчасно про зміни тарифів. Для скарги попросив їх просто підтвердити або спростувати факт не інформування за 30 днів про ті зміни про які вони прислали пуш. Після цього "профільний" відділ взяв паузу і завис. написали, що дадуть відповідь... потім. Я так розумію наразі консультуються як відповісти на просте питання. Нічого - я почекаю
Alien Дякую, теж обмірковував варіант так "розважитися". Є важливе уточнення: 30 днів було прописано у Законі "Про платіжні системи та переказ коштів в Україні", що втратив чинність майже рік тому. Замість нього тепер Закон України "Про платіжні послуги". До свого сорому, я його досі детально не вивчив, але швидким пошуком згадку про 30 днів там не знаходжу.
klug написав:Alien Дякую, теж обмірковував варіант так "розважитися". Є важливе уточнення: 30 днів було прописано у Законі "Про платіжні системи та переказ коштів в Україні", що втратив чинність майже рік тому. Замість нього тепер Закон України "Про платіжні послуги". До свого сорому, я його досі детально не вивчив, але швидким пошуком згадку про 30 днів там не знаходжу.
Також втратила чинність постанова НБУ № 705 від 05.11.2014, де була аналогічна норма, але замість неї вийшло "Положення про порядок емісії та еквайрингу платіжних інструментів", де є п. 30, що символічно говорить про 30 днів. Можна пробувати посилатися на нього. Взагалі, хотілося б почути, яким чином повідомлення про зміни, що уже набули чинності два дні тому, у когось повертається язик назвати "пропозицією".
Згоден. Наразі практично неможливо апелювати конкретною нормативкою. Я давав їм посилання на питання та відповіді на сайті НБУ. Слабенько звичайно. Але що є. В підсумку мені вирішили відповісти особисто і по телефону. Уже у розмові мені визнали що зміни до дкбо розмістили у відкритому доступі лише 10 квітня. Але банк не вважає що він це зробив не своєчасно. У них в дкбо прописано про які саме зміни і у які терміни вони мають інформувати. Хоча в підсумку під кінець розмови погодились що за 30 днів воно було таки краще. Більше того я не вимагав але вони самі взяли на майбутнє на себе зобов'язання інформувати про зміни САМЕ у додатку і САМЕ ЗАВЧАСНО а не через два дні як зміни вступили у силу. До речі вони пояснили що фактично зміни вступили в силу лише сьогодні - учора та позавчора у них програма не була готова все обраховувати по новому тому ще вчора нові тарифи не застосовувались. На прощання "за прискіпливість" ще й пообіцяли нарахувати якийсь сорі бонус - що було дуже несподівано
Я дуже вибачаюся, шановне панство! Але дуже багато літер... Хочу підсумувати, чи вірно я все зрозумів.
1. Було і лишилося 10 безкомісійних переказів P2P з картки Sportbank через додаток на загальну суму 30 000 грн. 2. Було безліміт, стало - 10 безкомісійних переказів за реквізитами (IBAN) через додаток на загальну суму... яку? Чи 10 P2P + 10 по IBAN на загальну суму 30 000 грн? Реально не зрозумів. Буду щиро вдячний за пояснення. Пане klug, якщо що, не сильно кОпайте...