напомните, а как лучше пополнить кредитную карту универсальна чтобы небыло комиссии?
только с картой через терминал?
|
|
![]() пополнение кредитнойнапомните, а как лучше пополнить кредитную карту универсальна чтобы небыло комиссии?
только с картой через терминал? ![]()
платіжна інструкція - розпорядження ініціатора надавачу платіжних послуг щодо виконання платіжної операції; ![]() Re: ПриватБанкRaymond, якщо авторизуватися в ТСО будь-якою своєю карткою Привату, то поповнення Уні було без %. Якщо Уні digital, то після авторизації через QR/дзвінок на фінномер має теж бути без %.
Якщо поповнювати картку іншого клієнта ПриватБанку, то буде додаткова комісія. ![]() Інструкція це не тільки пояснення, але ще й розпорядження або наказ на виконання певних дій. Я так думаю, що саме це значення і малось на увазі, але навіть у цьому разі документ з такою назвою теж складно вважати доказом здійснення платежу. Адже навіть якщо є відповідна інструкція з боку клієнта, це ще не означає, що вона була успішно виконана. До цифровізації платіжні доручення друкувались на папері і відвозились в банк, можна навіть було отримати позначку про те, що доручення банком прийняте. Але доручення все могло не бути виконано, якщо, наприклад, на рахунку не було достатньо коштів. До речі, безумовна можливість передати до банку платіжний наказ -- це було б дуже добре для клієнта. Адже невиконання банком платіжного наказу має бути законно обгрунтовано, в іншому випадку настає відповідальність банку. Інша справа -- коли банк перешкоджає самій можливості видати такий наказ, із якихось власних підстав (навіть не повідомляючи клієнта чому саме). Наприклад, блокуючи доступ до керування рахунком через цифрові канали зв'язку. Немає платіжного наказу -- немає відповідальності. Тому це було б добре, якщо б якийсь банк запровадив замість крутих "додатків-застосунків-щось пійшло не так" можливість підписати платіжний наказ цифровим підписом, відправити його до банку звичайною електронною поштою, і безумовно отримати підтвердження про прийняття (також з цифровим підписом). Деякий час подібну схему ще можна було побачити в клієнт-банках для юридичних осіб, але згодом я вже такого не бачу і для них. ![]() Уни digital - отличный вариант для обхода терминалов. ![]() Прийшла допомога але приват заблокував карту.арешт було знято ще 09.07.2020р.банк траст вже в Україні припинив своє існування,Як зняти арешт,приватний виконавець сказав що банк повинен його зняти.
![]() Добрый день
От Привата пришло предложение по установке кредит. лимита 10 тыс. на универсальную. Подключена акция такая по словам оператора: При переводе суммы 4800 на другую карту без комиссии с этой универсальной будет кэшбэк по этой универсалке в счет кредитного лимита 3% с каждой покупки во всех сетях и точках абсолютно. Кто-то подключал это? не кидалово? Можно пользоваться? ![]()
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор |
|