ПУМБ

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
  #<1 ... 478479480481482 ... 669>

Оцініть обслуговування в цьому банку та обґрунтуйте свою оцінку

ПУМБ 3.3 5 78
1- Дуже погане. Грубіянили тощо.
13%
10
2- Погане. Некомпетентне.
18%
14
3- Задовільне. Хотілося б краще.
17%
13
4- Добре. Як і повинно бути.
31%
24
5- Відмінне. Дуже сподобалося.
22%
17
Всього голосів : 78
Повідомлення Додано: Вів 02 січ, 2024 11:19

  Hennady написав:16.12.2023 відкрив депозит "Вдячний", а у січні 2024 тільки 3 категорії кешбеку...
Вже все з четвертою категорією?

Є четверта в мене. Відкрив неділю назад. Стукайте в підтримку.
Hemi
 
Повідомлень: 256
З нами з: 13.04.20
Подякував: 0 раз.
Подякували: 34 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 02 січ, 2024 15:34

  Hennady написав:16.12.2023 відкрив депозит "Вдячний", а у січні 2024 тільки 3 категорії кешбеку...
Вже все з четвертою категорією?


Вітаємо!

Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН чи фінансовий номер телефону, щоб ми могли детальніше розглянути Ваш випадок. Дякуємо.
PUMB
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 3334
З нами з: 19.07.11
Подякував: 797 раз.
Подякували: 218 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 02 січ, 2024 16:04

  Hemi написав:Є четверта в мене.

й в мене є, після відкриття Вдячного в грудні. А взагалі, на який термін 4 категорія? На термін відкритого Вдячного чи лише в наступний, після відкриття, місяць?
kulikrom
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1561
З нами з: 14.09.11
Подякував: 30 раз.
Подякували: 96 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 02 січ, 2024 16:28

  Hemi написав:
  Hennady написав:16.12.2023 відкрив депозит "Вдячний", а у січні 2024 тільки 3 категорії кешбеку...
Вже все з четвертою категорією?

Є четверта в мене. Відкрив неділю назад. Стукайте в підтримку.

Я в листопаді був відкрив на місяць, то в грудні 4 категорія була доступна.
А от вже в грудні/січні так не вийшло - то, можливо, це одноразова акція, тому й запитав. Написав в ПП представнику.
Hennady
 
Повідомлень: 544
З нами з: 02.11.08
Подякував: 29 раз.
Подякували: 32 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 02 січ, 2024 16:52

  kulikrom написав:
  Hemi написав:Є четверта в мене.

й в мене є, після відкриття Вдячного в грудні. А взагалі, на який термін 4 категорія? На термін відкритого Вдячного чи лише в наступний, після відкриття, місяць?

по мені - друге - в наступний
і цього міс.вже не має :mrgreen:
хуторянка
Аватар користувача
 
Повідомлень: 2845
З нами з: 28.02.10
Подякував: 20 раз.
Подякували: 132 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 02 січ, 2024 17:12

Шось сьогодні банчик хромає з видачею готівкового доляра в м.Чернігів :(
root
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1274
З нами з: 04.03.15
Подякував: 238 раз.
Подякували: 157 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 03 січ, 2024 05:17

Re: ПУМБ

А можна якось зробити щоб консультанти не надзвонювали так агресивно? Вже і додаток відкривати страшно, бо знову почнуть
Alexey_k9
 
Повідомлень: 241
З нами з: 06.08.15
Подякував: 15 раз.
Подякували: 10 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 03 січ, 2024 07:33

  Alexey_k9 написав:А можна якось зробити щоб консультанти не надзвонювали так агресивно? Вже і додаток відкривати страшно, бо знову почнуть

Я за цих "консультантів" вже ругався з підтримкою. Такого дебільного банку, який дзвонив 6-7раз на день, я ще не бачив. А саме смішне, що коли запитав у чаті "Це номер вашого банку?", вона поклацала і каже, що "Ні, номер не наш". На питання, а чого вони представляються вами та знають мою персональну інформацію, ще раз подумала і каже "Ой, напевне наш, бла-бла". По факту, вони нанімають якихось лівих аутсорсерів, передають їм нашу інформацію і вони починають нас тероризувати дзвінками. 🤬
Hemi
 
Повідомлень: 256
З нами з: 13.04.20
Подякував: 0 раз.
Подякували: 34 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 03 січ, 2024 10:05

Плюсую! У мене зранку якось було 10 пропущених від БУМБи, коли я вночі вирішив глянути актуальні ставки за депозитами. До того ж ці "консультанти" несуть якусь маячню та категорично відмовляються відходити від скрипта. Менеджмент взяв курс на максимальну "Полінізацію" обслуговування клієнтів.
klug
 
Повідомлень: 8875
З нами з: 18.08.14
Подякував: 374 раз.
Подякували: 1248 раз.
 
Профіль
 
1
4
Повідомлення Додано: Сер 03 січ, 2024 15:30

  Alexey_k9 написав:А можна якось зробити щоб консультанти не надзвонювали так агресивно? Вже і додаток відкривати страшно, бо знову почнуть


Це ті консультанти , що ще просять(вимагають?) обов"язково зробити деяку проплату кредиткою до якоїсь дати, після чого мої умови обслуговування стануть ще кращі?
Vatsyk
Аватар користувача
 
Повідомлень: 129
З нами з: 03.03.17
Подякував: 33 раз.
Подякували: 14 раз.
 
Профіль
 
1
  #<1 ... 478479480481482 ... 669>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: liliya_logical, maxprofit і 0 гостей
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама