залишок не відображає.. на картках всіх : Використання обмежено.Зверніться у підтримку .
|
|
Додано: Сер 21 лют, 2024 18:49
Тримайтеся. Ми з вами. Не пізніше 26го напишить запит на дозвіл перерахування особистих коштів з дебетних рах-в на погашення кредит. заборг-і!! Але готуйтеся таки переводити СЕПом (( ПС. А шо Офпред, допомогає?! Чи вони думають, що таки террориста впіймали у прямому ефірі? Передайте їм, що згідно ПВК/ФТ у банці є 2 дн. на пошук терориста, або до 5 дн. на пошук пральні... і до 30 кал. дн на пошук шаХрая (з відкриттям ЄРДР!!)..але у будь-якому разі вам вже через 5 дн. повинно бути повідомлено причину (оф. лист) блокування рах-ів...
Додано: Сер 21 лют, 2024 21:35
оф пред ,мовчить..відділення мовчить...ну ще зачекаю ,до завтра ...а завтра , якщо не розблокують...добавлю , ще в десятка два-три сайтів відгук про довчасне блокування власних коштів з незрозумілих причин ..думаю про листа до НБУ ,можливо суду ... і головне депо закінчувався на наступний день ( 19,02 ) , в гривні ..ось так мабуть , пумб заробляє , на відсотках
Додано: Сер 21 лют, 2024 22:08
Знайома ситуація. І також закінчення депо за 2-3 дні. Але є відмінності - запит на документи отримав на електронну пошту. І гадав, що поки буде відбуватися обмін повідомелннями да документами, блоку не буде - помилився. В них також є форма/сайт для надання документів, що я і зробив із дублюванням на імейл. (напишить мені - надішлю інструкцію, що отримав від банку) По жодному каналу не отримав підтвердження отримання документів!!! - тут вже ахтунг. Почекав тиждень (чи 10 днів, не пам'ятаю) із запитом по імейл - нуль реакції. Після фіксації скарги у телефонному режимі - блокування зняли за 1-2 доби. Коінседенс, мабуть. фінмон - то в них окрема каста, зателефонувати їм або отримати зворотній зв'язок неможливо... не дай боже, буде тиск на прийняття рішення
Додано: Чет 22 лют, 2024 00:07
Не запит на якийсь там дозвіл, а заява на перерахування коштів з однієї своєї картки на іншу для погашення кредиторської заборгованості.Не виконають - то вже будуть не ваши проблеми.Ви заяву надали.Гроші є, розпорядження теж є. Причому заяву можна писати прямо зараз з указанням дати коли ви там хочете.Щось типа того: В зв'язку з блокуванням коштів банком (пумбой) з невідомої мені причини (вам же її офіційно не вказали) та в зв'язку з цим неможливістю перерахувати кошти в застосунку пумб, з метою виконання моїх зобов'язань перед банком, а саме для погашення кредиторської заборгованості перед банком, прошу такого-то числа кошти в сумі такої то перерахувати з мого рахунку такого-то на мій рахунок такий-то на якому обліковується ця кредиторська заборгованость.Цілую Пух. Востаннє редагувалось посетитель в Чет 22 лют, 2024 00:47, всього редагувалось 4 разів.
Додано: Чет 22 лют, 2024 00:23
Re: ПУМБТак вони виконувати його будуть (за регламентом) типа 5..6 робочих дн... ото і будуть таки ваші проблеми І гроші ж лежать на Вільном, ото ще зняти їх не дадуть.
Додано: Чет 22 лют, 2024 00:27
Додано: Чет 22 лют, 2024 11:34
Re: ПУМБPUMB, ось банк відновив роботу відділення у моєму районі Донецької області, ну хоча б якийсь пушик у застосунок відправили й/або на електронну пошту листа, повідомленням на фінансовий номер телефону.
Випадково переглядав інформацію в застосунку й дізнався, що відділення працює... А тут бажаю перевипустити пластик у зв'язку зі завершенням його строку. ОНОВЛЕНО в 12:20 Як виявилося у відділенні менеджерів немає, робоча тільки каса. Контакт-центр увів в оману. На сайті більше правдива інформація щодо роботи відділення, але не повністю.
Додано: П'ят 23 лют, 2024 04:57
Це що за регламент такий? Внутрішньобанк у межах опер. дня згідно Закону. Але є сумніви у самій можливості клієнту розпоряджатися заблокованими коштами.
Додано: П'ят 23 лют, 2024 10:55
Re: ПУМБКошти з рахунків клієнта не уходять.Є заборгованість клієнта перед банком, у банка є кошти клієнта якими можна погасити цю заборгованість.Вони доречі в своїх документах пишуть що заборгованість перед банком банк може гасити будь-якими коштами клієнта які знаходяться в банку.А тут ще й клієнт таке надає.
Нє, ну банку звичайно краще що б клієнт ще грошей докинув погасив, а потім ще й з залишку 30 % (як деякі) забрати.
|
|