Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
Сьогодні в 14:27 здійснив розрахунок в іноземному онлайн магазині розраховуючи на комерційний курс банку вказаний на офіційному сайті (39.00грн. за 1$). Блокування відбулось згідно курсу 39.10. Звернувся в підтримку де хотів зафіксувати проблему. Отримав дуже негативне враження від спілкування з оператором після якого в майбутньому мабуть більше не буду здійснювати схожі оплати, та й не певен чи хочу співпрацювати з банком що не здатен визнавати свої помилки. Думаю також над зверненням в НБУ щодо введення клієнта в оману через недостовірну інформацію розміщену на офіц. сайті банку
andriy_z Вітаємо! Нам дуже шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми хочемо розібратись детальніше та все перевірити, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації.
Howl написав:PUMB, зауваження щодо відображення роботи відділення в м. Краматорськ Краматорського р-н Донецької обл.:
у мобільному застосунку зазначено, що відділення працює (про якійсь обмеження в його роботі не зазначено);
на сайті банку зазначено, що у відділенні доступні: обслуговування в консультаційному режимі, касове обслуговування, банкомат і термінал самообслуговування.
На прикинці лютого я скаржився щодо цього. Підтримка хоч тепер має інформацію щодо роботи цього відділення, але в мобільному застосунку без змін.
Треба, щоб інформація була однаковою на всіх ресурсах банку.
Вітаємо! Щиро вдячні за Ваш відгук!
Ваша пропозиція була передана нашим спеціалістам для ретельного розгляду. Наразі, на жаль, ми не можемо надати конкретний термін реалізації, проте, така можливість буде розглянута у наступних оновленнях нашого застосунку ПУМБ Online.
Оформив Оплату частинами new, наступний платіж до 25.04. Це виходить, що кожного місяця потрібно буде самому руцями його ото гасити через кнопу "Внести платіж"? Проводка також С2А, як і на ВсеМожу?
Striker Вітаємо! Вам необхідно буде вносити платежі до 18:00 25 числа кожного місяця. При оплаті у застосунку ПУМБ Online платежі здійснюються через А2А.
Striker написав:Оформив Оплату частинами new, наступний платіж до 25.04. Це виходить, що кожного місяця потрібно буде самому руцями його ото гасити через кнопу "Внести платіж"?
Да. Або СЕПом. Були чутки, що автоматом списує з дебетки, але я не ризикую перевіряти
Так, може бути автоматичне списання з дебетового рахунку в дату білінгу, якщо клієнт забув внести платіж. Дане списання задля уникнення простроченої заборгованості, оскільки це впливає на кредитну історію. Але ми не радимо використовувати даний спосіб внесення обов'язкового платежу, потрібно вносити самостійно та завчасно.
PUMB , В приложении в анкетных данных есть назначенная банком сумма: типа "максимальная сумма всех операций за квартал "всех операций" - это как считается? в том числе и расходных тоже,и оплат, и "внутрибанковских" открытий онлайн-депозита с собственной ВсеКарты, и выплаты обратно на нее же тела и процентов?
flysoulfly Вітаємо! Вам необхідно вказати максимальну суму надходжень на Ваші карткові рахунки. Операції між Вашими рахунками в нашому банку в цю суму не враховуються.
Згадав сьогодні що не оплатив за інтернет. Зайшов в додаток, відкриваю шаблон для оплаті за Фрінет, є всі реквізити для оплати крім особового рахунку. Витираю шаблон ввожу у пошуку Фрінет, далі просить ввести особовий рахунок і все на наступному екрані його вже немає, лише IBAN, ЄДРПОУ, в призначені тільки прізвище. Вирішив подивитись квитанцію за минулий місяць, а там банк призначення взагалі був інший. Пішов на сайт шукати хто правий. На сайті дійсно той рахунок що зараз вказаний в Пумбі. Роблю тестовий платіж, зарахування миттєве. Провожу основний переказ який так само миттєво зараховується. От цікаво для чого Пумб робить щоб клієнти хвилювались куди банк може запуляти платіж