Так це ж і є електро. Той самий електромотор. Просто замість батареї - бак з воднем та "паливні ячейки" в яких водень вступаючи в реакцію з киснем виробляє електричний струм. Якщо тема з воднем буде розвиватись - Тесла втратить капіталізацію ще відсотків на 70% а може і більше.
Ну може і так, а може просто ДВС з згорянням там водню+кисню. Майже вічний двигун виходить.
airmax78 написав:Так це ж і є електро. Той самий електромотор. Просто замість батареї - бак з воднем та "паливні ячейки" в яких водень вступаючи в реакцію з киснем виробляє електричний струм. Якщо тема з воднем буде розвиватись - Тесла втратить капіталізацію ще відсотків на 70% а може і більше.
Кіловат встановленої потужності електролізера коштує до тисячі доларів. І ККД там близький до 70-80%. Це при тому, що кіловат сонячних панелей коштує 200-250 доларів. Зелений водень через це вийде втричі дорожчим за літієві батареї за умови їх зарядки в позапікові години. Не зелений водень - то нафта й газ. Тобто фінансування ірану та росії.
airmax78 написав:Так це ж і є електро. Той самий електромотор. Просто замість батареї - бак з воднем та "паливні ячейки" в яких водень вступаючи в реакцію з киснем виробляє електричний струм. Якщо тема з воднем буде розвиватись - Тесла втратить капіталізацію ще відсотків на 70% а може і більше.
Кіловат встановленої потужності електролізера коштує до тисячі доларів. І ККД там близький до 70-80%. Це при тому, що кіловат сонячних панелей коштує 200-250 доларів. Зелений водень через це вийде втричі дорожчим за літієві батареї за умови їх зарядки в позапікові години. Не зелений водень - то нафта й газ. Тобто фінансування ірану та росії.
Ну так це поки не масштабували та не довели до розуму технологію та інфраструктуру. 1кВт батареї також ще зовсім нещодавно коштував втричі дорожче ніж зараз.
airmax78 написав:Ну так це поки не масштабували та не довели до розуму технологію та інфраструктуру. 1кВт батареї також ще зовсім нещодавно коштував втричі дорожче ніж зараз.
ціна батарей міряється не за кВт, а за кВт * год. І становить десь 100-150 дол за кВт * год. https://interfax.com.ua/news/economic/876792.html Тобто комплекс СЕС + літієві батареї все одно в кілька разів дешевший за СЕС + електролізер + воднева інфраструктура + паливні елементи. І дешевші за вологі збочення СЕО Тойоти з ДВЗ на аміаку.
Додам, що кров цієї війні - це не нафта. А літієві АКБ. Вони всюди - телефони, планшети, зарядні станції, ДБЖ, АКБ рації (З Type-C вже), ретрансляторів, РЕБів, аналізаторів частот, ноутбуків, всіх можливих дронів, включаючи FPV.
Мабуть ми воєнні такі тупі, що не бачимо про.. водневі технології ))))))
Коли буде в автомобілях батарея на 100 і більше кВт год (і чесних 600+ км) , і щоб він коштував 20 куїв?)) Чи нинішні цифри запасу ходу - це вже стеля?
Hotab написав:Коли буде в автомобілях батарея на 100 і більше кВт год (і чесних 600+ км) , і щоб він коштував 20 куїв?)) Чи нинішні цифри запасу ходу - це вже стеля?
За рік їздив лише раз у відрядження, що мені знадобилася дальність 600+ км. І то в один бік їхали з 3 зупинками по 5 хв, а назад спокійно могли б їхати на електромобілі з дальністю 400 бо в дорозі півдня прочекали. Дальність 500+ для масових електромобілів - це тупий маркетинг, виклаканий закидонами з боку ДВЗ.
Hotab написав:Коли буде в автомобілях батарея на 100 і більше кВт год (і чесних 600+ км) , і щоб він коштував 20 куїв?)) Чи нинішні цифри запасу ходу - це вже стеля?
За рік їздив лише раз у відрядження, що мені знадобилася дальність 600+ км. І то в один бік їхали з 3 зупинками по 5 хв, а назад спокійно могли б їхати на електромобілі з дальністю 400 бо в дорозі півдня прочекали. Дальність 500+ для масових електромобілів - це тупий маркетинг, виклаканий закидонами з боку ДВЗ.
Вчора перед сном втикнув в питання автобатарей, заправки для них. Ну наприклад Хюндай ioniq6 , батарея 74КВтгод підтримка зарядної станції 350 кВт. Заявляють що від цієї станції енергії з 10 до 80 % насмокче за 18 хвилин. Ну таких станцій в державі одиниці, нехай все ж 150кВт масовішу візьмемо. Тобто це хвилин 45.. При цьому «доберемо» ми за цей час всього на 350 км ходу в теорії, а по правді (з кондом влітку, або обігрівом взимку) все ж 250км. Тобто: кожні 250 км треба ставати і 45 хвилин смоктати енергію. Звичайно в межах України може і не дуже проблема. Виїхав на Львів повний, один раз зупинився, досмоктав 250 км і доїхав. Але в Європу, де на автобані за день легко 1000+ км пролітається, це вже гемор.
Про ціну е/е на такій заправці - це окрема тема. 15 грн/квтгод. Тобто в реальних умовах витрат це 3.3 грн/км.. Зараз седани на дизелі покажуть таку ж ціну 1км, і без обмежень пробігу. Так, для міста, да з домашньої розетки, да по нічному тарифу - клондайк. Але не на трасу.кудись далі ніж 500 км.. Принаймні на сьогодні така ситуація.
Востаннє редагувалось Hotab в П'ят 19 кві, 2024 09:34, всього редагувалось 1 раз.