Ринок нерухомості. Ціни на квартири та земельні ділянки, аналітика, прогнози. Купівля та продаж нерухомості, оренда квартир та офісів, пропозиції комерційної нерухомості. Ріелтори та агентства нерухомості в Україні
Про бізнес з вікнами я теж звернув увагу, тут не дивувався: наші люди в хорошому сенсі кмітливі і товар звичний. Свого часу мій приятель замовляв такі вікна в Дніпрі (якась була хороша фабрика) та возив на Крим, за 560 км, то я не дивуюся. Про зарплатню водія міг і правду розказувати. Хоча я спілкуюся з приятелем - працює на німецькій залізниці, то сказав, що стандарт зарплатні 1700…2200 євро (чистими), а найбільше у машиніста швидкісного потяга 2700€. Ну, може людина працює не розгинаючи спини (хоча там є компʼютерний облік роботи водія і більше дозволеного часу працювати не можна). А може кмітливий хлопець шукає клієнтів на «заробити гроші» через «комісія за влаштування на масну роботу». Ну а це вже його талант, тут не можна засуджувати або заздрити.
В цілому я вам вдячний за таке відео - мені було реально цікаво. Тим більше, що сьогодні в Дрезден прибув на працевлаштування мій приятель по житлу в Анталії, він НЕ як біженець, а за контрактом і саме за своїм профілем, як фахівець досить високого рівня. Буде цікаво я гадаю. Може, провідаю, як буде час.
akurt написав:Хоча я спілкуюся з приятелем - працює на німецькій залізниці, то сказав, що стандарт зарплатні 1700…2200 євро (чистими), а найбільше у машиніста швидкісного потяга 2700€.
Не зрозуміло: як вони там виживають з такими зарплатами та їхніми цінами?
akurt написав:Хоча я спілкуюся з приятелем - працює на німецькій залізниці, то сказав, що стандарт зарплатні 1700…2200 євро (чистими), а найбільше у машиніста швидкісного потяга 2700€.
Не зрозуміло: як вони там виживають з такими зарплатами та їхніми цінами?
А як на Львівській залізниці з ЗП порядка 8 тис грн?! (нє, ну я розумію, що за бронь взагалі безкоштовно можна працювати, але тим не менше),, 🤔
akurt написав:Хоча я спілкуюся з приятелем - працює на німецькій залізниці, то сказав, що стандарт зарплатні 1700…2200 євро (чистими), а найбільше у машиніста швидкісного потяга 2700€.
Не зрозуміло: як вони там виживають з такими зарплатами та їхніми цінами?
Я такі цифри знаю давно: в Європі всіх вирівнюють по прибуткам податками. Якось сиділи в ресторації неподалік Відня та хазяїн готеля нам готував «Шніцель по-Віденські» - він виявився сербом та міг говорити російською. Ось саме тоді він мене просто збив з пантелику тим, що податкова сформована так, що всіх - навіть якщо заробив багато грошей - податками приводять до «загального знаменника», щоби всі були однаковими.
Неправильно люди живуть. Не по-людськи. Бідно.
Востаннє редагувалось akurt в Вів 11 чер, 2024 23:27, всього редагувалось 1 раз.
akurt написав:а сплачує податки так, щоби вийти на суму в 1700-2200€ на місяць.
Говорив з другом про Ірланідю, там податки нормальні до 42 тис. в рік / 3500 в місяць. При таких доходах отримуєш десь 2800 "чистими". А далі податки ростуть з 20% до 50% і більше заробити відповідно важче.
akurt написав:Неправильно люди живуть. Не по-людськи. Бідно.
Таке враження, що Ви це підтримуєте. Я би ще зрозумів, коли б прогресивна шкала застосовувалася від 10-15 кує на місяць. Але щоб з тих нещасних 4-5 кує вже по 40% дерти - то вже занадто.
Gastarbaiter написав:Я би ще зрозумів, коли б прогресивна шкала застосовувалася від 10-15 кує на місяць. Але щоб з тих нещасних 4-5 кує вже по 40% дерти - то вже занадто.
Так не з 4-5, а прямо з 3. Гадаю, на фінансовому форумі всі розуміють, як працює прогресивна шкала, і що з 3-4 куо податку у 40% не буде? Щоб 40% вийшло, треба добряче заробити вище ставки 50%, а це вже якраз приблизно ті цифри, що ви назвали вище. (всі цифри умовні)
Gastarbaiter написав:Я би ще зрозумів, коли б прогресивна шкала застосовувалася від 10-15 кує на місяць. Але щоб з тих нещасних 4-5 кує вже по 40% дерти - то вже занадто.
Так не з 4-5, а прямо з 3. Гадаю, на фінансовому форумі всі розуміють, як працює прогресивна шкала, і що з 3-4 куо податку у 40% не буде? Щоб 40% вийшло, треба добряче заробити вище ставки 50%, а це вже якраз приблизно ті цифри, що ви назвали вище. (всі цифри умовні)
так там заробляють статки не зарплатою, зарпалта це для умовно бідних щоб підтримувати штани
Gastarbaiter написав:Я би ще зрозумів, коли б прогресивна шкала застосовувалася від 10-15 кує на місяць. Але щоб з тих нещасних 4-5 кує вже по 40% дерти - то вже занадто.
Так не з 4-5, а прямо з 3. Гадаю, на фінансовому форумі всі розуміють, як працює прогресивна шкала, і що з 3-4 куо податку у 40% не буде? Щоб 40% вийшло, треба добряче заробити вище ставки 50%, а це вже якраз приблизно ті цифри, що ви назвали вище. (всі цифри умовні)
Із Німеччини, зараз: «Машинист получает в среднем 2300 евро в месяц, зависит много от надбавок т.е.какой график работы, начальник поезда получает примерно столько же. Электрик будет примерно 1700 евро получать и механик примерно так же. Но всё это индивидуально и зависит от квалификаций, опыта работы и прочих тонкостей. Это уже чистыми. Налоги примерно 30-40 % составляют». Кінець цитат.
Які там 15 000€? Скромнішими треба бути. А то українці - німецькі залізничники будуть лаятися.
Дюрі-бачі написав:Знову ж таки: все дуже індивідуально. Серед знайомих найбільше жаліють про еміграцію і хочуть додому ІТ-шнLeики, які мали 3-4k$. Кажуть, що для аналогічного життя потрібні ЗП в 10+k $ "чистими", а більше 4 "чистими" їм не платять.
Дуже цікаве твердження... Питання, як от вони свої витрати рахували? Ну наприклад їли 1 кг хамону в місяць в Україні за 15 дол, а зараз в еміграції за 12 дол. Чи купляли раз в рік нову модель iPhone за 1200 дол в Україні, і за 1100 в еміграції. По собі я не скажу, щоб мій рівень життя впав, можливо трохи підріс.