Коли розпочнеться обвал нереальних цін на житло у Києві?
+Додати тему
Відповісти на тему
Ринок нерухомості. Ціни на квартири та земельні ділянки, аналітика, прогнози. Купівля та продаж нерухомості, оренда квартир та офісів, пропозиції комерційної нерухомості. Ріелтори та агентства нерухомості в Україні
Близько 20:00 у ЖК Варшавський+ вже втретє вибухнув трансформатор. Місцеві кажуть, що 3 будинки вже 2 доби без електропостачання.
так а шо это за будка? какая там мощность? опять сэкономили?) охлаждение там существует вообще? при такой нагрузке, когда все одновременно включают всё подряд, там надо некислый запас по мощности, ТУ мирного времени не подходят. правда, и трансформаторы недорогие относительно
плюс ворота открыть при такой жаре, чтоб продувалось
Близько 20:00 у ЖК Варшавський+ вже втретє вибухнув трансформатор. Місцеві кажуть, що 3 будинки вже 2 доби без електропостачання.
Это не ТП, а временный строительный трансформатор на балансе у застройщика. Подключение по временной схеме. ТУ не согласованы. Всё как всегда в ЛохоМОПах. Я бы этих нелегалов поотключал нафиг Пускай идут в очередь согласовывать ТУ.
Бенз в гонках(не при таких конечно температурах, не по дюнам) тоже используется Амеры вообще дизеля недолюбливают, как и азиаты с их как правило немалыми температурами во время рейдов. Просто бензиновый генератор с простейшим блоком и воздушным охлаждением нельзя крутить(дёргать обороты), давать отдых(комбинировать с зарядной станцией), не эксплуатировать в околокритических условиях с предкритической нагрузкой. Если же дрюкать генератор с двигателем от мопеда как тот мопед малолетки вечером на тусовке на районе, то конечно он и ста часов может не отработать до капремонта(не имеющего часто смысла)
Slon_Nosov написав:Та вони ще більше хочуть на ліфті підійматись, чим блище до 24 поверху тим актуальніше... Тому тільки геренатор. А самі активні жінки яки не розуміють як це все працює та скільки коштує. Мабуть прихільниці простих рішень...
обладнати ліфти платіжними терміналами (кажуть в Бородянці так давно зробили): хочеш кататися плати, при відключеннях "генераторний тариф"
поїздка у ліфті за ціною поїздки на таксі класу люкс ?
UA написав:Это не ТП, а временный строительный трансформатор на балансе у застройщика. Подключение по временной схеме. ТУ не согласованы. Всё как всегда в ЛохоМОПах. Я бы этих нелегалов поотключал нафиг Пускай идут в очередь согласовывать ТУ.
тг-канали пишуть про «трансформаторні підстанції», там і відео є, на вигляд - сучасне приміщення для тп
до речі пишуть що з попередньої пожежі не пройшло і доби
Востаннє редагувалось kingkongovets в Сер 17 лип, 2024 12:18, всього редагувалось 1 раз.
Тунель метро між станціями «Деміївська» та «Либідська», зачинений на ремонт, уже почали будувати.
Початок будівництва тунелю означає, що там уже є підготовлена основа, яка опирається на стабільний ґрунт. На ній влаштували кілька шарів бетонної та залізобетонної плити, гідроізоляції і захисний шар.
Окрім того, на майданчик вже почали завозити електричні кабелі для відновлення інженерних мереж всередині тунелю.
До цього там проводили підготовчі роботи, які займають більше часу, ніж зведення конструкцій. Натомість зараз будівельники уже створили всі умови, щоби звести монолітний залізобетонний відтинок тунелю і пустити рух поїздів.
Отже, сьогодні все ще чинним є прогноз про відновлення руху на початку осені. А конструкції тунелю мають збудувати до кінця літа.
На сьогодні завершена процедура торгів та укладено договір на виконання протиаварійних робіт мосту Метро через р. Дніпро.
Нагадаємо, що міст Метро через р. Дніпро введено в експлуатацію у 1965 році, а у 2008 році Міністерством культури і туризму України віднесено до пам’ятки архітектури та містобудування, науки і техніки, місцевого значення, що накладало певні обмеження на виконання будь-яких будівельних робіт на споруді.
У 2021 році було виконано комплексне обстеження мосту за результатами якого у споруді виявлені дефекти, що впливають на надійність та довговічність конструкцій мосту.
Характер прояву дефектів, виявлених під час обстеження та охоронний статус споруди, спонукає до проведення ремонтних робіт, а саме реставрації з пристосуванням, за окремо розробленим проєктом. На сьогодні споруда працює в обмеженому режимі щодо вантажопідємності.
Протиаварійні роботи є одним із етапів, який входить до складу робіт з реставрації мосту Метро та включають встановлення тимчасових металевих підтримуючих конструкцій у прогонах споруди. Саме такий вид та характер робіт дозволять забезпечити подальшу безпечну експлуатацію мосту без його закриття до початку виконання робіт з реставрації.
Для встановлення підтримуючих конструкцій передбачається ряд робіт з влаштування будівельних майданчиків для збирання металевих конструкцій, розміщення техніки та механізмів, викаточних пірсів та причалів для плавзасобів, виконання робіт з віброзанурення паль, виготовлення, транспортування та монтаж металевих елементів підтримуючих конструкцій, влаштування льодорізів для забезпечення льодоходу.
Наголошуємо, що під час виконання протиаварійних робіт рух транспортних засобів та поїздів метрополітену не закриватиметься, а також буде забезпечено збереження судноплавства.