Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
quadro_tony_da написав:зареєстурвався в боті немає в головному меню кнопки Benefits for IT де вона? в кого є кнопка?
Там ещё в конце чутка текста:
Хто може отримати бенефіти? Клієнти ПриватБанку – власники преміальних карток Platinum та Visa Signature категорії IT-фахівців, які мають ІПН і зареєстровані в такому статусі згідно із законодавством України або є одержувачами платежів від резидентів «Дія.City». Зарахування на рахунок ФОП/«Дія.City» мають становити від 100 тис. грн на міс. (300 тис. грн за 3 міс.) для картки Signature та від 50 тис. грн на міс. (150 тис. грн за 3 міс.) для картки Platinum.
Основні види діяльності (один із зазначених): ...
1. Пропозиції від Bolt, WOG та Netflix надаються за наявності протягом останніх 30 днів витрат від 20 тис. грн із картки Visa Signature або Visa Platinum. 2. Пропозиції від Rozetka надаються за наявності протягом останніх 30 днів витрат від 10 тис. грн із картки Visa Signature або Visa Platinum. 3. Раз на місяць ви можете отримати одну з пропозицій на вибір. Промокод від Netflix можна отримати не частіше ніж раз на 2 місяці. 4. Кількість пропозицій на місяць обмежено, тому встигніть скористатися запропонованою можливістю.
Наверное, удовлетворяющих всем этим условиям набежало столько, что, согласно четвёртому пункту, предложения пока закончились.
А кнопка... Ну есть она в конце главного меню. Почему бы ей не быть?
И, если после её нажатия согласиться с договором об акции, то начинает описанное подменю показывать:
quadro_tony_da написав:зареєстурвався в боті немає в головному меню кнопки Benefits for IT де вона? в кого є кнопка?
Там ещё в конце чутка текста:
Хто може отримати бенефіти? Клієнти ПриватБанку – власники преміальних карток Platinum та Visa Signature категорії IT-фахівців, які мають ІПН і зареєстровані в такому статусі згідно із законодавством України або є одержувачами платежів від резидентів «Дія.City». Зарахування на рахунок ФОП/«Дія.City» мають становити від 100 тис. грн на міс. (300 тис. грн за 3 міс.) для картки Signature та від 50 тис. грн на міс. (150 тис. грн за 3 міс.) для картки Platinum.
Основні види діяльності (один із зазначених): ...
1. Пропозиції від Bolt, WOG та Netflix надаються за наявності протягом останніх 30 днів витрат від 20 тис. грн із картки Visa Signature або Visa Platinum. 2. Пропозиції від Rozetka надаються за наявності протягом останніх 30 днів витрат від 10 тис. грн із картки Visa Signature або Visa Platinum. 3. Раз на місяць ви можете отримати одну з пропозицій на вибір. Промокод від Netflix можна отримати не частіше ніж раз на 2 місяці. 4. Кількість пропозицій на місяць обмежено, тому встигніть скористатися запропонованою можливістю.
Наверное, удовлетворяющих всем этим условиям набежало столько, что, согласно четвёртому пункту, предложения пока закончились.
А кнопка... Ну есть она в конце главного меню. Почему бы ей не быть?
И, если после её нажатия согласиться с договором об акции, то начинает описанное подменю показывать:
В настройках бота в Profile (этот пункт я даже на приведённом скриншоте вижу) -> Settings -> Card Level конечно же Visa Platinum была указана? У меня, вроде, сразу после этого появилось. И уже не исчезает даже, если на Classic поменять. Карт там же в настройках не добавлял. Может я и уникальный.
moveton написав:В настройках бота в Profile (этот пункт я даже на приведённом скриншоте вижу) -> Settings -> Card Level конечно же Visa Platinum была указана? У меня, вроде, сразу после этого появилось. И уже не исчезает даже, если на Classic поменять. Карт там же в настройках не добавлял. Может я и уникальный.
И даже промокоды выдает? Я в прошлом году пользовался аналогичной акцией, но в один прекрасный день при попытке получить код выдавало, что у меня нет карт, соответствующих условиям, при том, что карта была. Обращался в Visa, те посмотрели и сказали, что банк не передал информацию об участии карты в программе и отослали в Приват. В Привате заявку обрабатывали с пару недель, но в итоге таки добавили карту в программу.
Это уже было бы слишком С тех пор, как Приват перестал выдавать Платинум за большой депозит, я уже даже минимально не VIP, а тут ещё и траты по карте требуются. Но при всём этом кнопочек есть полный набор.
M-Audio ті кошти висіли на окремому рахунку баланса до з'ясування . У банка мільйони клієнтів, то ж треба контролювати самостійно. Колись, за нормальної роботи, банк мав сам повернути Вам кошти. Але міг і ні) Норми бухобліку дозволяють обидва варіанта розвитку подій.
svmasha30 написав:acsir Я не "з вулиці", а зі стажем банківського працівника (і щодо касових операцій, і інкасації,..) понад 35 років
Вибачте, якщо образив. Я не про Вас писав, а про емоції. Замість емоцій Ви, як професіонал з 35-річним стажем, могли відразу написати, яким чином банк мав документально зафіксувати видачу 100 гривнєвої купюри з 200-ї касети і провести цю операцію по бухгалтерії, щоб повернути клієнту кошти вже наступного дня. Тоді уся ця переписка виявилась би зайвою.
Приват дає щедрі індивідуальні пропозиції по незрозумілим мотивам. Запропонували безкоштовний переказ кредитних на +5000 грн, а тоді як винагорода 3% кешбеку на покупки 6 міс. Переказ зробив, наступного дня вагома покупка, кешбеку нема, але прийшло повідомлення про його підключення і вже на наступні покупки є кешбек.
Ой+ написав:Приват дає щедрі індивідуальні пропозиції по незрозумілим мотивам. Запропонували безкоштовний переказ кредитних на +5000 грн, а тоді як винагорода 3% кешбеку на покупки 6 міс. Переказ зробив, наступного дня вагома покупка, кешбеку нема, але прийшло повідомлення про його підключення і вже на наступні покупки є кешбек.