Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
WallNutPen написав:Сейчас без этого (признания что у человека есть деньги заработанные ранее которым он волен свободно распоряжаться) банки скатываются все больше в сторону явного маразма, стимулируя уход нормальных клиентов и вывод ними своих средств из банковской системы
Я вот до сих пор в єто поверить не могу. Я не нашел подобніх требований у регулятора. Там есть просто: знать своего клиента. А клиент у банка уже есть 20 лет... И шоо, вот теперь банка начала его изучать за последние 3 года?.. А у него вот депо 5-летний закончился в банке. Єто простіе отмазки банков, им так легче. Но клиент должен научиться макать их и макать в их же дер... И постоянно ставить в известность НБУ. И никакой суд тут не нужен
НБУ не виконує свої обов'язки та обов'язки,перекладає відповідальність на банки,коли все ж таки треба відповідати - є готові шаблонні відповіді, однієї з ключових слів це звернення до суду
Sense Bank написав:а в опитувальнику сума вказана менше і через це з'являються питання від фін моніторингу і рахунки обмежують
При оновленні даних онлайн в додатку такої графи не було зовсім (принаймні декілька місяців тому) і банк якось сам вираховував суму виходячи з доходу. І як дізнатися. скільки банк намалював той верхній поріг ? Чи виходячи з поточної логіки в додатковий дохід в анкеті треба вказувати всі можливі повернення депо та ОВДП (що звісно буде значно більше доходу по ЗП)?
andyteam Вчора, через певні технічні проблеми, не працювала акція "Вихідні з кешбеком за кредиткою" та "Вихідні з кешбеком". Наші спеціалісти вже працюють над вирішенням. Бонуси мають донарахувати протягом 5 робочих днів.
greenozon написав:Sense Bank воїни Світла і Зоряні Лорди!
підкажіть будь ласка рішення банку по картці АТБ - а саме чи буде продовження акційного КБ надалі
а заодно чтобі 2 раза не вставить - напишите также о планах банка о продолжении акции по Profiplay - будет по ней 3% дальше на оплату телекомун сервисов или карту можно закрывать?
Інформуємо вас, що з 01.01.2025 по 31.03.2025 р. оформлення програми «Моментальна розстрочка» буде надаватися на акціних умовах з річною ставкою 0,01% та разовою комісією за оформлення розстрочки для термінів 3 і 6 місяців.
Разова комісія за оформлення розстрочки для програми «Моментальна розстрочка на карту Акційна 4.0»:
50,00 гривень на термін 3 місяці 200,00 гривень на термін 6 місяців
Щомісячна комісія від суми розстрочки для програми «Моментальна розстрочка на карту Акційна 4.0»:
greenozon Поки що офіційної інформації не було, але підказали, що варто очікувати гарних новин найближчим часом 😉 Тому тримаємо кулачки та чекаємо на позитив вже на початку нового року 🎄 Як для акції за карткою АТБ, так і Profiplay
Переглядав перед новим роком заборгованості і з подивом побачив деякий борг на хамелеоні, достатній щоб ще і 100 микнути в акурат на НР. А це коміс за переказ своїх понад ліміт 20 тис. Причому коли формував платіж коміс світило 0. Вся супер-пупер ІТ команда не може застосунок довести до рівня коректного розрахунку коміса?
Ой+ написав:Переглядав перед новим роком заборгованості і з подивом побачив деякий борг на хамелеоні, достатній щоб ще і 100 микнути в акурат на НР. А це коміс за переказ своїх понад ліміт 20 тис. Причому коли формував платіж коміс світило 0. Вся супер-пупер ІТ команда не може застосунок довести до рівня коректного розрахунку коміса?
Вітаю!
Так, я розумію вас Відображення комісій по Хамелеону - моя особиста болюча тема, та я щиро сподіваюся що ми нарешті доведемо це до відображення в застосунку 🙌🏻
Суть в тому, що при переказі у застосунку в онлайн режимі відображається саме комісія сервісу, яку ви бачите одразу, тому що вона буде застосована у будь-якому випадку. Ви можете побачити її при переказі, наприклад, з картки Вайт. А комісія по Хамелеону, при перевищенні ліміту у 20 тис. грн - це комісія згідно з тарифами картки, а отже вона списується лише, коли переказ проходить по рахунку (тобто, через 2-3 дні), через що в момент переказу вона не відображається, бо система розрахує її після проходження по рахунку(