|
Таскомбанк |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
Додано: Вів 11 бер, 2025 21:08
Маю В5 і до неї допку Пудру. Зараз зайшов до ТАС24 там з'явилася наступна плашка з іконкою Вері: "Замовте нову віртуальну картку з кредитним лімітом! Кредитний ліміт по картці (4 цифри від Пудри) буде закрито."
Це криве попередження, що вони збираються мені обнулити ліміт на В5 і пропонують оформити Вері натомість чи вони мають на увазі, що обнулять В5 у разі, якщо я вирішу перейти на Вері? Власне, не ясно де причина, а де наслідок, ну і чи це повноцінна міграція між продуктами.
Пікантності ситуації додає те, що В5 зараз глибоко у мінусі.
-
klug
-
-
- Повідомлень: 8819
- З нами з: 18.08.14
- Подякував: 369 раз.
- Подякували: 1237 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
4
Додано: Сер 12 бер, 2025 00:24
klug написав:Маю В5 і до неї допку Пудру. Зараз зайшов до ТАС24 там з'явилася наступна плашка з іконкою Вері: "Замовте нову віртуальну картку з кредитним лімітом! Кредитний ліміт по картці (4 цифри від Пудри) буде закрито." Це криве попередження, що вони збираються мені обнулити ліміт на В5 і пропонують оформити Вері натомість чи вони мають на увазі, що обнулять В5 у разі, якщо я вирішу перейти на Вері? Власне, не ясно де причина, а де наслідок, ну і чи це повноцінна міграція між продуктами. Пікантності ситуації додає те, що В5 зараз глибоко у мінусі.
Загальні умови міграції: · Відбувається на віртуальну картку Very Card через мобільну версію TAS2U; · Сплачено ОМП за поточною карткою; · Відсутня прострочена заборгованість за поточною картою; · Відсутні арешти та блокування по рахунку; · Клієнт не Пов’язана особа з Банком, та не знаходиться у чорному списку; · Рівень ділового ризику – середній або низький; · Міграція можлива при наявній заборгованості або за відсутності коштів на карті; · Старий рахунок буде закрито після процедури міграції
-
vollena71
-
-
- Повідомлень: 2808
- З нами з: 18.09.13
- Подякував: 539 раз.
- Подякували: 586 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Сер 12 бер, 2025 02:14
vollena71 написав: klug написав:Маю В5 і до неї допку Пудру. Зараз зайшов до ТАС24 там з'явилася наступна плашка з іконкою Вері: "Замовте нову віртуальну картку з кредитним лімітом! Кредитний ліміт по картці (4 цифри від Пудри) буде закрито." Це криве попередження, що вони збираються мені обнулити ліміт на В5 і пропонують оформити Вері натомість чи вони мають на увазі, що обнулять В5 у разі, якщо я вирішу перейти на Вері? Власне, не ясно де причина, а де наслідок, ну і чи це повноцінна міграція між продуктами. Пікантності ситуації додає те, що В5 зараз глибоко у мінусі.
Загальні умови міграції: · Відбувається на віртуальну картку Very Card через мобільну версію TAS2U; · Сплачено ОМП за поточною карткою; · Відсутня прострочена заборгованість за поточною картою; · Відсутні арешти та блокування по рахунку; · Клієнт не Пов’язана особа з Банком, та не знаходиться у чорному списку; · Рівень ділового ризику – середній або низький; · Міграція можлива при наявній заборгованості або за відсутності коштів на карті; · Старий рахунок буде закрито після процедури міграції
А ще потрібен Id паспорт у дії, бо з паспортом - книжечкою немає можливості підписати договір. Зі слов гарячої лінії к відділенні теж неможливо перевестись на Вєру
-
novichok
-
-
- Повідомлень: 3572
- З нами з: 31.03.13
- Подякував: 33 раз.
- Подякували: 307 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 12 бер, 2025 08:57
novichok написав:А ще потрібен Id паспорт у дії, бо з паспортом - книжечкою немає можливості підписати договір.
У Дії треба мати біометричний документ (ID-картка чи закордонний паспорт). Крива міграція. Довго підвантажувало документи з Дія. Повідомлення наче почали приходити, але в застосунку писало, що не вдалося оформити нову картку. Через кілька хвилин нова картка відобразилася поряд із В5. Відкрили новий рахунок для Very Card, кредитний ліміт надали + трошки збільшили. Кредитний ліміт на В5 поки не забрали, як і картку. При міграції я можу прийняти участь в отриманні welcome-бонусу?
-
Howl
-
-
- Повідомлень: 6325
- З нами з: 08.03.18
- Подякував: 577 раз.
- Подякували: 1135 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
1
Додано: Сер 12 бер, 2025 10:15
Howl написав:Крива міграція. Довго підвантажувало документи з Дія. Повідомлення наче почали приходити, але в застосунку писало, що не вдалося оформити нову картку. Через кілька хвилин нова картка відобразилася поряд із В5.
А довго — це скільки? Вже хвилин 20 після підпису в Дії крутиться Очікуємо підписання...
-
vollena71
-
-
- Повідомлень: 2808
- З нами з: 18.09.13
- Подякував: 539 раз.
- Подякували: 586 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Сер 12 бер, 2025 11:54
vollena71, у мене було так. Коли я перейшов із Дія назад до TAS2U, то я теж спостерігав екран "Очікуємо підписання" і чекав десь пару хвилин (не більше 5 хвилин). Не дочекався, повернувся на попередній екран "Підписати Дія.Підписом" і там знову тапнув на кнопку "Підписати через Дію", на етапі фотографування бачу, що почали приходити повідомлення від ТАС про CVC/CVV код -- ну я і вийшов із другого підписання і при поверненні до TAS2U побачив екран "Договір підписано!". При поверненні до головного екрану застосунку побачив зверху повідомлення, що не вдалося замовити картку. Через якийсь час отримав повідомлення з ПІН-кодом картки. Перезайшов у застосунок і побачив нову картку.
-
Howl
-
-
- Повідомлень: 6325
- З нами з: 08.03.18
- Подякував: 577 раз.
- Подякували: 1135 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
1
Додано: Сер 12 бер, 2025 12:11
Howl написав:vollena71, у мене було так. Коли я перейшов із Дія назад до TAS2U, то я теж спостерігав екран "Очікуємо підписання" і чекав десь пару хвилин (не більше 5 хвилин). Не дочекався, повернувся на попередній екран "Підписати Дія.Підписом" і там знову тапнув на кнопку "Підписати через Дію", на етапі фотографування бачу, що почали приходити повідомлення від ТАС про CVC/CVV код -- ну я і вийшов із другого підписання і при поверненні до TAS2U побачив екран "Договір підписано!". При поверненні до головного екрану застосунку побачив зверху повідомлення, що не вдалося замовити картку. Через якийсь час отримав повідомлення з ПІН-кодом картки. Перезайшов у застосунок і побачив нову картку.
Дякую, я здогадалась повернутись на попередній екран лише десь на п'ятий раз і далі було так само як у Вас.
-
vollena71
-
-
- Повідомлень: 2808
- З нами з: 18.09.13
- Подякував: 539 раз.
- Подякували: 586 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Сер 12 бер, 2025 16:59
Який кредліміт дали ? (Якщо не секрет))
-
lamal
-
-
- Повідомлень: 577
- З нами з: 11.03.21
- Подякував: 82 раз.
- Подякували: 73 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 12 бер, 2025 17:24
lamal, кредитний ліміт видно до фактично замовлення картки, коли на головному екрані натискаєш на кнопку "Замовити". На В5 було 5к грн, запропонували 8к грн. На izibank набагато більше.
-
Howl
-
-
- Повідомлень: 6325
- З нами з: 08.03.18
- Подякував: 577 раз.
- Подякували: 1135 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
1
Додано: Сер 12 бер, 2025 17:37
moveton написав: Hella написав:По Вери отнимают подоходный налог. По крайней мере, у меня.
Всегда отнимали. Как иначе? Но кэшбек, например, по аптекам на самом деле 3.9%. После налогов остаётся 3%. Месяцок после подъёма налогов начисляли ещё по-старому 3.7267% Тут таакое нытьё было, Что Тас мошенники и клиентов грабит.
Спасибо, проверю. Я-то думала, что 3% и из них уже вычитается подоходный. Хорошо, что начали уточнять ).
-
Hella
-
-
- Повідомлень: 1276
- З нами з: 25.08.09
- Подякував: 144 раз.
- Подякували: 41 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, ShtormK, Модератор
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|