Да ладно, и вот два часа я срался с ботом, а тут так, классически?

|
|
![]() Хаха супер - реально достал Шмарный Интелект! Типо экономит время клиента - а по делу факает минут 5-10 пока пробъешся с нестандартным вопросом. У меня не получалось сменить пароль, гоняли по кругу раза 2 - сначала мол серверы обслуживали, потом вроде сменил - но хотели чтобы пластик вставил в банкомат или терминал - а карты только виртуальные.... К стати я уже научился правильно материть ШИ - и он начал понимать свою недееспособность. Только кожаные мешки тут решать могут... ![]() Re: ПриватБанк Boriss, на втором скрине есть ссылка на документ, который подписываете. Если не подпишите, то возможно будите отбивать пороги отделения
![]() ![]() Re: ПриватБанк Хто в курсі, шо то за замануха така, типу дзвонять з банку і просять З ПЕРШОГО РАЗУ підтвердити участь в "акції" (типу подумати не можна, або так або ні - відразу скажи) Суть акції: переказати з кредліму на Універсальній від 10кгрн на будь-яку картку українських банків з 0 комісією на переказ і отримати 3% кешбек "НА ФСЬО" протягом 6 місяців.
Оце дружині таке втюхали одним дзвінком, у П24 навіть світиться сповіщення про підключення того тарифу 0 грн за переказ. Але ж це бєгєм...ЗЛот, не дає мені спокою така думка, де подстава? ![]() За чий щьот банкєт? іксплейн бітте, воно не попадає у пільговий період і ЗЛ обстриже наївну блондінку за красівою ставкою 50-60% річних? ![]() ЗЫ: Звісно відправив її дзвонити на гарячку, але краще ще тут спитаю у бувалого файнорильского панства ![]() ![]() Зіткнувся з надзвичайно поганим, відсталим та важким сервісом заміни фінансового номеру. Порівняно з он-лайн сервісами інших банків, ПриавБанк залишився на рівні 15 річної давнини. Так, 15 років тому, я був клієном банку. Зараз захотів відкрити рахунок дистанційно. І цей процес у ПриватБанку просто неймовіно жахливий. Ясно, що за 15 років змінився номер телефону. Щоб замінити номер в системі ПриваБанку маєш пройти сім кіл аду і не факт що вдало. Вони відправляють на фотоідентифікацію. Там немає оператора як в інших просунутих банках, і ніхто не скаже як розмістити все так, щоб їх влаштовувало. Ти маєш робити сам, а вони кожного разу бракують твою фотографію не кажучи конкретно що їх не влаштовує. Це таке абсолютне неподобство, хто з тим стикався. Це настільки відстало і не раціонально. Вони забирають твій час і безглуздо витрачають час праціників хто перевіряє це. Нібито проста процедура дистанційної заміни номеру, простіше бути не може, а ти її не можеш пройти і вони тебе кожного разу відправляють у відділення банку. Це неймовірно. Те що в інших банках проходиш за секунди, в ПриватБанку ти не можеш пройти і вони тебе відправляють у відділення. Тут ти розумієш, що ПриватБанк в своєму розвитку давно зупинився і залишився далеко позаду просунутих банків в Україні. Є всі документи, є цифровий підпис, Їх це не цікавить, у них якась дурна, відстала за сенсом і своїм змістом процедура, за якою ти не можеш змінити свій номер телефону дистанційно і не можеш користуватися послугами цього банку. Жахливо - це навіть не тк слово.
І це ще не кажучи як жахливо у них поставлено зв'язок з оператором. Це окрема тема, але думаю, що багато розуміють різницю в серсвісах з іншими банками, де зв'язатися з оператором немає жодних проблем у будь-який час. Востаннє редагувалось Hill_78 в Сер 20 сер, 2025 20:47, всього редагувалось 1 раз.
![]() Це більш-менш типова замануха для "сплячих" карток, щоб людина знайшла її у дальній шухляді і почала користуватися. Умови конкретної пропозиції у різних людей можуть дещо відрізнятися. Мені, наприклад, пропонували КБ на 3 міс і там було якесь обмеження на місяць, 300 грн чи щось таке. Тому, коли надходить така пропозиція, їм потрібно влаштовувати допит про усі деталі. Щодо переказу, то у пропозиції для мене був нюанс, що ставка 0% - це на один переказ засобами П24, який максимум дає переказати 29999 грн/раз. Тобто, протестувати на 1 грн, а потім зайти на всю не вийде - потрібно одразу пірнати. При спробі так різко розбудити "сплячу" картку, прокидається антифрод: починають дзвонити і допитуватися, що за переказ, чи часом не дзвонили з банку і не просили його зробити. Доводиться детально пояснювати, що з банку таки дзвонили, але вони можуть верифікувати у себе в системі, що такий дзвінок був, що переказ іде між власними рахунками, гроші у мене під контролем і я повністю усвідомлюю, що роблю, а також згадувати скільки мала троюрідних сестер двоюрідна бабця. Якщо антифрод виявиться спроможним почути не лише частину, де клієнт каже, що з банку дзвонили і він тепер хоче переказати гроші, а і решту тексту, то є непоганий шанс, що операцію вони таки відпустять і переказ завершиться успішно. Якщо спілкування з антифродом буде не дуже переконливим, то є шанс отримати гемор з розблокуванням рахунків через відділення, тому треба чітко, спокійно та впевнено на все відповідати. Переказані кошти потрібно повернути до 25 числа наступного місяця. Інших нюансів ніби не було.
|
|