Райффайзен Банк

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
  #<1 ... 287288289290

Оцініть обслуговування в цьому банку та обґрунтуйте свою оцінку

Райффайзен Банк 3.2 5 51
1- Дуже погане. Грубіянили тощо.
20%
10
2- Погане. Некомпетентне.
16%
8
3- Задовільне. Хотілося б краще.
12%
6
4- Добре. Як і повинно бути.
29%
15
5- Відмінне. Дуже сподобалося.
24%
12
Всього голосів : 51
Повідомлення Додано: П'ят 28 лис, 2025 17:51

Re: Райффайзен Банк

  AZTECA написав:тобто виходить, що на Зростаючий буде ліміт 50 тис. на місяць. Тоді додаткове питання: чи можна буде зі Зростаючого зняти готівкову валюту у відділенні без комісії, не використовуючи рахунок для виплат?


Вітаємо!
Так, дійсно, для депозиту "Зростаючий" буде діяти ліміт на обмін, як для звичайних рахунків - 50 000 грн на місяць. Що стосується зняття готівки - на жаль, поки що така можливість не реалізована для даного рахунку, проте, Ви з нього зможете переказати кошти на власні поточні чи карткові рахунки та отримати готівку з їх використанням.

  AZTECA написав:Підкажіть, будь ласка, як правильно змінити фінансовий номер телефону (фізична особа), у додатку, в чаті чи потрібно йти у відділення?


Зміна фінансового номеру наразі доступна двома шляхами: дистанційно (у застосунку "MyRaif") або у відділенні Райфу.
Підтвердити дистанційну зміну номеру телефону можливо одним з наступних шляхів:
- смс-повідомлення, яке надсилається на обидва номери телефонів (старий та новий);
- за допомогою "Дія.Підпис" - для цього в "Дія" потрібні ID-картка або закордонний біометричний паспорт.
Для зміни номеру телефону в застосунку потрібно перейти до розділу "Інше", далі - "Профіль і налаштування" - "Змінити номер".

З повагою і турботою, фахівець Валерія.
RaifHelp
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 280
З нами з: 24.05.24
Подякував: 0 раз.
Подякували: 29 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 28 лис, 2025 18:00

Re: Райффайзен Банк

  Примат написав:пополнение есть без процента в каких-то терминалах?

Добрий день!

Ви можете поповнити картку Райфу без комісії наступними шляхами:

- банкомат Райфу з можливістю внесення готівки (ліміт поповнення залежить від типу рахунку, уточнити ліміт для Ваших карток Ви можете у чаті застосунку "MyRaif" - символ навушників праворуч згори на головній сторінці);
- термінали "City24" (ліміт поповнення - 5000 грн на добу);
- термінали "EasyPay" (ліміт поповнення - 5000 грн на добу);
- термінали на касі в мережі "АЗК ОККО" (ліміт поповнення - 5000 грн на добу, але не більше 30 000 грн на місяць);
- термінали на касі в мережі магазинів "АТБ" (ліміт поповнення: мінімальна сума - 200 грн, максимальна сума - 5000 грн на добу).

З повагою і турботою, фахівець Валерія.
RaifHelp
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 280
З нами з: 24.05.24
Подякував: 0 раз.
Подякували: 29 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 02 гру, 2025 11:16

Re: Райффайзен Банк

Почніть 2026 бізнес-рік з вигоди на 26 місяців
https://news.finance.ua/ua/pochnit-2026 ... 6-misyaciv
Акція діє з 01.12.2025 по 31.12.2025
Assistant_Portal
Аватар користувача
 
Повідомлень: 2185
З нами з: 01.09.17
Подякував: 79 раз.
Подякували: 6 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 03 гру, 2025 07:20

Поповнював картку Райфа в їх банкоматі у відділенні. Банкомат видав повідомлення "Транзакція не завершена", і гроші на рахунок не зайшли. На ГЛ створив заявку на повернення коштів. Як довго вони зазвичай повертають кошти?
AlexTk
2
 
Повідомлень: 651
З нами з: 08.09.09
Подякував: 76 раз.
Подякували: 106 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 03 гру, 2025 15:32

AlexTk Добрий день!
Розуміємо, наскільки неприємно, коли техніка підводить у важливий момент. Ми постійно працюємо над тим, щоб банкомати були в належному стані та такі ситуації траплялися якомога рідше.
Ви молодець, що відразу зреагували і зафіксували заявку на оскарження. Термін розгляду, зазвичай, від 1-го до 14-ти робочих днів.
Щоб дізнатися, на якому етапі зараз Ваша заявка, напишіть нам у чат "MyRaif" ("Навушники" - "Написати в чат"). Наші оператори із задоволенням нададуть усю необхідну інформацію та допоможуть у разі додаткових питань.
Дякуємо за Ваше розуміння та довіру!
З повагою і турботою, фахівець Інна.
RaifHelp
Аватар користувача
Представник банку
 
Повідомлень: 280
З нами з: 24.05.24
Подякував: 0 раз.
Подякували: 29 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 287288289290
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: lloydbanksua і 2 гостей
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Банк Глобус 1 ... 186, 187, 188
cohan » Пон 10 січ, 2022 17:46
1875 852016
Переглянути останнє повідомлення
Сер 03 гру, 2025 05:26
moveton
Юнекс Банк 1 ... 159, 160, 161
SILVER_UA » Пон 03 січ, 2022 11:01
1605 601683
Переглянути останнє повідомлення
Вів 02 гру, 2025 23:51
moveton
UGB еко банк країни 1 ... 134, 135, 136
Starter » Чет 06 січ, 2022 20:49
1358 312680
Переглянути останнє повідомлення
Вів 02 гру, 2025 19:14
Losos201011
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама