Швидкісне залізничне сполучення

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Макроекономіка України, розвиток регіонів і макроекономічні показники: індекс цін, платіжний баланс, експорт, імпорт, рівень промислового виробництва, ВВП, торговельний баланс і рівень безробіття. Політика, що межує з темою бізнесу та фінансів. Політика яка пов`язана з грошима - аспекти політики у грошовому контексті. Політекономія. Корупція. Хабарі.
  #<1234 ... 11>
Повідомлення Додано: Вів 08 січ, 2013 17:41

  mortimer написав:Несколько поездов Хёндэ уже закупили. 8)

шурупи теж іноді молотком забивають :lol:
10 потягів - незначний процент пасажирського складу Укрзалізниці, "первый блин" так би мовити. Це звичайно компрометує ідею швидкісного сполучення. Але потрібно продовжувати, якщо Україна хоче розвивати транспортне сполучення на сучасному рівні. Пасажирів не влаштовують швидкості у 40-60км/год, коли відстань у 50км потяг долає за 1.5 години.
tobias
 
Повідомлень: 4239
З нами з: 21.01.08
Подякував: 396 раз.
Подякували: 252 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Суб 12 січ, 2013 09:33

дайте вже ссилку на технології та матеріали, які Ви пропонуєте використовувати
або назвіть хоч
tobias
 
Повідомлень: 4239
З нами з: 21.01.08
Подякував: 396 раз.
Подякували: 252 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Нед 13 січ, 2013 15:51

В Украине нет и в обозримой перспективе не будет скоростного движения, каким оно есть в Германии, Франции или Китае. Для нас максимум - 180-200 км/ч.
colonel
 
Повідомлень: 369
З нами з: 08.01.13
Подякував: 0 раз.
Подякували: 44 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 15 січ, 2013 12:32

  colonel написав:В Украине нет и в обозримой перспективе не будет скоростного движения, каким оно есть в Германии, Франции или Китае. Для нас максимум - 180-200 км/ч.

никогда не говори никогда :)
«Мечты сбываются...»
tobias
 
Повідомлень: 4239
З нами з: 21.01.08
Подякував: 396 раз.
Подякували: 252 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 15 січ, 2013 12:45

  tobias написав:
  colonel написав:В Украине нет и в обозримой перспективе не будет скоростного движения, каким оно есть в Германии, Франции или Китае. Для нас максимум - 180-200 км/ч.

никогда не говори никогда :)
«Мечты сбываются...»

На сбычу мечт надо много миллиардов долларов. На полотно. Само качество полотна нормальное, ненормально оно уложено с точки зрения радиусов кривизны.
colonel
 
Повідомлень: 369
З нами з: 08.01.13
Подякував: 0 раз.
Подякували: 44 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 15 січ, 2013 13:00

  colonel написав:На сбычу мечт надо много миллиардов долларов. На полотно.

Rail Baltica — проект строительства скоростной железнодорожной магистрали, соединяющий страны Балтии и Западную Европу. Rail Baltica является одним из приоритетных проектов Евросоюза и реализуется с 2007 года в рамках программы TEN-T (Trans-European Transport Network, Транс-Европейская Транспортная Сеть).

Проект Rail Baltica предусматривает строительство скоростной линии протяженностью 1142 км, которая соединит Таллинн и Варшаву и пройдет через Пярну, Ригу, Елгаву, Шауляй и Каунас.
Проект должен быть завершен к 2020 году, а строительство первого участка от Варшавы до границы с Литвой планируется закончить к концу 2013 года. Оценочная стоимость проекта на сегодняшний день составляет 3,2 миллиарда евро.

http://blog.europerails.ru/2011/11/15/p ... -varshavu/
tobias
 
Повідомлень: 4239
З нами з: 21.01.08
Подякував: 396 раз.
Подякували: 252 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 15 січ, 2013 13:07

tobias, и что не так? Длина ключевых направлений, где сейчас начали курсировать типа скоростные поезда, ощутимо больше 1142 километров. Так что на реализацию потребуются, как я и сказал, многие миллиарды долларов.
colonel
 
Повідомлень: 369
З нами з: 08.01.13
Подякував: 0 раз.
Подякували: 44 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 15 січ, 2013 13:10

colonel, 3 мільярди євро не така й велика сума для розвитку залізничного сполучення в країні, порівняйте з 70млрд грн рефінансу банкам у 2008(близько 10млрд євро). Згадайте скільки уряд за останні роки влив кредитів Нафтогазу через Ощадбанк, скільки виділили Укравтодору на побудову та ремонти доріг у 2008-2012.
Тому фінансування розвитку швидкісного залізничного сполучення вважаю пріоритетним для країни з залученням кредитів через державні банки.
Варто викупити (повернути у держвласність) Луганськтепловоз, завантажити його замовленнями з виготовлення приміських електропоїздів. Потрібно видати кредити УЗ на закупівлю потягів Крюківського вагонобудівного заводу.
Востаннє редагувалось tobias в Вів 15 січ, 2013 13:21, всього редагувалось 1 раз.
tobias
 
Повідомлень: 4239
З нами з: 21.01.08
Подякував: 396 раз.
Подякували: 252 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 15 січ, 2013 13:16

tobias, угу. Только разница в том, кто эти деньги выделяет. На рефинансирование банкам и на инфраструктурные проекты деньги дают совсем разные организации с разными финансовыми возможностями. А то, что денег придется просить - однозначно. Та же Латвия в Вашей ссылке жалуется, что сама не потянет проект ни при каких обстоятельтсвах.
colonel
 
Повідомлень: 369
З нами з: 08.01.13
Подякував: 0 раз.
Подякували: 44 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 15 січ, 2013 13:23

  colonel написав:На рефинансирование банкам и на инфраструктурные проекты деньги дают совсем разные организации с разными финансовыми возможностями.

Розвиток залізниць завжди був у пріоритеті держави, що хоче розвиватись. Фінансові можливості у держав завжди є, питання у площині політики, потенції керівництва до розвитку. Чи хоче уряд розвитку країни?
tobias
 
Повідомлень: 4239
З нами з: 21.01.08
Подякував: 396 раз.
Подякували: 252 раз.
 
Профіль
 
  #<1234 ... 11>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама