Швидкісне залізничне сполучення

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Макроекономіка України, розвиток регіонів і макроекономічні показники: індекс цін, платіжний баланс, експорт, імпорт, рівень промислового виробництва, ВВП, торговельний баланс і рівень безробіття. Політика, що межує з темою бізнесу та фінансів. Політика яка пов`язана з грошима - аспекти політики у грошовому контексті. Політекономія. Корупція. Хабарі.
  #<12345 ... 11>
Повідомлення Додано: Вів 15 січ, 2013 13:33

  tobias написав:
  colonel написав:На рефинансирование банкам и на инфраструктурные проекты деньги дают совсем разные организации с разными финансовыми возможностями.

Розвиток залізниць завжди був у пріоритеті держави, що хоче розвиватись. Фінансові можливості у держав завжди є, питання у площині політики, потенції керівництва до розвитку. Чи хоче уряд розвитку країни?

Даже самые развитые страны берут в кредит на строительство скоростных железных дорог или строят с кем-то за компанию. 5-10 миллиардов долларов - это не та сумма, которую можно запросто достать из закромов. Тем более для Украины.
colonel
 
Повідомлень: 369
З нами з: 08.01.13
Подякував: 0 раз.
Подякували: 44 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 15 січ, 2013 15:31

  colonel написав:5-10 миллиардов долларов - это не та сумма, которую можно запросто достать из закромов. Тем более для Украины.

Україна втрачає щороку 20 мільярдів гривен через корупційні схеми.
Через корупційні операції за різними підрахунками у сфері державних закупівель від 10% до 15% державного бюджету осідає в кишенях чиновників. Це 4-7 мільярдів доларів", - сказав Президент і додав, що ”корупція перетворилася в Україні на спосіб існування
бюрократичного апарату”.

http://zhitomir-region.gov.ua/doc/korupciya/3news.pdf
втрати від аварій на дорогах оцінюються СБ в $5млрд щороку
tobias
 
Повідомлень: 4239
З нами з: 21.01.08
Подякував: 396 раз.
Подякували: 252 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 15 січ, 2013 15:38

  tobias написав:
  colonel написав:5-10 миллиардов долларов - это не та сумма, которую можно запросто достать из закромов. Тем более для Украины.

Україна втрачає щороку 20 мільярдів гривен через корупційні схеми.
Через корупційні операції за різними підрахунками у сфері державних закупівель від 10% до 15% державного бюджету осідає в кишенях чиновників. Це 4-7 мільярдів доларів", - сказав Президент і додав, що ”корупція перетворилася в Україні на спосіб існування
бюрократичного апарату”.

http://zhitomir-region.gov.ua/doc/korupciya/3news.pdf
втрати від аварій на дорогах оцінюються СБ в $5млрд щороку

А у населения Украины "на руках" находится 50 миллиардов долларов. И что?
colonel
 
Повідомлень: 369
З нами з: 08.01.13
Подякував: 0 раз.
Подякували: 44 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 15 січ, 2013 15:55

  colonel написав:А у населения Украины "на руках" находится 50 миллиардов долларов. И что?

10млрд вже витратили за 2 роки 8), було 60,
а могли швидкісну залізницю мати замість хюндаїв!
tobias
 
Повідомлень: 4239
З нами з: 21.01.08
Подякував: 396 раз.
Подякували: 252 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 15 січ, 2013 15:58

Re: Швидкісне залізничне сполучення

Даже если бы это лаве было сэкономлено, его бы направили точно не на железную дорогу.
colonel
 
Повідомлень: 369
З нами з: 08.01.13
Подякував: 0 раз.
Подякували: 44 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 15 січ, 2013 16:53

“Укравтодор” продовжує провалюватися в боргову яму. У бюджеті на 2013 рік передбачено 13,7 млрд грн на фінансування потреб держслужби, з яких 60% піде на виплати відсотків за взятими раніше кредитами.
Виходячи з документа, “Укравтодору” щорічно потрібне фінансування приблизно на 50 млрд грн. При таких витратах Україні вдалося б за п’ять років відремонтувати близько 30 тисяч кілометрів автошляхів та побудувати за найвищими стандартами більше двох тисяч кілометрів нових.
Якщо говорити лише про кошти, що виділяються в держбюджеті, то на такі статті, як “поточний ремонт та утримання автодоріг” та “капітальний ремонт і будівництво автомагістралей” на рік випадає від 3 до 5 млрд грн. Тобто, якщо вірити словам екс-віце-прем’єра Бориса Колеснікова, який запевняв, що вартість будівництва 1 км доріг становить 5 млн доларів, то навіть у кращому випадку на ці кошти можна побудувати лише 125 км магістралей.

http://news.finance.ua/ua/toplist/~/2/2/294725
зайве підтвердження неефективності витрат,
замісь 2тис. км нових автодоріг за 20-30млрд грн($2.5-3.75млрд) можна з легкістю до 2018 року побудувати швидкісну залізницю.
tobias
 
Повідомлень: 4239
З нами з: 21.01.08
Подякував: 396 раз.
Подякували: 252 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 15 січ, 2013 18:44

  colonel написав:А у населения Украины "на руках" находится 50 миллиардов долларов. И что?

colonel, я тут подумал, что 50 миллиардов долларов на руках населения і 4-7млрд долларов, которые ежегодно чиновники воруют из бюджета, - одно и то же лаве :twisted:
tobias
 
Повідомлень: 4239
З нами з: 21.01.08
Подякував: 396 раз.
Подякували: 252 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 15 січ, 2013 20:51

Те, кто говорит, что "мы могли уже иметь скоростное жд сообщение" - просто надели розовые очки и забыли в какой стране жживут.
Franta
 
 
 
Повідомлення Додано: Чет 17 січ, 2013 14:58

  Franta написав:Те, кто говорит, что "мы могли уже иметь скоростное жд сообщение" - просто надели розовые очки и забыли в какой стране жживут.

це точно
  ТупУм написав:17 млрд грн — цена внедрения требований так называемого «языкового закона» (рассчеты Департамента финансов социальной сферы Минфина).

Украина-2012: статистика «пакращення»
tobias
 
Повідомлень: 4239
З нами з: 21.01.08
Подякував: 396 раз.
Подякували: 252 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 25 січ, 2013 15:28

"Укрзализныця" планирует в 2013 году модернизировать 229,6 км пути с укладкой рельсов бесстыкового пути длиной в перегон. Об этом сообщила пресс-служба железнодорожного ведомства.

Модернизация будет проводиться на магистральных направлениях международных транспортных коридоров, в том числе: Евроазиатский коридор - на направлении Киев-Москва участка Киев-Зерновое модернизации подвергнут 45,3 км пути; коридор Одесса-Гданьск - на участках Коростень-Шепетовка - 67,7 км и Вапнярка-Одесса - 15,4 км.

"Для обеспечения стабильного состояния инфраструктуры путевого хозяйства ежегодно необходимо выполнять около 800 км модернизации и 1000 км капитального ремонта пути", - отмечает "Укрзализныця".

Всего ежегодная потребность финансирования путевой инфраструктуры железных дорог составляет 6,8 млрд гривен, а реально, исходя из финплана, отрасль в 2012 году направила на капремонт и модернизацию пути 3,8 млрд гривен, в 2013 году на эти цели запланировано 2,78 млрд гривен.

http://cfts.org.ua/news/50873
tobias
 
Повідомлень: 4239
З нами з: 21.01.08
Подякував: 396 раз.
Подякували: 252 раз.
 
Профіль
 
  #<12345 ... 11>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Ірина_, Модератор
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама