Макроекономіка України, розвиток регіонів і макроекономічні показники: індекс цін, платіжний баланс, експорт, імпорт, рівень промислового виробництва, ВВП, торговельний баланс і рівень безробіття. Політика, що межує з темою бізнесу та фінансів. Політика яка пов`язана з грошима - аспекти політики у грошовому контексті. Політекономія. Корупція. Хабарі.
colonel написав:На рефинансирование банкам и на инфраструктурные проекты деньги дают совсем разные организации с разными финансовыми возможностями.
Розвиток залізниць завжди був у пріоритеті держави, що хоче розвиватись. Фінансові можливості у держав завжди є, питання у площині політики, потенції керівництва до розвитку. Чи хоче уряд розвитку країни?
Даже самые развитые страны берут в кредит на строительство скоростных железных дорог или строят с кем-то за компанию. 5-10 миллиардов долларов - это не та сумма, которую можно запросто достать из закромов. Тем более для Украины.
colonel написав:5-10 миллиардов долларов - это не та сумма, которую можно запросто достать из закромов. Тем более для Украины.
Україна втрачає щороку 20 мільярдів гривен через корупційні схеми. Через корупційні операції за різними підрахунками у сфері державних закупівель від 10% до 15% державного бюджету осідає в кишенях чиновників. Це 4-7 мільярдів доларів", - сказав Президент і додав, що ”корупція перетворилася в Україні на спосіб існування бюрократичного апарату”.
colonel написав:5-10 миллиардов долларов - это не та сумма, которую можно запросто достать из закромов. Тем более для Украины.
Україна втрачає щороку 20 мільярдів гривен через корупційні схеми. Через корупційні операції за різними підрахунками у сфері державних закупівель від 10% до 15% державного бюджету осідає в кишенях чиновників. Це 4-7 мільярдів доларів", - сказав Президент і додав, що ”корупція перетворилася в Україні на спосіб існування бюрократичного апарату”.
“Укравтодор” продовжує провалюватися в боргову яму. У бюджеті на 2013 рік передбачено 13,7 млрд грн на фінансування потреб держслужби, з яких 60% піде на виплати відсотків за взятими раніше кредитами. Виходячи з документа, “Укравтодору” щорічно потрібне фінансування приблизно на 50 млрд грн. При таких витратах Україні вдалося б за п’ять років відремонтувати близько 30 тисяч кілометрів автошляхів та побудувати за найвищими стандартами більше двох тисяч кілометрів нових. Якщо говорити лише про кошти, що виділяються в держбюджеті, то на такі статті, як “поточний ремонт та утримання автодоріг” та “капітальний ремонт і будівництво автомагістралей” на рік випадає від 3 до 5 млрд грн. Тобто, якщо вірити словам екс-віце-прем’єра Бориса Колеснікова, який запевняв, що вартість будівництва 1 км доріг становить 5 млн доларів, то навіть у кращому випадку на ці кошти можна побудувати лише 125 км магістралей.
http://news.finance.ua/ua/toplist/~/2/2/294725 зайве підтвердження неефективності витрат, замісь 2тис. км нових автодоріг за 20-30млрд грн($2.5-3.75млрд) можна з легкістю до 2018 року побудувати швидкісну залізницю.
colonel написав:А у населения Украины "на руках" находится 50 миллиардов долларов. И что?
colonel, я тут подумал, что 50 миллиардов долларов на руках населения і 4-7млрд долларов, которые ежегодно чиновники воруют из бюджета, - одно и то же лаве
"Укрзализныця" планирует в 2013 году модернизировать 229,6 км пути с укладкой рельсов бесстыкового пути длиной в перегон. Об этом сообщила пресс-служба железнодорожного ведомства.
Модернизация будет проводиться на магистральных направлениях международных транспортных коридоров, в том числе: Евроазиатский коридор - на направлении Киев-Москва участка Киев-Зерновое модернизации подвергнут 45,3 км пути; коридор Одесса-Гданьск - на участках Коростень-Шепетовка - 67,7 км и Вапнярка-Одесса - 15,4 км.
"Для обеспечения стабильного состояния инфраструктуры путевого хозяйства ежегодно необходимо выполнять около 800 км модернизации и 1000 км капитального ремонта пути", - отмечает "Укрзализныця".
Всего ежегодная потребность финансирования путевой инфраструктуры железных дорог составляет 6,8 млрд гривен, а реально, исходя из финплана, отрасль в 2012 году направила на капремонт и модернизацию пути 3,8 млрд гривен, в 2013 году на эти цели запланировано 2,78 млрд гривен.