Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
ПУМБ на моей зарплатной карточке включил без спросу "Овердрафт под зарплату", который я заблокировал обращением в отделение еще год назад. Стал интересен мой рейтинг в УБКИ, заплатил деньги и посмотрел кредитный отчет свой. С удивлением увидел, что этот тупой овердрафт висит в отчете как выданная ПУМБом отдельная ДЕЙСТВУЮЩАЯ кредитная карточка, о которой я не знал, и каждый банк меня пинал, что я не полностью рассказывал о своих кредитных обязательствах (кроме кредитки от приватбанка "Универсальная" я и не знал, что у меня еще что есть).
Вот такую вот подложили свинью...
Забыл добавить - овердрафт типа можно отключить полностью, но у банка есть право в любой момент его подключить снова и "ничего я не сделаю".
ПУМБ на моей зарплатной карточке включил без спросу "Овердрафт под зарплату", который я заблокировал обращением в отделение еще год назад.
У них там в новых договорах на карты ЗП есть сноска, что они сами могут по своему усмотрению устанавливать и выдавать без вашего согласия, такая себе принудиловка.
v57 написав:ув. ПУМБ а шо там с пайхабом? это ж тоже ваше хозяйство? его чинят?
PayHub - это сервис оплат от банка ПУМБ. Сервис работает в штатном режиме. Если у вас есть замечания либо предложения по его работе - воспользуйтесь, пожалуйста, возможностями обратной связи, описанными на странице сервиса: https://payhub.com.ua/#/main
Козак-характерник ПУМБ завжди діяв і буде діяти з дотриманням законодавства. Питання страхування - добровільне. Якщо у вас є пропозиції чи зауваження - оформіть їх, будь ласка, за допомогою такої форми на сайті банку: https://about.pumb.ua/support/complaint
PUMB написав:Козак-характерник ПУМБ завжди діяв і буде діяти з дотриманням законодавства. Питання страхування - добровільне. Якщо у вас є пропозиції чи зауваження - оформіть їх, будь ласка, за допомогою такої форми на сайті банку: https://about.pumb.ua/support/complaint
ПУМБа не завжди діяв з дотриманням законодавства. Нагадаю про історію з паном Віктором, як він відбивався від страховки і дійшов аж до страхової компанії. Я теж стикався з введенням в оману. Співробітники вимагають поповнити тіліпон через ІБ при оформленні картки. Тут на форумі не дурні люди. І локшину вішати не треба. Якщо є зворотній зв'язок через форум, то реагуйте при потребі. Якщо бажання немає, то це ваше діло! Тоді ми писатимемо тут про всі косяки. Маємо право на це. Найстійкіші підуть до кінця, але не всі хочуть бодатися з млинами, як Дон Кіхот. Іноді проще пнути ПУМБу на форумі, ніж бодатися по всім правилам і законам, бо час - гроші! Поки ПУМБа не відповідає званню комфортної банки. Відгуки на форумі про то свідчать. Зворотній зв'язок не призводить до змін в політиці банку. Як побачимо зміни - проінформуємо тут...
PUMB написав:ПУМБ завжди діяв і буде діяти з дотриманням законодавства. Питання страхування - добровільне.
То є так, але на місцях кредитну картку не відкриють, поки клієнт не погодиться на страховку. Я прекрасно розумію бажання банку заробити, але чому б банку просто не зробити відсоткову ставку по кредиту на пару відсотків вищою, але без нав'язування страховок. Також я свідомий що прозорість не вигідна банку, банку вігідно коли клієнт помиляється і змущений за це платити копійчину.