Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Sain_повернувся написав:PUMB підкажіть, можна збільшити ліміт кількості операції по карткам?...
Так, можна. Оперативно можна звернутись до Call Center банку. Або звернутись із паспортом до відділення банку для регулювань на тривалий термін. Відредагувати певні налаштування також можна у інтернет-банкінгу "ПУМБ online".
Востаннє редагувалось PUMB в Чет 12 тра, 2016 14:09, всього редагувалось 1 раз.
Квесторе_поверніться написав:а де в правилах ПУМба...
Ознайомтесь, будь ласка, із підрозділом 4.2. Розділу І та частиною 1 Розділу ІІ чинного документу "Публічна пропозиція ПАТ «ПУМБ» на укладення Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб": http://retail.pumb.ua/upload/iblock/56f ... c0af42.pdf
Sain_повернувся написав:У мене в графі "Денне обмеження на зняття готівкових коштів по картці" в полі "Кількість" стоїть 0, в полі "Загальна сума" теж 0.
Это "не 0", а означает значения по умолчанию. Ставьте свои значения в ИБ, руцями. см. viewtopic.php?p=2581254#p2581254 и лимиты устанавливаются в ЮСД!
Так і зробив. Сьогодні вдалось провести більше 10 знімань готівки в банкоматах мережі Радіус. Дякую за допомогу
Квесторе_поверніться написав:а де в правилах ПУМба...
Ознайомтесь, будь ласка, із підрозділом 4.2. Розділу І та частиною 1 Розділу ІІ чинного документу "Публічна пропозиція ПАТ «ПУМБ» на укладення Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб": http://retail.pumb.ua/upload/iblock/56f ... c0af42.pdf
Конкретики по депозитному пакету не знайшов....вкажіть більш точні підпункти....якщо можна?
Конкретики у публічному доступі немає: це регулюється внутрішніми документами банку. Якщо у вас залишаться питання - радимо звернутись із паспортом до вашого відділення банку, і колеги розкажуть про процедури з врахуванням історії ваших взаємовідносин із банком. Дякуємо за розуміння!
Конкретики у публічному доступі немає: це регулюється внутрішніми документами банку. Якщо у вас залишаться питання - радимо звернутись із паспортом до вашого відділення банку, і колеги розкажуть про процедури з врахуванням історії ваших взаємовідносин із банком. Дякуємо за розуміння!
Так Ви розкажіть...приведіть конкретні цитати, для чого кудись посилати....і всіх проінформуєте. А то виглядає що якась інфа недостовірна запускається. 1. Яким чином імярека переводять з депозитного пакета на інший, який? 2. Які умови переводу? 3. Звідки плату стягують і коли? 4. Чи може це здійснюватись без письмової згоди імярека? Дайте відповіді....і розгрузите відділення.
Востаннє редагувалось Квесторе_поверніться в Чет 12 тра, 2016 14:45, всього редагувалось 1 раз.