Почему? Банк формирует свой позитивный имидж. Что тут такого и тем более личного? Нужно, чтобы все знали, что банк клиентоориентированный и входит в положение клиентов

|
|
![]() newbie
потому что это банку решать, что это в глазах клиентов: клиентоориентированность или выборочное пренебрежение правилами/тарифами ![]() Я дуже сподіваюсь що це останнє довге простирадло.Вітаюсь со всіма! Вітаю, @RaifHelp Дякую за відповідь. Доводжу до Вашого відома, мою кінцеву позицію, як я і обіцяв після вирішення банком колізії. Банк колізію не вирішив, а поверненням мені коштів убрав предмет виникнення спору, тим самим вибив почву з під ніг у моїх можливостях позиватися до банку, чи звертатися зі скаргою в НБУ. Та проте, моя точка зору. Існують різні способи ведення інтернет комерці! Наприклад такі: "Интернет-эквайринг- поддержка покупок товаров / сервисов в собственных интернет-магазинах и интернет-магазинах партнеров на web-сайте компании P2P-переводы - поддержка персональных переводов с карты на карту клиентов компании Сервис A2C(account-to-card) - реестровое зачисление выплат на карты клиентов со счета компании СервисC2A (card-to-account) - реестровое взимание платежей с карт клиентов на счет компании" Чомусь Ви в 8 пункті таблиці тарифів (та і в усіх інших пакетах обслуговування, які мають однакове написання): «Розрахунки в торгівельній мережі за допомогою картки; оплатав мережі інтернетз послугою 3D- Secure», виокремили еквайрінг першим пунктом (я не знаю, та за написанням, туди можно віднести і інтернет-еквайрінг),позначивши всі інші можливості інтернет комерції терміном- «оплата в мережі інтернет»,та додали з послугою 3D-Secure. Хочу зазначити, що якщо перша частина цього пункту тарифів є «торговою операцією»,то операція визначена у другій частині після коми з крапкою також «торгова операція», а не якась там плата за додатковий захист! Методологічно безглуздо різнотипні операції розміщувати в одній строчці тарифів. Визнання Вами того, що я використав технологію додаткового захисту 3D Secure моєї кобрендової картки Банку Аваль з банком А-банк підтверджує те, що я провів оплату в мережі інтернет. Ітаки назва операції в виписці на мобільному телефоні має вигляд: «Безготівковий платіж.A-BANK C2A KYIV». Тут явно указано, що то технологія з картки на рахунок (С2A=card-to-account). Спорно взята комісія має назву: «коміссія за переказ з картки на картку», яку,як Ви визнали офіційно, було стягнуто за 11 пунктом тарифів, має відношення тільки до P2P технології! Яке вона має відношення до C2A, я не розумію. Та подальші препирательства зайві! Практика нас розсудить! Я сьогодні забрав повернуті Вами кошти. С початку докинув сепом до 100 грн гроші на картку Аваля. Та тим самим способом і за допомогою інтернет оплати С2А з послугою 3D- Secure на рахунок кредитної лінії, яку А-банк надав моїй дружині. Очікую стягнення суми та тарифікування за 8 пунктом тарифної таблиці. Також не очікую повернення предмету виникнення спору.Якщо таке станеться, і зʼявиться комісія за 11 пунктом, я буду мати вже всі підстави для зверненнямзі скаргою в НБУ, для вирішення нашого спору. Очікую на таку нагоду, щоб поширити вимогу якнайшвидшого інформування клієнтів при виникненні овердрафту на рахунках клієнтів на всю банківську систему. Порада: наведіть лад в визначенні тарифів так, щоб воно не потребувало якогось додаткового тлумачення. І я не тільки за, а й наполягаю на тому, щоб Ви тільки так і робили, як написали:«Але в подальшому комісії будуть утримуватисьза Тарифами Банка»,без усілякого додаткового тлумачення! Також прошу Вас в кінці максимального терміну відповіді на офіційне звернення (10 діб) тобто 17червня,якщо питання буде банком вирішене раніше, то на дату вирішення, надали мені інформацію відповіддю на це письмо про стан взятої в работу Вашим банком моєї поради якнайшвидшого інформування клієнтів при виникненні овердрафту на їхрахунках. З повагою, Володимир. ВО PS Це мій, сподіваюсь останній офіційний запит в банк Аваль! Хай щастить! Востаннє редагувалось s0v7a в Пон 07 чер, 2021 14:34, всього редагувалось 2 разів.
![]() ЕксперіментВітаюсь со всіма! Гроші вже зайшли на рахунок моєї дружини. Ось як я отримав лукап код. На моменті він вже відпрацював і його можно показати! ![]() Там є "POKUPCA...UAH A-BANK C2A"! Очікую завершення обробки банком Аваль. ВО Хай щастить! Востаннє редагувалось s0v7a в Пон 07 чер, 2021 14:10, всього редагувалось 3 разів.
![]() Re: Райффайзен Банк Авальнасколько я знаю, банк вправе отказать клиенту в обслуживании без объяснения причин
![]() ![]() ![]() ![]() А-Банк может писать, что ему хочется, это может не отражать или неполностью отражать суть операции (хотя технически она действительно реализуется через технологиию платежей). Но какое это имеет отношение к комиссии, которую взял Райф? В Альфе, когда размещаешь в онлайне депо, пишут, что делаешь операцию в POS-терминале. Ну и что? Не читайте такие выписки. Когда Вы в А-Банке заполняли форму перевода между 2-мя картами (реквизиты этих карт), какой Вы там счет вводили? Если никакой, то о каком с2а Вы говорите? Вы хотите обмануть Райф и доказать ему, что там был не р2р-перевод? Кроме того, зачем Вы даете нерелевантные определения с2а и а2с переводов в части того, что это реестровые платежи? Вполне возможны переводы с одной карты на один счет в этом же банке или наоборот, т.е. без никаких реестров. И зачем такая многословность? Что Вы вообще хотите от Райфа? Вас не волнует, что Вас тут уже вымогателем окрестили? Овердрафт - другое дело. Снятие комиссии в овердрафт может выглядеть некрасиво и неприятно для клиента. Но с Вас должны были снять эту комиссию, т.к. она есть в тарифах. Только может позже (когда на карте появились бы деньги) или не нужно было давать Вам зачищать карту под ноль и предупредить, что операция не может быть выполнена, т.к. не хватает денег на комиссию. Касательно Вашей угрозы пожаловаться в НБУ, то он запрещает банкам работать бесплатно и брать плату за операции в размере меньшем чем они стоят. Т.к. иначе они могут обанкротиться и пострадают деньги других клиентов. Т.о. с Вами Райф поступил хорошо, а Вы говорите какие-то странные вещи. ![]() Вітаю, newbie. Ви розуміэте який абсурд Ви несете? Я дав банку своі гроші! До речі, миттєво погасив обидва овердрафти! Банк всього лиш ПОВЕРНУВ МОЇ ГРОШІ на мій рахунок в іхньому банку, і користується їми і надалі безкоштовно! Я просто хочу забрати свої гроші і я здирник? Якщо Вам подобається таке відношення, тоді лишайтесь клієнтом і надалі! Тільки, на мою думку, з таким відношенням до клієнтів в цьому банку залишаться тільки співробітники... ВО PS Баланс по карті досі нульовий. Здається, того разу я не заходив далі у виписку. Тобто реєструвався в мобільному додатку, бачив нульовий баланс і заспокойливо виходив. Зараз заходжу в виписку, і бачу що списання 100 грн. все ще в обробці! Хай щастить!
|
|