|
ТАСКОМБАНК (2008 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: П'ят 15 кві, 2016 12:48
ТАСКОМБАНК, добрый день! А почему банк перестал обновлять информацию в УБКИ, последнее обновление 29.02.2016, а раньше пару раз в месяц обновляли... Может наведете шороху в ответственном отделе, а то расслабились 
-
Viktor2812
-
-
- Повідомлень: 666
- З нами з: 07.05.14
- Подякував: 41 раз.
- Подякували: 107 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 18 кві, 2016 13:14
TASCOMBANK Підкажіть будь-ласка на підставі чого банк заблокував картковий рахунок (на який заходять лише відсотки по депозиту), посилаючись на якісь внутрішні документальні негаразди? Та ще й не попередив про це клієнта (дізналися випадково, оскільки карткою користувалися дуже рідко)? Такий вчинок банку просто вражає нахабністю. Бажаю публічних пояснень, як таке могло трапитися, що через хаос всередині банку, клієнту неправомірно блокують доступ до його власних коштів. Це ж нонсенс! Вперше таке бачу.. Дякую.
-
dcDent
-
-
- Повідомлень: 113
- З нами з: 09.04.13
- Подякував: 69 раз.
- Подякували: 12 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 18 кві, 2016 13:19
dcDent написав:TASCOMBANK Підкажіть будь-ласка на підставі чого банк заблокував картковий рахунок (на який заходять лише відсотки по депозиту), посилаючись на якісь внутрішні документальні негаразди? Та ще й не попередив про це клієнта (дізналися випадково, оскільки карткою користувалися дуже рідко)? Такий вчинок банку просто вражає нахабністю. Бажаю публічних пояснень, як таке могло трапитися, що через хаос всередині банку, клієнту неправомірно блокують доступ до його власних коштів. Це ж нонсенс! Вперше таке бачу.. Дякую.
так разблокируйте сами через ТАС24 ТАС автоматом блочит карты если ими 6мес не пользуются, мотивируя это заботой о клиенте 
-
clientage
-
1
1
- Фінансовий гуру Finance.ua
-
- Заблокований
- Повідомлень: 34082
- З нами з: 08.12.07
- Подякував: 2686 раз.
- Подякували: 4083 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
Додано: Пон 18 кві, 2016 13:22
clientage написав:так разблокируйте сами через ТАС24 ТАС автоматом блочит карты если ими 6мес не пользуются, мотивируя это заботой о клиенте 
Ой ли? Срок для блокировки - 3 месяца насколько я помню...
-
Vorlon
-
-
- Повідомлень: 10480
- З нами з: 14.06.13
- Подякував: 490 раз.
- Подякували: 1141 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 18 кві, 2016 13:24
Vorlon написав: clientage написав:так разблокируйте сами через ТАС24 ТАС автоматом блочит карты если ими 6мес не пользуются, мотивируя это заботой о клиенте 
Ой ли? Срок для блокировки - 3 месяца насколько я помню...
Хлавное, шо есть ТАС24 для управления статусом карты 
-
clientage
-
1
1
- Фінансовий гуру Finance.ua
-
- Заблокований
- Повідомлень: 34082
- З нами з: 08.12.07
- Подякував: 2686 раз.
- Подякували: 4083 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
Додано: Пон 18 кві, 2016 13:31
Ув.TASCOMBANK, можете у коллег поинтересоваться - так и не завели машинку по повышению кредитного лимита, или она сломалась не начав работать? или запуск все таки произойдет? хотелось бы знать сроки... заранее благодарен
-
Stringer
-
-
- Повідомлень: 11631
- З нами з: 23.01.13
- Подякував: 346 раз.
- Подякували: 1629 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Пон 18 кві, 2016 13:40
clientage написав:ТАС автоматом блочит карты если ими 6мес не пользуются, мотивируя это заботой о клиенте 
По-перше, депозиту менше 6 місяців точно. По-друге, вперше про таке чую. По-третє, я таких опцій не замовляв. Все ж зачекаю на офіційну відповідь від представника банку, а якщо до кінця дня її не буде і завтра я не зможу користуватися коштами - пишу скаргу до НБУ на неправомірне блокування коштів та шахрайські дії банку.
Востаннє редагувалось dcDent в Пон 18 кві, 2016 13:43, всього редагувалось 2 разів.
-
dcDent
-
-
- Повідомлень: 113
- З нами з: 09.04.13
- Подякував: 69 раз.
- Подякували: 12 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 18 кві, 2016 13:42
dcDent написав:Чекаю офіційної відповіді від представника банку, якщо до кінця дня її не буде і завтра я не зможу користуватися коштами - пишу скаргу до НБУ.
Здесь информация была, правда уже давненько. И если корону снимите, то сможете пользоваться своими деньгами уже сегодня  P.S. У меня вот уже 2 карты блокированы (не использую их), но мне и в голову не приходит в ультимативном тоне выяснять отношения с банком... Но наверное вы любитель этого дела 
-
Vorlon
-
-
- Повідомлень: 10480
- З нами з: 14.06.13
- Подякував: 490 раз.
- Подякували: 1141 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 18 кві, 2016 13:47
Vorlon написав: dcDent написав:Чекаю офіційної відповіді від представника банку, якщо до кінця дня її не буде і завтра я не зможу користуватися коштами - пишу скаргу до НБУ.
Здесь информация была, правда уже давненько. И если корону снимите, то сможете пользоваться своими деньгами уже сегодня 
Корони немає. Кошти заблоковані через те, що відповідальна співробітниця банку зробила помилку в якихось внутрішніх документах і невчасно їх виправила. Дізнались про це випадково, коли замовляли довідку для візи в банку минулого тижня. Станом на сьогодні питання не вирішене.
-
dcDent
-
-
- Повідомлень: 113
- З нами з: 09.04.13
- Подякував: 69 раз.
- Подякували: 12 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 18 кві, 2016 13:49
dcDent Тогда прошу прощения - я думал речь об автоматической блокировке карты по истечению 3 месяцев её неиспользования 
-
Vorlon
-
-
- Повідомлень: 10480
- З нами з: 14.06.13
- Подякував: 490 раз.
- Подякували: 1141 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34619 |
7837030 |
|
|
101069 |
15964312 |
|
|
18025 |
379996 |
Суб 01 січ, 2022 00:03 klug
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|