и 1-3% в состоянии позволить себе автомобиль. Что дальше? Кто Ваша целевая аудитория?
Так я вже не раз писав - 2 % найактивніший і найуспішніших
Давайте розглянемо з іншого боку
1 Не можна продати ( роздати-подарувати ) більше ніж створено
2 Завжди існують якісь критерії ( гроші , заслуги перед суспільством і так далі ) з допомогою яких визначається в яких пропорціях продається-роздається-дарується створенні всім суспільством матеріальні цінності ( в нашому варіанті житло )
3 Матеріальні цінності які створені нашим суспільством , для зручності підрахунків зведені до одного показника - гроші ( ВВП )
4 Так як ВВП це те що створили всі , то для визначення частки кожного в створенні загальноукраїнського можна користуватись таким критерієм як заробітна плата + доходи . Все ВВП це з/п + доходи + податки , де з/п + доходи =( як правило , з якимось уточненнями ) податки = 1/2 ВВП
5 Тепер залишилось створити табличку . з пяти стовпчиків
1 - рік
2 - ВВП
3 -зарплата + доходи
4-кількість збудованого житла
5 - річна сума з/п+дохід яка припадає на 1 кв м
Візьмемо 8 років , показники 2009 не офіційні а прогнозовані
_рік __/ млн грн __/ фонд з/п _/ тис кв м __/ грн
2002 __/ 225810 _/ 112905 __/ 6073 __/ 18591
2003 __/ 267344 _/ 133672 __/ 6433 __/ 20779
2004 __/ 345113 _/ 172557 __/ 7566 __/ 22807
2005 __/ 441452 _/ 220726 __/ 7816 __/ 28240
2006 __/ 544153 _/ 272077 __/ 8628 __/ 31534
2007 __/ 720731 _/ 360366 __/ 10244 __/ 35178
2008 __/ 949864 _/ 474932 __/ 10496 __/ 45249
2009 __/ 854000 _/ 427000 __/ 6000 __/ 71167
Старші від мене памятають , що колись в Радянському Союзі постійно виникали проблеми з наявністю певних груп товарів в магазинах ( масло , ковбаса , алкоголь ) і тому щоб уникнути загального невдоволення був придуманий дуже простий спосіб . Кількість населення відомо , обєм випуску товару відомо . ділимо обєм на кількість і отримуємо норму на яку видаємо талони , правда крім талонів все одно потрібно було оплатити вартість продукту.
Давайте прикинемо подібну схему для житла . Отже у нас є кількість грошей яке отримує населення на протязі року і кількість квадратних метрів збудованих в той самий рік
У нас виходить , що
в 2002 право на покупку 1 кв м мала людина загальний дохід якої становив - 18591 грн
в 2003 ________________________________________________________-20779
в 2004 ________________________________________________________-22807
в 2005 ________________________________________________________-28240
в 2006 ________________________________________________________-31534
в 2007 ________________________________________________________-35178
в 2008 ________________________________________________________-45249
в 2009 ________________________________________________________-71167
Здавалось би вартість права на житло постійно росте , алеж це говорить про те що населення України більш активно працювало в галузях які до житла не мають ніякого відношення . Тобто продавались мобілки , чіпси , автомобілі і так далі , а часточка житла в ВВП постійно зменшувалась .З іншого боку люди активніше працюють там де їм вигідніше , якщо активність роботи в сфері житлового будівництва падала , чи не говорить це про те що робота в будівництві менш вигідна для населення ніж в інших галузях народного господарства .