характерник"]Шатать і ушатать! Гулять так з музикою! Нехай все летить у тартарари! Бак - лімон гривень, квартира - 300 баків.[/quote] А дальше? Откат будет максимум до 270. ([/quote]
после 01.01.2017 все на вынос [/quote] На винос буде коли депо скінчиться або коли хвонд виплатить, тут нерозривні тому дьоргатись сенсу немає [/quote] Я про накопительку под 16% до 01.01.2017
sens написав:характерник"]Шатать і ушатать! Гулять так з музикою! Нехай все летить у тартарари! Бак - лімон гривень, квартира - 300 баків.
А дальше? Откат будет максимум до 270. ([/quote]
после 01.01.2017 все на вынос [/quote] На винос буде коли депо скінчиться або коли хвонд виплатить, тут нерозривні тому дьоргатись сенсу немає [/quote] Я про накопительку под 16% до 01.01.2017[/quote] ну по накопичувальній рішення рано приймати, можуть і продовжити акцію
Частное размещение акций АО «БМ БАНК», объявленное на общем собрании акционеров 27-29 сентября 2016, не состоялось по причине действия санкций введенных СНБО 02.09.2015г. 12.10.2016 Наблюдательный совет АО «БМ БАНК» повторно принял решение о проведении общего собрания акционеров с повесткой дня о капитализации банка и назначил его дату на 03.11.2016. Новые санкции, которые вступают в силу 31.10.2016, дают возможность провести капитализацию АО «БМ БАНК».
1. Чому на сайті немає повідомлення про зібрання 3.11.16? 2. Тут http://www.bmbank.com.ua/ua/news/?pid=2252 мова про зміни. В чому вони полягають? Якщо Ваша ласка дуже конкретно.
SKM написав:Укрсоца считай уже нет.Альфа - тоже банк с роскапиталом.Только он в списке маргиналов стоит после сберов-пибо-втб.Вот с ними покончат и возьмутся за Альфу.А что будет опосля - это уже не их проблемы,а вкладчиков.
А с ними что хотят покончить? Что за устаревший анекдот? Шел 3-й год после революции... Если бы с ними хотели/могли покончить, ввели бы санкции. Альфа давно работает в рост, а Сбер уже сократил свой годовой убыток, а значит уже сейчас он работает в плюс.
SKM написав:Укрсоца считай уже нет.Альфа - тоже банк с роскапиталом.Только он в списке маргиналов стоит после сберов-пибо-втб.Вот с ними покончат и возьмутся за Альфу.А что будет опосля - это уже не их проблемы,а вкладчиков.
А с ними что хотят покончить? Что за устаревший анекдот? Шел 3-й год после революции... Если бы с ними хотели/могли покончить, ввели бы санкции. Альфа давно работает в рост, а Сбер уже сократил свой годовой убыток, а значит уже сейчас он работает в плюс.
Какова подоплека всего этого, выяснить сейчас сложно. Но говорил и повторю, несмотря на все обстоятельства, с экономической точки, банки с рос. капиталом важная часть оставшийся инфраструктуры БС Украины. Выводы о состоянии БС напрашивается уже второй год, когда все идет чередом, на глазах, все притупляется и кажется, что все было и есть так же удовлетворительно. Но если посмотреть свежим взглядом, все не так. Это так же, как увидеть похудевшего килограмм на 30-40 человека, которого ты долго не видел или который худел у тебя на глазах в течении пары лет.
Щодо змін з 07.11.2016р. у «Правил та умов надання банківських послуг для клієнтів – фізичних осіб в АТ «БМ БАНК», то усі зміни стосуються Умов відкриття та обслуговування поточних рахунків, операції за якими можуть здійснюватися з використанням електронних платіжних засобів, переважно прав, обов’язків та відповідальності Банку та Клієнта, в тому числі: - Зафіксовано, що Банк не несе відповідальності за зняття коштів з КР, яке відбулось через дії або бездіяльність Клієнта, які призвели до розголошення ПІН-коду, що дає змогу ініціювати платіжну операцію (у попередній редакції - за зняття коштів з КР через розголошення ПІН-коду (п.3.4.1.4); - Зафіксовано, що при надходженні в Банк заяви Користувача ПК про втрату, крадіжку або незаконне використання реквізитів ПК третіми особами, заблокувати ПК з постановкою її в стоп-список протягом 10 (десяти) хвилин з моменту надходження (в попередній редакції - 60 хвилин (п.3.4.2.6.); - Викладено у новій редакції п.3.5.2.8.; - Виключено пп. 3.5.2.9 та 3.6.1.6.; - Встановлено, що всі операції за КР Клієнта, що ініційовані за допомогою ПК після її втрати/крадіжки, розголошення ПІН-коду або іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжну операцію, до моменту одержання Банком повідомлення згідно п.3.4.1.8. даного Договору банківського рахунку, операції за яким можуть здійснюватися з використанням електронних платіжних засобів, і постановки ПК в стоп-список відповідно умов п.3.4.2.6. даного Договору; - Всі операції за КР Клієнта, по яким доведено, що дії чи бездіяльність Клієнта призвели до ініціювання несанкціонованої платіжної операції (п. 3.6.2.6.) - Додано новий пункт: 3.6.3. У випадку виявлення фактів шахрайських дій Банк може повідомляти правоохоронні органи і у випадку встановлення конкретних винних осіб, Клієнт відшкодовує за рахунок цих осіб понесені матеріальні збитки у встановленому законодавством України порядку; - Внесені зміни до Правил Користування ПК (Роздій 5) в частині порад по підвищенню безпеки при користуванні карткою
Щодо змін з 07.11.2016р. у «Правил та умов надання банківських послуг для клієнтів – фізичних осіб в АТ «БМ БАНК», то усі зміни стосуються Умов відкриття та обслуговування поточних рахунків, операції за якими можуть здійснюватися з використанням електронних платіжних засобів, переважно прав, обов’язків та відповідальності Банку та Клієнта, в тому числі: - Зафіксовано, що Банк не несе відповідальності за зняття коштів з КР, яке відбулось через дії або бездіяльність Клієнта, які призвели до розголошення ПІН-коду, що дає змогу ініціювати платіжну операцію (у попередній редакції - за зняття коштів з КР через розголошення ПІН-коду (п.3.4.1.4); - Зафіксовано, що при надходженні в Банк заяви Користувача ПК про втрату, крадіжку або незаконне використання реквізитів ПК третіми особами, заблокувати ПК з постановкою її в стоп-список протягом 10 (десяти) хвилин з моменту надходження (в попередній редакції - 60 хвилин (п.3.4.2.6.); - Викладено у новій редакції п.3.5.2.8.; - Виключено пп. 3.5.2.9 та 3.6.1.6.; - Встановлено, що всі операції за КР Клієнта, що ініційовані за допомогою ПК після її втрати/крадіжки, розголошення ПІН-коду або іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжну операцію, до моменту одержання Банком повідомлення згідно п.3.4.1.8. даного Договору банківського рахунку, операції за яким можуть здійснюватися з використанням електронних платіжних засобів, і постановки ПК в стоп-список відповідно умов п.3.4.2.6. даного Договору; - Всі операції за КР Клієнта, по яким доведено, що дії чи бездіяльність Клієнта призвели до ініціювання несанкціонованої платіжної операції (п. 3.6.2.6.) - Додано новий пункт: 3.6.3. У випадку виявлення фактів шахрайських дій Банк може повідомляти правоохоронні органи і у випадку встановлення конкретних винних осіб, Клієнт відшкодовує за рахунок цих осіб понесені матеріальні збитки у встановленому законодавством України порядку; - Внесені зміни до Правил Користування ПК (Роздій 5) в частині порад по підвищенню безпеки при користуванні карткою
а когда вы уже сделаете терминал для пополнения своих карт. а то уже год стоит в отделении, но на приём не работает. сотрудники говорят, что он не может отличить настоящие купюры грн. от фальшивых надо пополнение карт делать только через кассу и только в рабочие дни. ещё бы желательно и обед с 13-00 до 14-00 отменить в кассу и в отделении. а то и так у вас не ахти народ ходит, а здесь прям обед целый час, как в советские времена