Інвестуємо в нерухомість закордоном

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Ринок нерухомості. Ціни на квартири та земельні ділянки, аналітика, прогнози. Купівля та продаж нерухомості, оренда квартир та офісів, пропозиції комерційної нерухомості. Ріелтори та агентства нерухомості в Україні
  #<1 ... 10321033103410351036>
Повідомлення Додано: Вів 10 чер, 2025 07:41

  gonchik74 написав:Безкоштовний проїзд автобанами Австрії для авто на українській реєстрації продовжили до 31.10.2025

Проїзд всіма автотрасами в Європі - за виключенням Німеччини - є платним.
Але воно того варте.
Я декілька разів намагався економити - в Італії та у Франції - але те пусте: в Європі всі дороги, які не є магістралями, проходять через безкінечну чергу маленьких містечок, до швидкість обмежена 50-ма км на годину, а то і 30 км/год.
Крім того, безперевні "кругові" розв"язки, що зроблено, щоби зменшити швидкість та реально втомлює водія, який не є "МІСЦЕВИМ" мешканцем.
Тому краще заплатити:
- суттєва безпека руху - тому що фактично немає ніяких перехресть та траса ні з чим не перетинається. Якось йшов ВЗИМКУ в Італії по трасі від Вєрони в бік Австрії - сильний дощ зі снігом - а швидкість 110...120 км/год. Там унікальна траса - між горами і три полоси в кожному напряму.
Їдеш і уявляєш, скільки грошей вкладено в такі траси - гріх не компенсувати трохи.
- як правило на платних магістралях 2, а то і три полоси в кожному напряму.
- економія пального - тому що найчастіше їдеш в стабільному режимі із активованим круїз-контролем. А якщо є адаптивний - то взагалі - супер.
- суттєва економія часу на переміщення, особливо коли їдеш на велику відстань.

Проїзд в Європі НЕ по платних швидкісних магістралях має сенс тільки якщо хочете подивитися якісь "цікавинки".
akurt
Аватар користувача
 
Повідомлень: 10967
З нами з: 12.02.09
Подякував: 3970 раз.
Подякували: 1429 раз.
 
Профіль
 
4
Повідомлення Додано: Вів 10 чер, 2025 09:11

  Water написав:
  gonchik74 написав:Безкоштовний проїзд автобанами Австрії для авто на українській реєстрації продовжили до 31.10.2025

Це в Польщі не вимагають ставити авто на облік, чи де?

Не лише. В Хорватії точно. Напевно ще багато де. Мені здається, що то лише в Іспанії і Німеччині потрібно робити. Але не факт, що ближчим часом гайки не закрутять.
gonchik74
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1006
З нами з: 28.01.15
Подякував: 15 раз.
Подякували: 159 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 10 чер, 2025 09:48

akurt

- як правило на платних магістралях 2, а то і три полоси в кожному напряму.
- економія пального - тому що найчастіше їдеш в стабільному режимі із активованим круїз-контролем. А якщо є адаптивний - то взагалі - супер.
- суттєва економія часу на переміщення, особливо коли їдеш на велику відстань.


Тут є нюанси))
Якщо карти (вейз або інші) розраховують , що по автобану відстань більше на 10%, а час в дорозі менший на 5-10%, то по автобану (на 120-130) витрата пального запросто може бути на 20% більше. Особливо якщо ви їдете на згаданому вами раніше гібриді, у якого економічні властивості саме і проявляються саме на дорогах місцевого значення з гарним покриттям, але обмежених 90 (в селах 50) .
Проте все таки якщо мова про далекі відстані, то дійсно треба обирати автобани, не дивлячись на +20% до загальної вартості палива , бо
1. Час дорожче
2. Фізична втома на автобані буде менше, чим в селах вдивлятись, яка дитина вскочить під колеса,, чи який румун на кібітці з возом зʼявиться за поворотом дороги.
Через тиждень вирушаю на Балкани. З 2021 року не був в Європі на авто.
Hotab
 
Повідомлень: 15394
З нами з: 15.02.09
Подякував: 395 раз.
Подякували: 2412 раз.
 
Профіль
 
3
3
2
Повідомлення Додано: Вів 10 чер, 2025 10:03

  gonchik74 написав:
  Water написав:
  gonchik74 написав:Безкоштовний проїзд автобанами Австрії для авто на українській реєстрації продовжили до 31.10.2025

Це в Польщі не вимагають ставити авто на облік, чи де?

Не лише. В Хорватії точно. Напевно ще багато де. Мені здається, що то лише в Іспанії і Німеччині потрібно робити. Але не факт, що ближчим часом гайки не закрутять.

Брат троюрідний в Данії вже третій рік сидить.
Робив йому Зелену карту недавно.
Ніби машину там на облік не ставив.
Bolt
 
Повідомлень: 3478
З нами з: 09.11.17
Подякував: 21 раз.
Подякували: 267 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Вів 10 чер, 2025 10:54

  Hotab написав:akurt

- як правило на платних магістралях 2, а то і три полоси в кожному напряму.
- економія пального - тому що найчастіше їдеш в стабільному режимі із активованим круїз-контролем. А якщо є адаптивний - то взагалі - супер.
- суттєва економія часу на переміщення, особливо коли їдеш на велику відстань.


Тут є нюанси))
Якщо карти (вейз або інші) розраховують , що по автобану відстань більше на 10%, а час в дорозі менший на 5-10%, то по автобану (на 120-130) витрата пального запросто може бути на 20% більше. Особливо якщо ви їдете на згаданому вами раніше гібриді, у якого економічні властивості саме і проявляються саме на дорогах місцевого значення з гарним покриттям, але обмежених 90 (в селах 50) .
Проте все таки якщо мова про далекі відстані, то дійсно треба обирати автобани, не дивлячись на +20% до загальної вартості палива , бо
1. Час дорожче
2. Фізична втома на автобані буде менше, чим в селах вдивлятись, яка дитина вскочить під колеса,, чи який румун на кібітці з возом зʼявиться за поворотом дороги.
Через тиждень вирушаю на Балкани. З 2021 року не був в Європі на авто.


Всі думки вірні. Я би так додав:
- на гібриді на швидкості 120...130 км/год дійсно витрати пального у мене більші (замість приблизно зараз, коли їжджу НЕ по таких трасах - не більше 80 км/год - 6...6,5 л на 100 км) витрати зростають десь до 7,5...8,1 літра. Але це потужний гібрид - а якщо НЕ гібрид, то безкінечна зміна руху на "звичайному авто" призведе до інших цифр. В мене два авто - обидва позашляховики, то старенька Honda CR-V 2.0 по трасі на швидкості 90 км/год має витрати 7,6 л/100 км, але при швидкості 120...130 км/год переходить на витрати не менше 12,5 л/100 км.
- з Вашими п. 1 та 2 повністю погоджуюся.

І вище цих пунктів ставив би все ж БЕЗПЕКУ руху.
Якось було так: я СПЕЦІАЛЬНО в Італії не поїхав швидкісною платною трасою - думав зекономлю.
Їду по другорядній дорозі - без кінця (!) кругові роз"язки швидкість 50 (!!!!) і мене обганяє таке гарне BMW.

Ну обігнало і обігнало - я їду 50....
Проїхав не більше 15-20 хвилин: в небі - медичний гелікоптер сідає попереду наче прямо на трасу.
Їду: дійсно сів медичний гелікоптер майже прямо на трасу - круговий рух - і розбите те BMW з жертвами. Вилетів на швидкості на той круговий рух.

От я після того не думаю, заїжджати на платну трасу чи не заїжджати.
Крім того, на платних трасах як правило немає радарів.
Востаннє редагувалось akurt в Вів 10 чер, 2025 18:53, всього редагувалось 1 раз.
akurt
Аватар користувача
 
Повідомлень: 10967
З нами з: 12.02.09
Подякував: 3970 раз.
Подякували: 1429 раз.
 
Профіль
 
4
Повідомлення Додано: Вів 10 чер, 2025 13:43

akurt
От я після того не думаю, заїжджати на платну трасу чи не заїжджати.


Однозначно заїжджати !
І з України на Балкани саме угорські автобани дають економію часу, їх не можна не використати.
Hotab
 
Повідомлень: 15394
З нами з: 15.02.09
Подякував: 395 раз.
Подякували: 2412 раз.
 
Профіль
 
3
3
2
Повідомлення Додано: Вів 10 чер, 2025 13:51

  akurt написав:
  Hotab написав:akurt

- як правило на платних магістралях 2, а то і три полоси в кожному напряму.
- економія пального - тому що найчастіше їдеш в стабільному режимі із активованим круїз-контролем. А якщо є адаптивний - то взагалі - супер.
- суттєва економія часу на переміщення, особливо коли їдеш на велику відстань.


Тут є нюанси))
Якщо карти (вейз або інші) розраховують , що по автобану відстань більше на 10%, а час в дорозі менший на 5-10%, то по автобану (на 120-130) витрата пального запросто може бути на 20% більше. Особливо якщо ви їдете на згаданому вами раніше гібриді, у якого економічні властивості саме і проявляються саме на дорогах місцевого значення з гарним покриттям, але обмежених 90 (в селах 50) .
Проте все таки якщо мова про далекі відстані, то дійсно треба обирати автобани, не дивлячись на +20% до загальної вартості палива , бо
1. Час дорожче
2. Фізична втома на автобані буде менше, чим в селах вдивлятись, яка дитина вскочить під колеса,, чи який румун на кібітці з возом зʼявиться за поворотом дороги.
Через тиждень вирушаю на Балкани. З 2021 року не був в Європі на авто.


Всі думки вірні. Я би так додав:
- на гібриді на швидкості 120...130 км/год дійсно витрати пального у мене більші (замість приблизно зараз, коли їжджу НЕ по таких трасах - не більше 80 км/год - 6...6,5 л на 100 км) витрати зростають десь до 7,5...8,1 літра. Але це потужний гібрид - а якщо НЕ гібрид, то безкінечна зміна руху на "звичайному авто" призведе до інших цифр. В мене два авто - обидва позашляховики, то старенька Honda CR-V 2.0 по трасі на швидкості 90 км/год має витрати 7,6 л/100 км, але при швидкості 120...130 км/год переходить на витрати не менше 12,5 л/100 км.
- з Вашими п. 1 та 2 повністю погоджуюся.

І вище цих пунктів ставив би все ж БЕЗПЕКУ руху.
Якось було так: я СПЕЦІАЛЬНО в Італії не поїхав швидкісною платною трасою - думав зекономлю.
Їду по другорядній дорозі - без кінця (!) кругові роз"язки швидкість 50 (!!!!) і мене обганяє таке гарне BMW.

Ну обігнало і обігнало - я іду 50....
Проїхав не більше 15-20 хвилин: в небі - медичний гелікоптер сідає попереду наче прямо на трасу.
Їду: дійсно сів медичний гелікоптер майже прямо на трасу - круговий рух - і розбите те BMW з жертвами. Вилетів на швидкості на той круговий рух.

От я після того не думаю, заїжджати на платну трасу чи не заїжджати.
Крім того, на платних трасах як правило немає радарів.
akurt
Аватар користувача
 
Повідомлень: 10967
З нами з: 12.02.09
Подякував: 3970 раз.
Подякували: 1429 раз.
 
Профіль
 
4
Повідомлення Додано: Вів 10 чер, 2025 16:10

Був у справах в місті, тільки заїхав у двір та почав розвантажувати автівку: страшенний гуркіт - озирнувся: ну дуже красивий військовий гелікоптер так низько пролетів над моїм подвірʼям, що можна було і злякатися, але не встиг ні злякатися, ні зробити фото. Дуже низько пролетів.
Взагалі французи байдики не бʼють: мабуть десь недалеко від мене військовий аеродром - весь час тренуються пілоти винищувачів.
Може й наші. Літаки не схожі на F-16. Здається, не схожі на Mirage 2000, які Франція передала Україні.
Можливо ось ці: Rafale 2026 (покоління 5).
akurt
Аватар користувача
 
Повідомлень: 10967
З нами з: 12.02.09
Подякував: 3970 раз.
Подякували: 1429 раз.
 
Профіль
 
4
Повідомлення Додано: Вів 10 чер, 2025 16:48

Інвестуємо в нерухомість Іспанії?
Ну-ну.
Погода на найближчі дні.
Зображення
akurt
Аватар користувача
 
Повідомлень: 10967
З нами з: 12.02.09
Подякував: 3970 раз.
Подякували: 1429 раз.
 
Профіль
 
4
Повідомлення Додано: Вів 10 чер, 2025 17:29

  akurt написав:Інвестуємо в нерухомість Іспанії?
Ну-ну.
Погода на найближчі дні.
Зображення

Кайф! Загорніть дві!
Gastarbaiter
 
Повідомлень: 3678
З нами з: 26.02.18
Подякував: 701 раз.
Подякували: 610 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 10321033103410351036>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей
Модератори: Faceless, Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
10459 6493347
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 13 чер, 2025 13:37
jump
25314 17063933
Переглянути останнє повідомлення
Пон 09 чер, 2025 13:06
Ірина_
6 387185
Переглянути останнє повідомлення
Сер 10 сер, 2022 14:45
Bolt
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама