Ринок нерухомості. Ціни на квартири та земельні ділянки, аналітика, прогнози. Купівля та продаж нерухомості, оренда квартир та офісів, пропозиції комерційної нерухомості. Ріелтори та агентства нерухомості в Україні
gonchik74 написав:Безкоштовний проїзд автобанами Австрії для авто на українській реєстрації продовжили до 31.10.2025
Проїзд всіма автотрасами в Європі - за виключенням Німеччини - є платним. Але воно того варте. Я декілька разів намагався економити - в Італії та у Франції - але те пусте: в Європі всі дороги, які не є магістралями, проходять через безкінечну чергу маленьких містечок, до швидкість обмежена 50-ма км на годину, а то і 30 км/год. Крім того, безперевні "кругові" розв"язки, що зроблено, щоби зменшити швидкість та реально втомлює водія, який не є "МІСЦЕВИМ" мешканцем. Тому краще заплатити: - суттєва безпека руху - тому що фактично немає ніяких перехресть та траса ні з чим не перетинається. Якось йшов ВЗИМКУ в Італії по трасі від Вєрони в бік Австрії - сильний дощ зі снігом - а швидкість 110...120 км/год. Там унікальна траса - між горами і три полоси в кожному напряму. Їдеш і уявляєш, скільки грошей вкладено в такі траси - гріх не компенсувати трохи. - як правило на платних магістралях 2, а то і три полоси в кожному напряму. - економія пального - тому що найчастіше їдеш в стабільному режимі із активованим круїз-контролем. А якщо є адаптивний - то взагалі - супер. - суттєва економія часу на переміщення, особливо коли їдеш на велику відстань.
Проїзд в Європі НЕ по платних швидкісних магістралях має сенс тільки якщо хочете подивитися якісь "цікавинки".
gonchik74 написав:Безкоштовний проїзд автобанами Австрії для авто на українській реєстрації продовжили до 31.10.2025
Це в Польщі не вимагають ставити авто на облік, чи де?
Не лише. В Хорватії точно. Напевно ще багато де. Мені здається, що то лише в Іспанії і Німеччині потрібно робити. Але не факт, що ближчим часом гайки не закрутять.
- як правило на платних магістралях 2, а то і три полоси в кожному напряму. - економія пального - тому що найчастіше їдеш в стабільному режимі із активованим круїз-контролем. А якщо є адаптивний - то взагалі - супер. - суттєва економія часу на переміщення, особливо коли їдеш на велику відстань.
Тут є нюанси)) Якщо карти (вейз або інші) розраховують , що по автобану відстань більше на 10%, а час в дорозі менший на 5-10%, то по автобану (на 120-130) витрата пального запросто може бути на 20% більше. Особливо якщо ви їдете на згаданому вами раніше гібриді, у якого економічні властивості саме і проявляються саме на дорогах місцевого значення з гарним покриттям, але обмежених 90 (в селах 50) . Проте все таки якщо мова про далекі відстані, то дійсно треба обирати автобани, не дивлячись на +20% до загальної вартості палива , бо 1. Час дорожче 2. Фізична втома на автобані буде менше, чим в селах вдивлятись, яка дитина вскочить під колеса,, чи який румун на кібітці з возом зʼявиться за поворотом дороги. Через тиждень вирушаю на Балкани. З 2021 року не був в Європі на авто.
gonchik74 написав:Безкоштовний проїзд автобанами Австрії для авто на українській реєстрації продовжили до 31.10.2025
Це в Польщі не вимагають ставити авто на облік, чи де?
Не лише. В Хорватії точно. Напевно ще багато де. Мені здається, що то лише в Іспанії і Німеччині потрібно робити. Але не факт, що ближчим часом гайки не закрутять.
Брат троюрідний в Данії вже третій рік сидить. Робив йому Зелену карту недавно. Ніби машину там на облік не ставив.
- як правило на платних магістралях 2, а то і три полоси в кожному напряму. - економія пального - тому що найчастіше їдеш в стабільному режимі із активованим круїз-контролем. А якщо є адаптивний - то взагалі - супер. - суттєва економія часу на переміщення, особливо коли їдеш на велику відстань.
Тут є нюанси)) Якщо карти (вейз або інші) розраховують , що по автобану відстань більше на 10%, а час в дорозі менший на 5-10%, то по автобану (на 120-130) витрата пального запросто може бути на 20% більше. Особливо якщо ви їдете на згаданому вами раніше гібриді, у якого економічні властивості саме і проявляються саме на дорогах місцевого значення з гарним покриттям, але обмежених 90 (в селах 50) . Проте все таки якщо мова про далекі відстані, то дійсно треба обирати автобани, не дивлячись на +20% до загальної вартості палива , бо 1. Час дорожче 2. Фізична втома на автобані буде менше, чим в селах вдивлятись, яка дитина вскочить під колеса,, чи який румун на кібітці з возом зʼявиться за поворотом дороги. Через тиждень вирушаю на Балкани. З 2021 року не був в Європі на авто.
Всі думки вірні. Я би так додав: - на гібриді на швидкості 120...130 км/год дійсно витрати пального у мене більші (замість приблизно зараз, коли їжджу НЕ по таких трасах - не більше 80 км/год - 6...6,5 л на 100 км) витрати зростають десь до 7,5...8,1 літра. Але це потужний гібрид - а якщо НЕ гібрид, то безкінечна зміна руху на "звичайному авто" призведе до інших цифр. В мене два авто - обидва позашляховики, то старенька Honda CR-V 2.0 по трасі на швидкості 90 км/год має витрати 7,6 л/100 км, але при швидкості 120...130 км/год переходить на витрати не менше 12,5 л/100 км. - з Вашими п. 1 та 2 повністю погоджуюся.
І вище цих пунктів ставив би все ж БЕЗПЕКУ руху. Якось було так: я СПЕЦІАЛЬНО в Італії не поїхав швидкісною платною трасою - думав зекономлю. Їду по другорядній дорозі - без кінця (!) кругові роз"язки швидкість 50 (!!!!) і мене обганяє таке гарне BMW.
Ну обігнало і обігнало - я їду 50.... Проїхав не більше 15-20 хвилин: в небі - медичний гелікоптер сідає попереду наче прямо на трасу. Їду: дійсно сів медичний гелікоптер майже прямо на трасу - круговий рух - і розбите те BMW з жертвами. Вилетів на швидкості на той круговий рух.
От я після того не думаю, заїжджати на платну трасу чи не заїжджати. Крім того, на платних трасах як правило немає радарів.
Востаннє редагувалось akurt в Вів 10 чер, 2025 18:53, всього редагувалось 1 раз.
- як правило на платних магістралях 2, а то і три полоси в кожному напряму. - економія пального - тому що найчастіше їдеш в стабільному режимі із активованим круїз-контролем. А якщо є адаптивний - то взагалі - супер. - суттєва економія часу на переміщення, особливо коли їдеш на велику відстань.
Тут є нюанси)) Якщо карти (вейз або інші) розраховують , що по автобану відстань більше на 10%, а час в дорозі менший на 5-10%, то по автобану (на 120-130) витрата пального запросто може бути на 20% більше. Особливо якщо ви їдете на згаданому вами раніше гібриді, у якого економічні властивості саме і проявляються саме на дорогах місцевого значення з гарним покриттям, але обмежених 90 (в селах 50) . Проте все таки якщо мова про далекі відстані, то дійсно треба обирати автобани, не дивлячись на +20% до загальної вартості палива , бо 1. Час дорожче 2. Фізична втома на автобані буде менше, чим в селах вдивлятись, яка дитина вскочить під колеса,, чи який румун на кібітці з возом зʼявиться за поворотом дороги. Через тиждень вирушаю на Балкани. З 2021 року не був в Європі на авто.
Всі думки вірні. Я би так додав: - на гібриді на швидкості 120...130 км/год дійсно витрати пального у мене більші (замість приблизно зараз, коли їжджу НЕ по таких трасах - не більше 80 км/год - 6...6,5 л на 100 км) витрати зростають десь до 7,5...8,1 літра. Але це потужний гібрид - а якщо НЕ гібрид, то безкінечна зміна руху на "звичайному авто" призведе до інших цифр. В мене два авто - обидва позашляховики, то старенька Honda CR-V 2.0 по трасі на швидкості 90 км/год має витрати 7,6 л/100 км, але при швидкості 120...130 км/год переходить на витрати не менше 12,5 л/100 км. - з Вашими п. 1 та 2 повністю погоджуюся.
І вище цих пунктів ставив би все ж БЕЗПЕКУ руху. Якось було так: я СПЕЦІАЛЬНО в Італії не поїхав швидкісною платною трасою - думав зекономлю. Їду по другорядній дорозі - без кінця (!) кругові роз"язки швидкість 50 (!!!!) і мене обганяє таке гарне BMW.
Ну обігнало і обігнало - я іду 50.... Проїхав не більше 15-20 хвилин: в небі - медичний гелікоптер сідає попереду наче прямо на трасу. Їду: дійсно сів медичний гелікоптер майже прямо на трасу - круговий рух - і розбите те BMW з жертвами. Вилетів на швидкості на той круговий рух.
От я після того не думаю, заїжджати на платну трасу чи не заїжджати. Крім того, на платних трасах як правило немає радарів.
Був у справах в місті, тільки заїхав у двір та почав розвантажувати автівку: страшенний гуркіт - озирнувся: ну дуже красивий військовий гелікоптер так низько пролетів над моїм подвірʼям, що можна було і злякатися, але не встиг ні злякатися, ні зробити фото. Дуже низько пролетів. Взагалі французи байдики не бʼють: мабуть десь недалеко від мене військовий аеродром - весь час тренуються пілоти винищувачів. Може й наші. Літаки не схожі на F-16. Здається, не схожі на Mirage 2000, які Франція передала Україні. Можливо ось ці: Rafale 2026 (покоління 5).