Коли розпочнеться обвал нереальних цін на житло у Києві?
+Додати тему
Відповісти на тему
Ринок нерухомості. Ціни на квартири та земельні ділянки, аналітика, прогнози. Купівля та продаж нерухомості, оренда квартир та офісів, пропозиції комерційної нерухомості. Ріелтори та агентства нерухомості в Україні
Serg-ik написав:та не , дяденька, в моём небольшом, но очень промышленном городке, разруха началась сверху, разваливать всё начали приказами и бездеятельностью сверху, народ, как дурной ходил годами на работу, получая зарплату 2-3 раза в год деньгами и пару раз макаронами. Потому что идти больше некуда было. А Киеве оказался потому, что "или в Киев или ищи другую работу на родине-фирма переезжает". Решил жалеть о сделанном, чем о несделанном.
Кста, 11 лет проживания в Киеве даёт мне право рассуждать о мэре? или надо 25? Или у того, кто из Хацапетовки, по быстрячку купил однуху, прописался за месяц, больше прав, чем у меня?
1) развалили сверху, но народ все равно «шо дурной» ходил - феерично даже не знаю как это комментировать - так это киевляне виноваты, шо это стадо не могло найти «куда ему ходить» и где применить свои силы? 2) зарегистрируйтесь в киеве, примите участие в выборах мэра - и получите моральное право критиковать
а если вы за 11 лет не удосужились получить регистрацию - можете критиковать лишь «верха» в родной хацапетовке которые кстати вы тоже избрали сами
kingkongovets написав:даже не знаю как это комментировать - так это киевляне виноваты, шо это стадо не могло найти «куда ему ходить» и где применить свои силы?
Где то я сегодня про стадо читал... вот здесь
Это - несколько лет работы группировки, которая за откаты поставляла военным госзаводам бушный контрабас из России по завышенным в разы ценам. Да-да, пока все спасали армию, скидывались, волонтеры-дизель-почините машину... В эфире - цитаты из переписок участников. "Стадо, которому надо давать пи#ды" - о директорах госзаводов.
но если Вам не нравится моё " фе", читайте из вашей же ссылки
З точки зору велосипедної інфраструктури – це 206 шість метрів доріжки за 260 мільйонів гривень. Цей міст не з’єднує інших шляхів, я навіть не впевнена, що до нього можна буде зручно під’їхати. Такі гроші можна було б витратити на будівництво першочергових веломаршрутів, за які подякувало би більше киян.
На мою думку, цей проект не обґрунтований з точки зору витрат. Це дорога іграшка. Сьогодні у сфері транспортної інфраструктури є більш пріоритетні завдання
коли ми отримуємо рахунок за це «красиво і зручно», виникає питання: чи вартує це таких грошей та чи можна було витрати їх на щось інше. Наприклад, можна було б відремонтувати частину трамвайних колій чи збільшити кількість громадського транспорту та позбутися маршруток.
НА В’ЇЗДАХ У КИЇВ ЗНОВУ ЗВАЖУЮТЬ ВАНТАЖІВКИ: РЕЗУЛЬТАТИ ЗА ТИЖДЕНЬ 18 – 24 ЛЮТОГО
Співробітники КП «Центр організації дорожнього руху» здійснюють забезпечення роботи чотирьох ваговимірювальних комплексів для великовантажного транспорту, які встановлені на основних в’їздах у місто Київ.
Проект з виявлення вантажівок з надмірним навантаженням здійснюється спільно з Укртрансбезпекою та Патрульною поліцією відповідно до розпорядження Кабінету міністрів, яким місцевим органам влади було рекомендовано придбати ваговимірювальні комплекси. Однак повноваження із зупинки транспорту та накладання штрафних санкцій у випадку перевищення допустимої маси автотранспорту мають лише співробітники Укртрансбезпеки.
Протягом тижня з 18 по 24 лютого 2019 року ваговимірювальні комплекси КП «Центр організації дорожнього руху» пропрацювали загалом 672 робочих години.
За цей час на всіх комплексах співробітники Укртрансбезпеки працювали майже 38 годин (5,65%). За цей час було зважено 362 вантажівки, серед яких було виявлено 16 автомобілів з перевантаженням понад норми (4,42%)
Відомство уточнює, що протягом минулого року темпи зростання сповільнювалися: якщо за підсумками першого кварталу вони досягали 37,4%, то після першого півріччя знизилися до 26,5%, а за підсумками трьох кварталів - до 19,9%.По итогам года - 16,4%
Відомство зазначає, що частка коштів іноземних інвесторів впала з 1,4% до 0,3%, а коштів населення на будівництво житла - з 7,8% на 6,4%
А шо, инвестиции населения в строительство тоже учитываются как кап. инвестиции?
Serg-ik написав: но если Вам не нравится моё " фе", читайте из вашей же ссылки
З точки зору велосипедної інфраструктури – це 206 шість метрів доріжки за 260 мільйонів гривень. Цей міст не з’єднує інших шляхів, я навіть не впевнена, що до нього можна буде зручно під’їхати. Такі гроші можна було б витратити на будівництво першочергових веломаршрутів, за які подякувало би більше киян.
На мою думку, цей проект не обґрунтований з точки зору витрат. Це дорога іграшка. Сьогодні у сфері транспортної інфраструктури є більш пріоритетні завдання
коли ми отримуємо рахунок за це «красиво і зручно», виникає питання: чи вартує це таких грошей та чи можна було витрати їх на щось інше. Наприклад, можна було б відремонтувати частину трамвайних колій чи збільшити кількість громадського транспорту та позбутися маршруток.
Так Конг уже писал, что велодорожки не для него. И я его понимаю, если ты ЕЗДИШЬ на велике по столице, то эти кусочки, отмеченные краской на старом кривом асфальте - для детей. А куда потратить 260 лямов - в городе мест хватает. Если уж так хочется украсить город, можно на Софиевской поменять покрытие, оно там убитое вхлам.