| 
                    
                    
  
    
    |   | Електромобілі | + Додатитему
 | Відповістина тему
 |  Питання щодо митниці, експлуатації авто, акцизів, штрафів, податків, законодавства тощо. Нові технології та розробки майбутнього
 
      
      
         Додано: П'ят 19 кві, 2024 08:36 
          
          
         Мені Ліфовських 120 км, було би цілком достатньо декілька разів в місто змотатись, на ніч на зарядку по нічному тарифу біля хати . Але немає грошей на нього, тому палю  бензу на 8+кг в місяць. 😟 
        
          Bolt
        
          
         Повідомлень: 3694З нами з: 09.11.17Подякував: 23 раз.Подякували: 282 раз. 
            
            Профіль
            
         
          
          
            
              1
            
           
      
      
         Додано: П'ят 19 кві, 2024 09:45   Hotab написав: Ну наприклад Хюндай ioniq6 , батарея 74КВтгод підтримка зарядної станції 350 кВт. Заявляють що від цієї станції енергії з 10 до 80 % насмокче за 18 хвилин.
 15 кВт * год - це витрата на 100 км. Відповідно 60 кВт*год - це реальних 400 км.  Hotab написав: Але в Європу, де на автобані за день легко 1000+ км пролітається, це вже гемор.
 Всі хочуть авто з ДВЗ, але ніхто не хоче ні з орками ні з іраном воювати.  Hotab написав: Про ціну е/е на такій заправці - це окрема тема. 15 грн/квтгод.
 З практики 5-річної експлуатації гібрида. 60 - Заправка зп нічним тарифом по 1.32, Ще 30 - денний 2.64, ще 9% - заправка на дачі, ХЗ який там тариф, 1%-десь на стороні. Ну ще 3-5% від загального пробігу на ДВЗ за 5 років. 
        
          Denik
        
          
         Повідомлень: 3378З нами з: 23.02.09Подякував: 694 раз.Подякували: 1172 раз. 
            
            Профіль
            
         
          
          
            
              2
            
           
            
              1
            
           
      
      
         Додано: П'ят 19 кві, 2024 09:47 
          
          
          Bolt написав: Мені Ліфовських 120 км, було би цілком достатньо декілька разів в місто змотатись, на ніч на зарядку по нічному тарифу біля хати . Але немає грошей на нього, тому палю  бензу на 8+кг в місяць. 😟
 8 кгрн * 60 місяців = 480 тис. грн. VOLT брався за 12,5 або тих самих 480-500 тис.грн. Він банально за 5 років окупився. 
        
          Denik
        
          
         Повідомлень: 3378З нами з: 23.02.09Подякував: 694 раз.Подякували: 1172 раз. 
            
            Профіль
            
         
          
          
            
              2
            
           
            
              1
            
           
      
      
         Додано: П'ят 19 кві, 2024 09:48 
          
          
          Дюрі-бачі написав:  Denik написав: За рік їздив лише раз у відрядження, що мені знадобилася дальність 600+ км.
 Логіка користувачів Епла: раз мені не треба, то нікому не треба...
 Я ж тіпа воєнний - в мене найекстримальніші умови використання)))) 
        
          Denik
        
          
         Повідомлень: 3378З нами з: 23.02.09Подякував: 694 раз.Подякували: 1172 раз. 
            
            Профіль
            
         
          
          
            
              2
            
           
            
              1
            
           
      
      
         Додано: П'ят 19 кві, 2024 09:59 
          
          
         Denik 15 кВт * год - це витрата на 100 км.Відповідно 60 кВт*год - це реальних 400 км.
 
 Це мабуть в місті. І без конд/обігрів? Бо я чув про практичні цифри 20+ на 100 
        
          Hotab
        
          
         Повідомлень: 16974З нами з: 15.02.09Подякував: 398 раз.Подякували: 2527 раз. 
            
            Профіль
            
         
          
          
            
              5
            
           
            
              4
            
           
            
              4
            
           
      
      
         Додано: П'ят 19 кві, 2024 10:06  Hotab Реальний кейс сусіда: Leaf II (ZE1) з 36 кВт*год батареєю, вбитою десь до 28-29. Йому достатньо, щоб до села і назад 196 (2*98) км проїхати, і ще залишається 10-15% заряду. Взимку в один бік садить до 40% батарею, а в мороз цього року,  взагалі раз заїхав до мене в село заряджатись, бо за 75 км сіло до 20% і боявся, що не доїде. Востаннє редагувалось Дюрі-бачі  в П'ят 19 кві, 2024 10:10, всього редагувалось 1 раз.
          
         
        
          Дюрі-бачі
        
          
            
 Повідомлень: 5629З нами з: 29.07.22Подякував: 896 раз.Подякували: 639 раз. 
            
            Профіль
            
         
          
          
            
              1
            
           
      
      
         Додано: П'ят 19 кві, 2024 10:09 
          
          
          Hotab написав:Denik 15 кВт * год - це витрата на 100 км.Відповідно 60 кВт*год - це реальних 400 км.
 
 Це мабуть в місті. І без конд/обігрів? Бо я чув про практичні цифри 20+ на 100
 Це не в місті, а у вологих мріях) У мене 90 кВт, показує при 100% 420 км рейнджу. Вистачає максимум на 300, стиль їзди економний. Брат ганяє електрички, про витрату говоримо часто і 15 кВт це може модел три при попутному вітрі))) 
        
          gonchik74
        
          
            
 Повідомлень: 1050З нами з: 28.01.15Подякував: 15 раз.Подякували: 167 раз. 
            
            Профіль
            
         
          
         
      
      
         Додано: П'ят 19 кві, 2024 10:39 
          
          
          gonchik74 написав:  Hotab написав:Denik 15 кВт * год - це витрата на 100 км.Відповідно 60 кВт*год - це реальних 400 км.
 
 Це мабуть в місті. І без конд/обігрів? Бо я чув про практичні цифри 20+ на 100
 Це не в місті, а у вологих мріях) У мене 90 кВт, показує при 100% 420 км рейнджу. Вистачає максимум на 300, стиль їзди економний. Брат ганяє електрички, про витрату говоримо часто і 15 кВт це може модел три при попутному вітрі)))
 Дякую за інфо. А заявляли виробник скільки? 
        
          Hotab
        
          
         Повідомлень: 16974З нами з: 15.02.09Подякував: 398 раз.Подякували: 2527 раз. 
            
            Профіль
            
         
          
          
            
              5
            
           
            
              4
            
           
            
              4
            
           
      
      
         Додано: П'ят 19 кві, 2024 11:12 
          
          
         36 kWh/100mi. Є сенс купити щось маленьке для міста. Недороге. За три роки моє авто подевшало на 50%, або на 25к. Технології змінюються. Міняти поки що не буду, їде воно нормально. Вважаю купівлю дорогої (20+) електрички на сьогодняшній день марною справою. Ціна електрики неминуче зросте. Вже зараз в Європі з їхніми цінами на кВт це іміджеве придбання, 1 км пробігу коштує, як 1 км пробігу малолітражного дизеля або гібриду. 
        
          gonchik74
        
          
            
 Повідомлень: 1050З нами з: 28.01.15Подякував: 15 раз.Подякували: 167 раз. 
            
            Профіль
            
         
          
         
      
      
         Додано: П'ят 19 кві, 2024 11:51   gonchik74 написав: Ціна електрики неминуче зросте. Вже зараз в Європі з їхніми цінами на кВт це іміджеве придбання, 1 км пробігу коштує, як 1 км пробігу малолітражного дизеля або гібриду.
 Ціну війни в Європі в нафті, що купувалася в росії вже порахували? 
        
          Denik
        
          
         Повідомлень: 3378З нами з: 23.02.09Подякував: 694 раз.Подякували: 1172 раз. 
            
            Профіль
            
         
          
          
            
              2
            
           
            
              1
            
           
    
   
    
      |  | + Додатитему
 | Відповістина тему
 |  
    
   
    
      Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей 
      Модератори:
      Ірина_ , Модератор | 
                    
                        | 
	
		Топвідповідей
 
		Топкористувачів
 
	Найкращі відповіді за минулий тиждень |  
                        |  |  |