|
izibank |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
Додано: Сер 24 бер, 2021 18:19
clientage написав:Хай API дают. И будете красить во все цвета радуги у себя на дашборде сразу все 20 необанков 
У многих нео и олд банков есть апи. А у некоторых - и не одно. Красьте на здоровье ! Только никто особо не красит )
-
mustbe
-
-
- Повідомлень: 7782
- З нами з: 27.12.17
- Подякував: 177 раз.
- Подякували: 1566 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
1
3
Додано: Сер 24 бер, 2021 18:24
mustbe написав: clientage написав:Хай API дают. И будете красить во все цвета радуги у себя на дашборде сразу все 20 необанков 
У многих нео и олд банков есть апи. А у некоторых - и не одно. Красьте на здоровье ! Только никто особо не красит )
Ну даа Я вот все мечтаю запихнуть 20 банков в Домбух, шобы общие были: бюджет, опердень и планирование 
-
clientage
-
1
1
- Фінансовий гуру Finance.ua
-
- Заблокований
- Повідомлень: 34082
- З нами з: 08.12.07
- Подякував: 2686 раз.
- Подякували: 4083 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
Додано: Сер 24 бер, 2021 18:57
clientage, Да ваш домбух под вашей шляпой!)
-
guntherhouse777
-
-
- Повідомлень: 4941
- З нами з: 30.01.13
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 346 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 24 бер, 2021 18:58
mustbe написав: clientage написав:Хай API дают. И будете красить во все цвета радуги у себя на дашборде сразу все 20 необанков 
У многих нео и олд банков есть апи. А у некоторых - и не одно. Красьте на здоровье ! Только никто особо не красит )
Ідея для стартапа 
-
klug
-
-
- Повідомлень: 8839
- З нами з: 18.08.14
- Подякував: 370 раз.
- Подякували: 1240 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
4
Додано: Сер 24 бер, 2021 20:38
klug написав:Ідея для стартапа 
Не, стартап на 100 клиентов-свыней - это утопия. Но себе я таки сделал дашборд на несколько десятков банков и сервисов. По самым важным - светятся балансы по картам и счетам, долги и тд. Остальные - просто быстрые линки. Удобно.
-
mustbe
-
-
- Повідомлень: 7782
- З нами з: 27.12.17
- Подякував: 177 раз.
- Подякували: 1566 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
1
3
Додано: Сер 24 бер, 2021 20:44
mustbe написав: klug написав:Ідея для стартапа 
Не, стартап на 100 клиентов-свыней - это утопия. Но себе я таки сделал дашборд на несколько десятков банков и сервисов. По самым важным - светятся балансы по картам и счетам, долги и тд. Остальные - просто быстрые линки. Удобно.
Вот было шото подобное с дашбордом остатков у ЮСБ, там мона было подключать свои банки А шоо, слупить с каждой свыни по 100уе и замутить за 10К софтину для 10 банок слабо?  Ну и саппорт по 10уе/год Через год бетту продать Моне или Тасе за 100К  причем делать тока движок, т.е. бэк, а фронт уже перекуп пусть сам рисует 
-
clientage
-
1
1
- Фінансовий гуру Finance.ua
-
- Заблокований
- Повідомлень: 34082
- З нами з: 08.12.07
- Подякував: 2686 раз.
- Подякували: 4083 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
Додано: П'ят 26 бер, 2021 13:27
izibank, 23 березня на кредитну картку поступили 10 запитів авторизації на списання коштів, із них 6 були відхилені.
Звернувся в підтримку — повідомили, що проблема на стороні продавця. Запросив мені надати технічну назву помилки, щоб я міг звернутися зі скаргою до продавця для перевірки правильного налаштування терміналу. Банк запросив час на уточнення. Наступної доби я звернувся і отримав бажану інформацію. Написав скаргу продавцю... А ось сьогодні від Татьяни я отримав інформацію в Telegram, що з їх сторони помилки були усунені — сьогодні одна операція була проведена, а три з відхилених ні.
Результат, ви мене вводите в оману. Зараз запросив деталі помилки, які були виявлені й усунені. Я прошу, щоб мені надали більш вичерпну відповідь, оскільки бути зіпсованим телефон я не бажаю. У противному випадку буду родити офіційний запит і залучати сумісні служби (НБУ, платіжну систему, продавця, захист прав споживачів) для знаходження виновника.
ps Ситуація пов'язана зі списання коштів за проїзд у міському транспорті. Я прикладаю картку, отримую квиток, запит на списання коштів відбувається при закінченні рейсу. Аналогічна проблема й у картки ТАС.
-
Howl
-
-
- Повідомлень: 6341
- З нами з: 08.03.18
- Подякував: 580 раз.
- Подякували: 1137 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
1
Додано: П'ят 26 бер, 2021 13:56
MASolomko написав:izibank, 23 березня на кредитну картку поступили 10 запитів авторизації на списання коштів, із них 6 були відхилені. Звернувся в підтримку — повідомили, що проблема на стороні продавця. Запросив мені надати технічну назву помилки, щоб я міг звернутися зі скаргою до продавця для перевірки правильного налаштування терміналу. Банк запросив час на уточнення. Наступної доби я звернувся і отримав бажану інформацію. Написав скаргу продавцю... А ось сьогодні від Татьяни я отримав інформацію в Telegram, що з їх сторони помилки були усунені — сьогодні одна операція була проведена, а три з відхилених ні. Результат, ви мене вводите в оману. Зараз запросив деталі помилки, які були виявлені й усунені. Я прошу, щоб мені надали більш вичерпну відповідь, оскільки бути зіпсованим телефон я не бажаю. У противному випадку буду родити офіційний запит і залучати сумісні служби (НБУ, платіжну систему, продавця, захист прав споживачів) для знаходження виновника. ps Ситуація пов'язана зі списання коштів за проїзд у міському транспорті. Я прикладаю картку, отримую квиток, запит на списання коштів відбувається при закінченні рейсу. Аналогічна проблема й у картки ТАС.
вітаємо, займаємось вирішення цієї ситуації, як буде інформація - повідомлю.
-
izibank
-
- Представник банку
-
- Заблокований
- Повідомлень: 163
- З нами з: 10.09.20
- Подякував: 15 раз.
- Подякували: 25 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 26 бер, 2021 14:43
izibank, дякую за увагу. Але прохання, підтримці було необхідно написати, що вручну запит вами був уручну скоригованний, але проблема буде наявна й подальшому в разі поки еквайер не переналаштують валідатори.
-
Howl
-
-
- Повідомлень: 6341
- З нами з: 08.03.18
- Подякував: 580 раз.
- Подякували: 1137 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
1
Додано: П'ят 26 бер, 2021 14:49
Щиро здивуюся, якщо ізя навчить ТАС процесити трансакції. Проблемі уже кілька років і офіційна позиція ТАСі, що їм пофігу.
-
klug
-
-
- Повідомлень: 8839
- З нами з: 18.08.14
- Подякував: 370 раз.
- Подякували: 1240 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
4
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори:
Ірина_, ShtormK, Модератор
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|