izibank

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
  #<1 ... 8485868788 ... 344>

Оцініть обслуговування в цьому банку та обґрунтуйте свою оцінку.

izibank 2.9 5 35
1- Дуже погане. Грубіянили тощо.
29%
10
2- Погане. Некомпетентне.
14%
5
3- Задовільне. Хотілося б краще.
17%
6
4- Добре. Як і повинно бути.
23%
8
5- Відмінне. Дуже сподобалося.
17%
6
Всього голосів : 35
Повідомлення Додано: Сер 24 бер, 2021 18:19

  clientage написав:Хай API дают. И будете красить во все цвета радуги у себя на дашборде сразу все 20 необанков :)

У многих нео и олд банков есть апи.
А у некоторых - и не одно.
Красьте на здоровье !
Только никто особо не красит )
mustbe
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7782
З нами з: 27.12.17
Подякував: 177 раз.
Подякували: 1566 раз.
 
Профіль
 
2
1
3
Повідомлення Додано: Сер 24 бер, 2021 18:24

  mustbe написав:
  clientage написав:Хай API дают. И будете красить во все цвета радуги у себя на дашборде сразу все 20 необанков :)

У многих нео и олд банков есть апи.
А у некоторых - и не одно.
Красьте на здоровье !
Только никто особо не красит )

Ну даа
Я вот все мечтаю запихнуть 20 банков в Домбух, шобы общие были: бюджет, опердень и планирование 8)
clientage
Аватар користувача
1
1

Фінансовий гуру Finance.ua
 
Заблокований
Повідомлень: 34082
З нами з: 08.12.07
Подякував: 2686 раз.
Подякували: 4083 раз.
 
Профіль
 
2
Повідомлення Додано: Сер 24 бер, 2021 18:57

clientage,
Да ваш домбух под вашей шляпой!)
guntherhouse777
 
Повідомлень: 4941
З нами з: 30.01.13
Подякував: 2 раз.
Подякували: 346 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Сер 24 бер, 2021 18:58

  mustbe написав:
  clientage написав:Хай API дают. И будете красить во все цвета радуги у себя на дашборде сразу все 20 необанков :)

У многих нео и олд банков есть апи.
А у некоторых - и не одно.
Красьте на здоровье !
Только никто особо не красит )

Ідея для стартапа :wink:
klug
 
Повідомлень: 8839
З нами з: 18.08.14
Подякував: 370 раз.
Подякували: 1240 раз.
 
Профіль
 
1
4
Повідомлення Додано: Сер 24 бер, 2021 20:38

  klug написав:Ідея для стартапа :wink:

Не, стартап на 100 клиентов-свыней - это утопия.
Но себе я таки сделал дашборд на несколько десятков банков и сервисов.
По самым важным - светятся балансы по картам и счетам, долги и тд. Остальные - просто быстрые линки.
Удобно.
mustbe
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7782
З нами з: 27.12.17
Подякував: 177 раз.
Подякували: 1566 раз.
 
Профіль
 
2
1
3
Повідомлення Додано: Сер 24 бер, 2021 20:44

  mustbe написав:
  klug написав:Ідея для стартапа :wink:

Не, стартап на 100 клиентов-свыней - это утопия.
Но себе я таки сделал дашборд на несколько десятков банков и сервисов.
По самым важным - светятся балансы по картам и счетам, долги и тд. Остальные - просто быстрые линки.
Удобно.

Вот было шото подобное с дашбордом остатков у ЮСБ, там мона было подключать свои банки
А шоо, слупить с каждой свыни по 100уе и замутить за 10К софтину для 10 банок слабо? :)
Ну и саппорт по 10уе/год
Через год бетту продать Моне или Тасе за 100К :)
причем делать тока движок, т.е. бэк, а фронт уже перекуп пусть сам рисует :)
clientage
Аватар користувача
1
1

Фінансовий гуру Finance.ua
 
Заблокований
Повідомлень: 34082
З нами з: 08.12.07
Подякував: 2686 раз.
Подякували: 4083 раз.
 
Профіль
 
2
Повідомлення Додано: П'ят 26 бер, 2021 13:27

Re: izibank

izibank, 23 березня на кредитну картку поступили 10 запитів авторизації на списання коштів, із них 6 були відхилені.

Звернувся в підтримку — повідомили, що проблема на стороні продавця. Запросив мені надати технічну назву помилки, щоб я міг звернутися зі скаргою до продавця для перевірки правильного налаштування терміналу. Банк запросив час на уточнення. Наступної доби я звернувся і отримав бажану інформацію. Написав скаргу продавцю...
А ось сьогодні від Татьяни я отримав інформацію в Telegram, що з їх сторони помилки були усунені — сьогодні одна операція була проведена, а три з відхилених ні.

Результат, ви мене вводите в оману.
Зараз запросив деталі помилки, які були виявлені й усунені. Я прошу, щоб мені надали більш вичерпну відповідь, оскільки бути зіпсованим телефон я не бажаю. У противному випадку буду родити офіційний запит і залучати сумісні служби (НБУ, платіжну систему, продавця, захист прав споживачів) для знаходження виновника.

ps Ситуація пов'язана зі списання коштів за проїзд у міському транспорті. Я прикладаю картку, отримую квиток, запит на списання коштів відбувається при закінченні рейсу. Аналогічна проблема й у картки ТАС.
Howl
Аватар користувача
 
Повідомлень: 6341
З нами з: 08.03.18
Подякував: 580 раз.
Подякували: 1137 раз.
 
Профіль
 
2
1
Повідомлення Додано: П'ят 26 бер, 2021 13:56

  MASolomko написав:izibank, 23 березня на кредитну картку поступили 10 запитів авторизації на списання коштів, із них 6 були відхилені.

Звернувся в підтримку — повідомили, що проблема на стороні продавця. Запросив мені надати технічну назву помилки, щоб я міг звернутися зі скаргою до продавця для перевірки правильного налаштування терміналу. Банк запросив час на уточнення. Наступної доби я звернувся і отримав бажану інформацію. Написав скаргу продавцю...
А ось сьогодні від Татьяни я отримав інформацію в Telegram, що з їх сторони помилки були усунені — сьогодні одна операція була проведена, а три з відхилених ні.

Результат, ви мене вводите в оману.
Зараз запросив деталі помилки, які були виявлені й усунені. Я прошу, щоб мені надали більш вичерпну відповідь, оскільки бути зіпсованим телефон я не бажаю. У противному випадку буду родити офіційний запит і залучати сумісні служби (НБУ, платіжну систему, продавця, захист прав споживачів) для знаходження виновника.

ps Ситуація пов'язана зі списання коштів за проїзд у міському транспорті. Я прикладаю картку, отримую квиток, запит на списання коштів відбувається при закінченні рейсу. Аналогічна проблема й у картки ТАС.


вітаємо, займаємось вирішення цієї ситуації, як буде інформація - повідомлю.
izibank
Аватар користувача
Представник банку
 
Заблокований
Повідомлень: 163
З нами з: 10.09.20
Подякував: 15 раз.
Подякували: 25 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 26 бер, 2021 14:43

Re: izibank

izibank, дякую за увагу.
Але прохання, підтримці було необхідно написати, що вручну запит вами був уручну скоригованний, але проблема буде наявна й подальшому в разі поки еквайер не переналаштують валідатори.
Howl
Аватар користувача
 
Повідомлень: 6341
З нами з: 08.03.18
Подякував: 580 раз.
Подякували: 1137 раз.
 
Профіль
 
2
1
Повідомлення Додано: П'ят 26 бер, 2021 14:49

Щиро здивуюся, якщо ізя навчить ТАС процесити трансакції. Проблемі уже кілька років і офіційна позиція ТАСі, що їм пофігу.
klug
 
Повідомлень: 8839
З нами з: 18.08.14
Подякував: 370 раз.
Подякували: 1240 раз.
 
Профіль
 
1
4
  #<1 ... 8485868788 ... 344>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама