|
Банк Власний Рахунок |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
Додано: Чет 21 лип, 2022 12:58
Citizen_D написав:допилили приложение, о чем давно просили.
Обновления приложения не было, где этот курс смотреть там ?
-
SILVER_UA
-
-
- Повідомлень: 931
- З нами з: 21.07.10
- Подякував: 198 раз.
- Подякували: 84 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 21 лип, 2022 13:39
SILVER_UA написав: Citizen_D написав:допилили приложение, о чем давно просили.
Обновления приложения не было, где этот курс смотреть там ?
Надо настроить соответствующий виджет. Скрольте главную страницу вниз до упора тапайте в самом низу на настройку виджетов и там уже выбираете курсы валют. Наслаждаетесь увиденным
-
WallNutPen
-
-
- Повідомлень: 1488
- З нами з: 08.06.20
- Подякував: 42 раз.
- Подякували: 463 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Чет 21 лип, 2022 16:34
Citizen_D написав: Vorlon написав:Citizen_D Это сегодня, вчера такой возможности не было ещё...
Возможно, обновились в разное время. Ввели курс, отличный от мпс, и допилили приложение, о чем давно просили.
Теперь уже особо и не нужно. Банк стал не интересен для оплаты в валюте. И непонятно зачем его использовать вообще.
-
Alexey_k9
-
-
- Повідомлень: 241
- З нами з: 06.08.15
- Подякував: 15 раз.
- Подякували: 10 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 21 лип, 2022 16:36
Alexey_k9 В Сильпо не ходите? Святым духом питаетесь? 
-
Vorlon
-
-
- Повідомлень: 10480
- З нами з: 14.06.13
- Подякував: 490 раз.
- Подякували: 1141 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 22 лип, 2022 15:09
Может, все-же пересмотреть курс бобра заставит ситуация на рынке, иначе потеря существенного плюса банки слабо компенсируется небольшими плюшками в сильпо. Иначе зачем было кл поднимать?
-
Citizen_D
-
-
- Повідомлень: 189
- З нами з: 14.03.20
- Подякував: 119 раз.
- Подякували: 18 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 22 лип, 2022 16:38
Оформив картку за вашим посиланням, 18.07 завантажив додаток,пофоткав документи, відповів на запитання в анкеті,дійшов до пункту 3 --чекайте на перевірку до 18.07 до 21:36. 19.07 телефоную на гарячку (в чат-боті півтори години шукали вільного оператора, але так і не знайшли), мені кажуть, що 20.07 до 11-ї питання буде вирішено. 20.07 в 16:00 телефоную на гарячку і мені кажуть, що ще триває перевірка. 21.07 ввечері сюрпрайз--я пройшов перевірку. Отримав віртуалку. Сьогодні телефоную на гарячку, питаю:"Де бонусні 50грн"? Мені кажуть про збій і що я повинен надати телефон (фінансовий!!!) того, чиє посилання, і мій телефон та скріншот самого посилання. Я їх м"яко послав, бо на моє заперечення, що не знайома мені людина не дасть мені свій фінансовий номер, мені сказали, що дуже шкода. Мій висновок: не знаю, як банк (тільки почав користуватися), але підтримка повне дно. І банку не дуже потрібні нові клієнти. Поки що тільки негатив. Але все буде Україна!!!
-
Golf_streem
-
-
- Повідомлень: 355
- З нами з: 06.08.20
- Подякував: 12 раз.
- Подякували: 49 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Суб 23 лип, 2022 14:29
Golf_streem Похоже, вы попали на каких-то стажеров . В текущем месяце получил 50 по подключение по моей рефке. Ничего не давал дополнительно , кроме рефки. Гл как и во многих случаях, не фонтан.
-
Citizen_D
-
-
- Повідомлень: 189
- З нами з: 14.03.20
- Подякував: 119 раз.
- Подякували: 18 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Суб 23 лип, 2022 16:14
Подтверждаю слова Golf_streem что у БВР в последнее время траблы с рейками. Подключал знакомую - благо все данные у меня были. Потому как ГЛ запросила е данные (телефон и ФИО) плюс скрин шот с Вайбера ссылки что я ей пересылал. Причем скрин надо было прислать именно в поддержку в телеге или Вайбере (саму заявку о не выплате рефералки я подавал по телефону ГЛ) - но вся соль была в том что поддержка в Вайбере и телеге несколько дней просто не работали (все операторы заняты - ждите) и так по сути круглосуточно. Первый раз оператор появилась в 2 ночи. И так 2 ночи подряд. Наконец на третий день удалось достучаться к оператору в телеге и предоставить скриншот к щаявке. Ещё через два дня налили реферальные. Так что тем кто со старта получает такую "поддержку" - да впечатление не лучшее. Но справедливости ради за пару лет работы с БВР хочу сказать что сама поддержка не такая отбитая как в пумбе. По сути решает вопросы гораздо увереннее. Но в последнее время затычки в работе у них часто технические
-
WallNutPen
-
-
- Повідомлень: 1488
- З нами з: 08.06.20
- Подякував: 42 раз.
- Подякували: 463 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
|
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: IDAN, kostya77 і 2 гостей
Модератори:
Ірина_, ShtormK, Модератор
Схожі теми
|
|
|
1579 |
746345 |
Сер 12 лис, 2025 15:18 klug
|
|
|
2860 |
1726354 |
|
|
|
1863 |
835044 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|