В Україні активно зростають обсяги мікрокредитування. Дані аналітичної системи YouControl свідчать про те, що в кризовий 2020 рік виручка ТОП-20 найбільших МФО, які видають такі позики, зросла з 11,2 до майже 14 мільярдів гривень. USAID оцінює суму виданих онлайн-кредитів в 48 мільярдів, а сам ринок за даними організації за останні 4 роки зріс в 4,5 раз. Такі показники залучають до нього нових активних гравців. Якщо років 5 тому їх було щонайбільше 20, то сьогодні – втричі більше. Як молодій компанії заявити про себе в такому висококонкурентному середовищі?
Розповідаємо на прикладі фінансової компанії «Н.А.ГРУП», яка представлена на ринку сервісом онлайн-кредитування CreditBox.
Як заробити там, де багато конкурентів?