Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
-VICTOR- написав:за замовчуванням НІЯКИХ ПРОЛОНГАЦІЙ не повинно бути ввімкнуто , це клієнт вирішує при виборі , а не навпаки .
Всё верно. Клиент, когда выбирает банк для депозита, раз оно ему надо, оформляется в том банке, где автопролонгация выключена. Тяжко такому клиенту в Украине. где умолчательная автопролонгация включена у подавляющего количества банков (а, например, у Привата ещё и отключить её можно не более чем за месяц до конца депо), но это уже его выбор и его нужно уважать. Не ясно только что этот клиент делает в этой теме
-VICTOR- написав:ви знаєте як це називається ??? ви шукаєте неуважних і створюєте їм проблеми...за замовчуванням НІЯКИХ ПРОЛОНГАЦІЙ не повинно бути ввімкнуто , це клієнт вирішує при виборі , а не навпаки . Такий підхід впринципі невірний і до того ж вводить в оману клієнта ...ну те що це вплине на вашу репутацію очевидно вас не хвилює...Встановіть правильний алгоритм : вибір депозиту , термін , і якщо клієнт вважає за потрібне - вкл. пролангацію
Швидше за все не зовсім однозначно пояснив це питання. При оформленні депозиту, по якому передбачено пролонгацію ви обираєте: оформити його з пролонгацією чи без неї. "За замовченням" з пролонгацією від буде тільки якщо пропустити всі етапи оформлення.
Тобто немає такого варіанту, що ви оформлюєте депозит, а додаток не дасть вибору: підключити пролонгацію чи ні.
Sense Bank автопролонгація повинна ввімкнутись тільки в тому випадку якщо клієнт до цієї дії приклався...а не ви йому "сервіс" надаєте якщо він всі пункти не продивися...ще раз кажу - то все вильється вам у репутаційні втрати. Тут мені не так давно ваші колеги дзвонили з пропозицією оформити депозит..ну вони все би і нічого . наприклад конвертаційний ...але ж я їм пояснив , що в звязку з політикою утримання коштів після закінчення депо ( замовлення готівки і чекати 10 днів) мене такий хокей невлаштовує , тому вибір нажаль не на користь вашого банку поки така ситуація буде тривати... піти відкрити депо є куди ...
-VICTOR- написав: автопролонгація повинна ввімкнутись тільки в тому випадку якщо клієнт до цієї дії приклався...а не ви йому "сервіс" надаєте якщо він всі пункти не продивися...
а чому саме повинно бути вимкнено по замовчуванню? якщо банк надає можливість керування цією опцією не розумію в чому складність вимкнути. коли банк по замовчуванню вам пропонує 12 місяців для депозиту ви ж не галасуєте а просто змінюєте строк на той який вам потрібний...
-VICTOR- написав:Тут мені не так давно ваші колеги дзвонили з пропозицією оформити депозит..ну вони все би і нічого . наприклад конвертаційний ...але ж я їм пояснив , що в звязку з політикою утримання коштів після закінчення депо ( замовлення готівки і чекати 10 днів) мене такий хокей невлаштовує , тому вибір нажаль не на користь вашого банку поки така ситуація буде тривати... піти відкрити депо є куди ...
все залежить від кількості ваших коштів. якщо коштів на 2-3 банки то дійно є вибір кращий. але алла не найгірший варіант навіть з їхнім 10 денним замовленням. по моїм прикидкам десь на 15 місці серед 40 банків.
-VICTOR- написав: автопролонгація повинна ввімкнутись тільки в тому випадку якщо клієнт до цієї дії приклався...а не ви йому "сервіс" надаєте якщо він всі пункти не продивися...
а чому саме повинно бути вимкнено по замовчуванню? якщо банк надає можливість керування цією опцією не розумію в чому складність вимкнути. коли банк по замовчуванню вам пропонує 12 місяців для депозиту ви ж не галасуєте а просто змінюєте строк на той який вам потрібний...
А от дійсно. Пан -VICTOR-, Алка чесно вказала в Iстотних хар-ках: 20 Автоматичне продовження строку дії договору банків- ського вкладу (депозиту) згідно з умовами договору - Так! ...Хоча у самій Заманусі вказано: Автопролонгація -- допускається необмежену кількість разів за ставкою, яка діє в період пролонгації вкладу. Тобто тута типа це є опція, яку мона допустити, а не примусово виключити. Ну Замануха на те і замануха З Алкою завжди було весело
Так. Якщо бажаєте повернути тариф обслуговування, яким ви користувалися до встановлення тарифу «Розширений ++»: — зверніться до онлайн-чату або відеочату в Sense SuperApp; — зателефонуйте до контакт-центру 0 800 50 20 50."
-VICTOR- написав: автопролонгація повинна ввімкнутись тільки в тому випадку якщо клієнт до цієї дії приклався...а не ви йому "сервіс" надаєте якщо він всі пункти не продивися...
а чому саме повинно бути вимкнено по замовчуванню? якщо банк надає можливість керування цією опцією не розумію в чому складність вимкнути. коли банк по замовчуванню вам пропонує 12 місяців для депозиту ви ж не галасуєте а просто змінюєте строк на той який вам потрібний...
так ви самі собі відповіли...) клієнт а не банк вибирає строк , пролонгація це ще один термін , ще одна послуга - і саме клієнт має її потрібність визначати . Так вище писали про якісь проблеми з відключенням- я вірю....те саме було на початку в Укргазі .після численних матюків в адресу банки - кнопку зробили доступною клієнту до управління