Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
Вадимка написав:Делала два платежа по домофону.Деньги по какой-то причине не дошли.уже скоро пол года,как постоянно ображаюсь в поддержку.Банк присилает постоянно отписки,что я во всем виновата.
В шаблонах, которые получилось подтянуть в мобильном приложении "ПУМБ online", были указаны полные реквизиты получателя (наименование организации, IBAN, код за ЄДРПОУ)? Если нет, то это основной повод, чтобы винить банк в неполной информации, которая подтягивается в шаблонах.
Насколько я понимаю, то часть шаблонов коммуналки реализованы через обычный СЭП, а остальные через какого-то партнёра (у большинства случаев это может быть portmone.com).
PUMB написав:la9 Пільговий період по "ВСЕМОЖУ" діє лише на покупки в магазині, інтернеті та операції в ПУМБ Online (оплата комунальних послуг, поповнення мобільного телефону). Транскордонні операції або квазі-кеш відносяться до переказу коштів.
Я спитаю по іншому. Чи повинна потрапити в пільговий період купівля на іноземному сайті з кодом мсс 9406?
Платили за одним збереженим шаблоном більше року, щомісячно. А може і два роки, усе нормально, усе добре. Було. Сьогодні при спробі чергової оплати помічаю, рахунок інший! Звісно, невірний.
Дивлюся платіж за попередній місяць, рахунок правильний. Два місяця тому - правильний. Рік тому - правильний. Обираю шаблон - невірний.
Натискаю повторити платіж - рахунок інший, неправильний.
Жодних попереджень що щось там не так, чи зверніть увагу що при копіюванні рахунок змінюються - не має. Тобто, якщоб не помітили платіж би десь завис (так, гадаю, за якийсь час би повернувся але була б суттева затримка у отриманні грошей отримувачем і відповідні проблеми). Реально, виглядає якщо не як шахрайство зі сторони банку так суттева підстава.
Як це так, натискаєш повторити платіж, фактично спопіювати усі реквізити і отримуєш геть інший рахунок отримувача???
Загалом, на рівному місці банк зробив суттеву проблему.
Звертаюсь в підтримку - чекайте, ваше звернення буде розглянуто протягом трьох робочих днів. Чи маю я зараз перевіряти усі інші шаблони - невідомо, та й як можна тримати у пам'яті усі рахунки?? Чи може взагалі зараз усі платежі по шаблонах працюють невірно і треба терміново перевіряти, проблема критична - а байдуже, у нас регламент, три робочих дня!
Для представника банку номер звернення: 202403-5492. Там і квитанції попередніх оплат від банку і рахунок від одержувача, та й взагалі, банк і сам бачить на які реквізити були попередні платежі.
PS. Рахунок отримувача який був збережений у шаблоні у по якому вже рік ідуть оплати - 100% правильний, жодних змін останні місяці не було.
Вадимка написав:Делала два платежа по домофону.Деньги по какой-то причине не дошли.уже скоро пол года,как постоянно ображаюсь в поддержку.Банк присилает постоянно отписки,что я во всем виновата.
В шаблонах, которые получилось подтянуть в мобильном приложении "ПУМБ online", были указаны полные реквизиты получателя (наименование организации, IBAN, код за ЄДРПОУ)? Если нет, то это основной повод, чтобы винить банк в неполной информации, которая подтягивается в шаблонах.
Насколько я понимаю, то часть шаблонов коммуналки реализованы через обычный СЭП, а остальные через какого-то партнёра (у большинства случаев это может быть portmone.com).
Так і є, дибільний партнер. Мені за е/е шле через ПІНбанк, котрий єлі дихає. Хотів у цьому розібратись письмово, бо ПУМБ про це взагалі ніде не попереджає, а пише реквізити отримувача в ощаді, а от постачальник в журналі показав, що гроші приходять від ПІНа. Здогадуюсь, що коли цей ПІН лопне, то платежі застрягнуть. На звернення пані Шкурко(заступник начальника управління – начальник відділу обробки запитів банку та банків-партнерів Управління обслуговування клієнтів) відповіла, що з огляду на ЗУ Про платіжні послуги банк може залучати посередників і вєрчу-как хочу.
Доброе утро! Вопрос к знатокам: чтобы выполнить "виклик", надо сделать 5 оплат от 50 грн со ВсеКарты. Платежи в интернете - подходит, платежи через ПУМБ онлайн - нет. Если я просто на сайте Vodafone 5 раз пополню мобильный на 50 грн - это подойдет или нет? И можно ли ровно по 50 или надо больше? Ни разу эти "виклики" не делал, а тут заинтересовало.
Искатель если выклык именно на ЛЮБЫЕ оплаты - то конечно проходят пополняхи водафона со сторонних ресурсов. И да ровно 50 грн. тоже можно. Вы как первый платеж сделаете - посмотрите - там выклык будет уже показывать что одна покупка проведена
Мені так здається що весь їх IT відділ поїхав десь до Європи. З нового року у частині Львова змінився постачальник теплової енергії. Привату, Моно, А банку знадобилось 2 тижні, щоб оновити реквізити. Для Пумба це щось над складне. Цього місяця він і того постачальника що лишився пофіксив. Гаряча вода доступна а тепло ні. Там де немає гарячого водопостачання там тепло доступне. Два місяця звернень у підтримку результат 0. Вони і за доставку газу все зламали. Назва постачальника є номер особового рахунку є але вставити адресу , прізвище взагалі щось змінити не можливо
pavyak Вітаємо! Шкодуємо, що дана ситуація викликала негативне враження про роботу нашого банку . Ми написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.