|
ПУМБ |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
Додано: Вів 10 січ, 2023 17:53
ПУМБ дивує :) вчора при перекиданні невеликої суми через п2п на власну моно двічі додаток ПУМБ інформував про технічну помилку, однак одна з двох операцій на одинакову мінімальну суму з інтервалом 2 хв. таки провелась, а інша просто мінуснула з балансу ПУМБ ВсеКарта і не зайшла на МОНО. На "вологій лінії" сказали просто - був техзбій і треба іти у відділення і писати заяву на повернення коштів :) Такий нігілзм почув вперше. Попросив зареєструвати заявку і не морочити голову походами у відділення. Питання риторичне - ви там уже набираєте старшокласників чи все ще 2-й курс профтехучилищ ?
-
stas_rst
-
-
- Повідомлень: 2093
- З нами з: 27.02.19
- Подякував: 847 раз.
- Подякували: 426 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Вів 10 січ, 2023 18:20
stas_rst написав:ПУМБ дивує  вчора при перекиданні невеликої суми через п2п на власну моно двічі додаток ПУМБ інформував про технічну помилку, однак одна з двох операцій на одинакову мінімальну суму з інтервалом 2 хв. таки провелась, а інша просто мінуснула з балансу ПУМБ ВсеКарта і не зайшла на МОНО. На "вологій лінії" сказали просто - був техзбій і треба іти у відділення і писати заяву на повернення коштів  Такий нігілзм почув вперше. Попросив зареєструвати заявку і не морочити голову походами у відділення. Питання риторичне - ви там уже набираєте старшокласників чи все ще 2-й курс профтехучилищ ?
Вітаємо! Так, дійсно, вчора у нас стався технічний збій. Через це виникли складнощі з деякими переказами. Проте ми владнали ситуацію за декілька годин. Якщо Ви вже звертались на нашу Гарячу лінію або до чату підтримки, ситуація буде врегульована протягом 7 днів.
-
PUMB
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 3335
- З нами з: 19.07.11
- Подякував: 797 раз.
- Подякували: 218 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 10 січ, 2023 18:27
PUMB а можно узнать почему оплата охраны через приложение пумб перестало окешбечиваться?
-
omb
-
-
- Повідомлень: 3353
- З нами з: 08.04.14
- Подякував: 45 раз.
- Подякували: 259 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 10 січ, 2023 19:24
PUMB, прошу Вашої уваги до цього повідомлення: Howl написав:1 Через підтримку можна дистанційно замовити перевипуск карток усеКАРТКА й всеМОЖУ в конкретне відділення банку? 2 Скільки у відділенні банку картка може знаходитися? 3 Картку всеМОЖУ (не online) доставляють Новою поштою при замовленні через підтримку? 4 Хтось замовляв дві картки одразу, щоб сплатити єдину вартість замовлення?
-
Howl
-
-
- Повідомлень: 6354
- З нами з: 08.03.18
- Подякував: 581 раз.
- Подякували: 1140 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
1
Додано: Сер 11 січ, 2023 12:55
omb написав:PUMB а можно узнать почему оплата охраны через приложение пумб перестало окешбечиваться?
Витаємо! Кешбек на комуналку нараховується на оплату з додатку послуг в розділі "Комунальні послуги". Якщо система охорони не відображається в ньому, кешбек на такі операціїї нараховуватися не буде.
-
PUMB
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 3335
- З нами з: 19.07.11
- Подякував: 797 раз.
- Подякували: 218 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 11 січ, 2023 13:04
Howl написав:PUMB, прошу Вашої уваги до цього повідомлення: Howl написав:1 Через підтримку можна дистанційно замовити перевипуск карток усеКАРТКА й всеМОЖУ в конкретне відділення банку? 2 Скільки у відділенні банку картка може знаходитися? 3 Картку всеМОЖУ (не online) доставляють Новою поштою при замовленні через підтримку? 4 Хтось замовляв дві картки одразу, щоб сплатити єдину вартість замовлення?
Дякуємо, що звернули увагу. Ми пропустили 1. Дистанційно замовити картку до відділення не можна. Але в самому додатку Ви можете оформити доставку всеКАРТИ через Нову Пошту (відділення або поштомат).Оформлення фізичної картки всеМОЖУ на цей момент недоступне. 2. 3 місяці 3. Ні, наразі доступна доставка тільки всеКАРТА при замовленні з додатку. ВсеМОЖУ наразі у нас в роботі 4. Доставка карток буде рахуватися окремо
-
PUMB
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 3335
- З нами з: 19.07.11
- Подякував: 797 раз.
- Подякували: 218 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 11 січ, 2023 13:05
Особисто мені зручно користуватися веб весією банкінгу на великому екрані. А як бути людям з кнопковими телефонами? Про них банк подумав?
-
AndriyQ
-
-
- Повідомлень: 168
- З нами з: 04.07.15
- Подякував: 45 раз.
- Подякували: 31 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 11 січ, 2023 13:05
stas_rst написав:ПУМБ дивує  вчора при перекиданні невеликої суми через п2п на власну моно двічі додаток ПУМБ інформував про технічну помилку, однак одна з двох операцій на одинакову мінімальну суму з інтервалом 2 хв. таки провелась, а інша просто мінуснула з балансу ПУМБ ВсеКарта і не зайшла на МОНО. На "вологій лінії" сказали просто - був техзбій і треба іти у відділення і писати заяву на повернення коштів  Такий нігілзм почув вперше. Попросив зареєструвати заявку і не морочити голову походами у відділення. Питання риторичне - ви там уже набираєте старшокласників чи все ще 2-й курс профтехучилищ ?
Також хочемо додати, що йти до відділення не потрібно
-
PUMB
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 3335
- З нами з: 19.07.11
- Подякував: 797 раз.
- Подякували: 218 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 11 січ, 2023 13:09
yuri_m написав: Alien написав:Моє переконання - у людей хто звик цінити безпеку та надійність фінансових послуг на першому зазвичай стоїть можливість використовувати веб, потім арр, ну а в крайньому випадку через ботів.
Веб версию банк отключил и принудительно всех пересадил на мобильное приложение и бот. Этого вы тоже не знаете. Но с умным видом разглагольствуете, то есть флудите. Alien написав:А відмова від додатку на користь ботів достатньо яскраво характеризує особу.
У клиентов банка должен быть выбор чем пользоваться, а не банк должен считать их баранами, загоняя их всех на приложение. Научись сначала читать, а потом будешь уже учить кому и что делать. Alien написав:Ну а вимагати напхати в бота все те що вже є в додатку безумовно не тільки можна а і необхідно... якщо так складно освоїти додаток
В боте уже есть данные с карты, и взяты они с официального сервера банка. Надо только добавить 1 параметр к тем 2, которые выводятся в отчете. Работы на 5 минут, чтобы добавить пару строк кода в бот.
Вітаємо! Нам дуже шкода, що у Вас склалося таке враження про нашу роботу. Справді, ми поступово відключаємо веб-версію ПУМБ Online і зосереджуємо увагу на нашому мобільному застосунку. Застосунок рекомендуємо використовувати як більш зручну альтернативу. Він вже має переваги та протягом цього року ми плануємо його значне покращення. Бот в мессенджері обмежений по функціоналу і має в собі лише базову інформацію. Якщо Ви маєте потребу в детальнішій інформації, рекомендуємо використовувати додаток
-
PUMB
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 3335
- З нами з: 19.07.11
- Подякував: 797 раз.
- Подякували: 218 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 11 січ, 2023 14:45
PUMB написав: omb написав:PUMB а можно узнать почему оплата охраны через приложение пумб перестало окешбечиваться?
Витаємо! Кешбек на комуналку нараховується на оплату з додатку послуг в розділі "Комунальні послуги". Якщо система охорони не відображається в ньому, кешбек на такі операціїї нараховуватися не буде.
Добрый день, она отображается в том разделе и раньше кешбек начислялся
-
omb
-
-
- Повідомлень: 3353
- З нами з: 08.04.14
- Подякував: 45 раз.
- Подякували: 259 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей
Модератори:
Ірина_, ShtormK, Модератор
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|