|
|
Додано: Вів 12 гру, 2023 13:12
вчера Киевстар работал, ночью накрылся
Додано: Сер 13 гру, 2023 02:15
Ні, криворукі. Якщо у клієнта немає активних карток, а є лише активні рахунки, то ОТП не відсилаються. Застрягли гроші на МЗ і, поки я не зроблю картку, їх звідти дістати не вдасться, хоча рахунок і живий - так консультує підтримка.
Додано: Сер 13 гру, 2023 12:49
так воно і є. За рахунок без картки ще можуть і штраф впаяти
Додано: Чет 21 гру, 2023 06:45
Шановний клієнте!
Відповідно вимог Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління НБУ від 19.05.2020 № 65 (з урахуванням змін, внесених постановою НБУ від 05.09.2023 № 110), клієнт повинен до 1 січня 2024 року оновити інформацію в Анкеті-опитувальнику фізичної особи, а саме, вказати: * середньомісячну суму обсягу/об'єму надходжень, екв.грн. (надходжень на всі рахунки) - стандартні доходи (ЗП, пенсія, доходи від іншої діяльності, регулярні надходження від іншої діяльності в тому числі допомоги від держави, фондів); * максимальну суму фінансових операцій, екв.грн. (надходження коштів на всі рахунки) протягом одного місяця в горизонті 12 місяців (пікові надходження) - продаж майна, ЦП, кошти з інших Банків, премії ті інше). Оновити/надати інформацію Ви можете у зручний час та зручним для Вас засобом: * самостійно у мобільному додатку Enter EXIM (меню "Налаштування", пункт "Контактна інформація") - цей варіант обирають більшість клієнтів; * звернувшись до Контакт Центру Банку за телефоном 0800 504450 (безкоштовно для дзвінків з міських та мобільних телефонів в межах України) та пройшовши процедуру віддаленої верифікації; * у філії/відділенні Банку.
Додано: Пон 25 гру, 2023 15:30
Шановний клієнте!
На виконання вимог законодавства України з питань фінансового моніторингу просимо Вас не пізніше 31 грудня 2023 року оновити/надати інформацію щодо: - *середньомісячного обсягу надходжень* по усім рахункам, екв.грн. (регулярні); - *максимального обсягу надходжень за місяць* по усім рахункам, екв.грн. (нерегулярні). Надати інформацію можливо одним з каналів: - у мобільному застосунку Enter EXIM (меню «Налаштування > Контактна інформація»); - звернувшись до контакт-центру банку за телефоном 0800504450; - у відділенні/філії банку. Разом до Перемоги у Новому Році!
Зараз переглядають цей форум: kostya77 і 4 гостей
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор |
|