Шановні користувачі, вибачте за такі незручності. Ми працюємо над вирішенням цієї проблеми.
З повагою,
Юля Кіндра
фахівець управління комунікацій Ерсте Банку
|
|
![]() Шановні користувачі, вибачте за такі незручності. Ми працюємо над вирішенням цієї проблеми.
З повагою, Юля Кіндра фахівець управління комунікацій Ерсте Банку
![]() Re: ЕрстеЮлия разговаривайте нормально! Не надо этот сухой бюрократично-официальный язык
![]() Ferlakur зараз все мало б працювати. Якшо смс все одно не приходить, будь ласка, напишіть мені в приватні повідомлення номер телефону, привязаний до ErsteWeb та макисмально точний час здійснення операції - розглянемо конкретно ваш випадок.
Дякую! Востаннє редагувалось Юля Кіндра в Чет 09 лют, 2012 14:22, всього редагувалось 1 раз.
![]() Так, вже все працює, після дзвінка в підтримку. Тепер хотілося б почути відповіді на попередні питання, а саме : 1. Чому в Договорі на відкриття рахунку не вказується, по якому тарифному плану він буде обслуговуватися? Адже без цього жодні роздруківки тарифів, тим більше не завірені печаткою , не мають ніякої юридичної сили. 2.
Точно не має? Пропонуєте повірити на слово, чи як? А як щодо відсоткових ставок на залишок на рахунку та по овердрафту? "Згідно рішення КУАП" - що це таке? Що за таємничий КУАП і де можна ознайомитись з його рішеннями? 3. Щодо послуги інтернет-банкінгу Чому на сайті банку немає "Правил дистанційного обслуговування банківських рахунків...", на які є посилання в договорі ? У пункті договору, де сказано "Банк забезпечує через сайт Банку та/або у відділеннях Банку доступ до Правил та Поточної до будь-якої операції редакції Правил протягом 5 років з моменту ініціюваня відповідної операції." - що означає "та/або"? Де саме клієнт інтернет-банкінгу має шукати ці Правила? На сайті, як ми вже з"ясували, їх нема. Отже, треба йти у відділення? Ми в якому сторіччі живемо?... Ну і останнє... Чи не здається Вам, що підтримка клієнтів інтернет-банкінгу, яка працює з 9 до 18 по буднях з перервою на обід з 13 до 14 - це навіть вже не смішно... Тим більше, що, як заявляє банк, "Система ErsteWeb доступна для користувачів цілодобово: 24 години на добу 7 днів на тиждень." ![]() Re: Ерсте
Люди не машини щоб жити на роботі. Тим паче там йдеться про систему, а не про роботу Тех.Підтримки. "Система ErsteWeb доступна для користувачів цілодобово: 24 години на добу 7 днів на тиждень."
|
|