Фідокомбанк

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 238239240241242 ... 299>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

Фідокомбанк 2.9 5 288
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
32%
92
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
11%
33
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
13%
37
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
20%
57
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
24%
69
Всього голосів : 288
Повідомлення Додано: Вів 07 лют, 2012 17:29

Шановні користувачі, вибачте за такі незручності. Ми працюємо над вирішенням цієї проблеми.

З повагою,
Юля Кіндра
фахівець управління комунікацій Ерсте Банку
Юля Кіндра
 
Заблокований
Повідомлень: 661
З нами з: 17.06.11
Подякував: 42 раз.
Подякували: 60 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 07 лют, 2012 17:40

Re: Ерсте

Юлия разговаривайте нормально! Не надо этот сухой бюрократично-официальный язык
VLADPn
Аватар користувача
 
Повідомлень: 2613
З нами з: 04.02.12
Подякував: 217 раз.
Подякували: 336 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 09 лют, 2012 10:14

Re: Ерсте

Когда уже починят этот чертов ErsteWeb ?
Ferlakur
 
Повідомлень: 4427
З нами з: 14.10.08
Подякував: 321 раз.
Подякували: 321 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 09 лют, 2012 12:59

Ferlakur зараз все мало б працювати. Якшо смс все одно не приходить, будь ласка, напишіть мені в приватні повідомлення номер телефону, привязаний до ErsteWeb та макисмально точний час здійснення операції - розглянемо конкретно ваш випадок.

Дякую!
Востаннє редагувалось Юля Кіндра в Чет 09 лют, 2012 14:22, всього редагувалось 1 раз.
Юля Кіндра
 
Заблокований
Повідомлень: 661
З нами з: 17.06.11
Подякував: 42 раз.
Подякували: 60 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 09 лют, 2012 14:19

Ferlakur
Спасибо, попробую
kotikG
 
Повідомлень: 12
З нами з: 04.08.10
Подякував: 5 раз.
Подякували: 0 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 09 лют, 2012 14:30

  Юля Кіндра написав:Шановні користувачі, вибачте за такі незручності. Ми працюємо над вирішенням цієї проблеми.

З повагою,
Юля Кіндра
фахівець управління комунікацій Ерсте Банку



Спасибо Юличка!!! Уже все работает как часы!!!
jerua
Аватар користувача
 
Повідомлень: 850
З нами з: 28.01.09
Подякував: 7 раз.
Подякували: 46 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 09 лют, 2012 16:13

  Юля Кіндра написав:Ferlakur зараз все мало б працювати.

Так, вже все працює, після дзвінка в підтримку.


Тепер хотілося б почути відповіді на попередні питання, а саме :

1. Чому в Договорі на відкриття рахунку не вказується, по якому тарифному плану він буде обслуговуватися?
Адже без цього жодні роздруківки тарифів, тим більше не завірені печаткою , не мають ніякої юридичної сили.

2.
  Юля Кіндра написав:Про пункт в роздруківці тарифів, де колись було формулювання «безкоштовно» – ця послуга і надалі є безкоштовною, але ми прийняли рішення використовувати саме таке формулювання (тарифікується в інших видах послуг) в зв’язку з особливостями податкового законодавства. Був прийнятий новий кодекс, і формулювання змінилося, але для клієнта це не має жодних наслідків.

Точно не має? Пропонуєте повірити на слово, чи як?
А як щодо відсоткових ставок на залишок на рахунку та по овердрафту? "Згідно рішення КУАП" - що це таке? Що за таємничий КУАП і де можна ознайомитись з його рішеннями?

3. Щодо послуги інтернет-банкінгу
Чому на сайті банку немає "Правил дистанційного обслуговування банківських рахунків...", на які є посилання в договорі ?
У пункті договору, де сказано "Банк забезпечує через сайт Банку та/або у відділеннях Банку доступ до Правил та Поточної до будь-якої операції редакції Правил протягом 5 років з моменту ініціюваня відповідної операції." - що означає "та/або"? Де саме клієнт інтернет-банкінгу має шукати ці Правила? На сайті, як ми вже з"ясували, їх нема. Отже, треба йти у відділення? Ми в якому сторіччі живемо?...

Ну і останнє... Чи не здається Вам, що підтримка клієнтів інтернет-банкінгу, яка працює з 9 до 18 по буднях з перервою на обід з 13 до 14 - це навіть вже не смішно... Тим більше, що, як заявляє банк, "Система ErsteWeb доступна для користувачів цілодобово: 24 години на добу 7 днів на тиждень."
Ferlakur
 
Повідомлень: 4427
З нами з: 14.10.08
Подякував: 321 раз.
Подякували: 321 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 09 лют, 2012 19:04

Re: Ерсте

  Ferlakur написав: Ну і останнє... Чи не здається Вам, що підтримка клієнтів інтернет-банкінгу, яка працює з 9 до 18 по буднях з перервою на обід з 13 до 14 - це навіть вже не смішно... Тим більше, що, як заявляє банк, "Система ErsteWeb доступна для користувачів цілодобово: 24 години на добу 7 днів на тиждень."


Люди не машини щоб жити на роботі. Тим паче там йдеться про систему, а не про роботу Тех.Підтримки. "Система ErsteWeb доступна для користувачів цілодобово: 24 години на добу 7 днів на тиждень."
JonSneG
 
 
 
Повідомлення Додано: Чет 09 лют, 2012 19:49

  JonSneG написав:Люди не машини щоб жити на роботі. Тим паче там йдеться про систему, а не про роботу Тех.Підтримки. "Система ErsteWeb доступна для користувачів цілодобово: 24 години на добу 7 днів на тиждень."

Чому тоді звичайна підтримка працює цілодобово, там машини живуть на роботі , чи як? А ці, бач, "іліта" з перервою на обід.
Якщо система працює цілодобово, то відповідна має бути й підтримка.
Ferlakur
 
Повідомлень: 4427
З нами з: 14.10.08
Подякував: 321 раз.
Подякували: 321 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Чет 09 лют, 2012 20:40

Ferlakur Риторичне питання, навіщо цілодобова підтримка? :?:
JonSneG
 
 
 
  #<1 ... 238239240241242 ... 299>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама