Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Якщо у Вас є запитання щодо конкретних послуг Ерсте Банку чи Вам необхідна професійна консультація працівника банку, тоді скористайтесь послугами Інфоцентру — цілодобової довідкової підтримки клієнтів.
Спитайте їх навіщо - ніхто їх за язик не тягнув. Але саме для тієї послуги, яка декларується як цілодобова і до того ж зараз знаходиться на стадії випробування і портебує посиленої уваги(маю на увазі інет-банкінг), підтримка чомусь працює з 9 до 18 по буднях з перервою на обід.
Востаннє редагувалось Ferlakur в Чет 09 лют, 2012 21:11, всього редагувалось 2 разів.
JonSneG Если Вам хватает рабочего времени чтобы решать личные вопросы - это не значит, что хватает всем остальным, личные вопросы возникают и не в рабочее время.
Ferlakur відповідаю по пунктах: 1. Тарифи банку, що розміщені у нас на сайті, є офіційною інформацією банку. Вони стандартні для всіх клієнтів, які відкривають поточні рахунки, якщо тільки в самому договорі не прописані індивідуальні тарифи.
2. Комітет з питань управління активами і пасивами банку або КУАП – спеціальний орган банку, що регулює продуктову та цінову політику банку, і процентні ставки в тому числі. Такий орган є у кожному банку. Рішення КУАП – це і є тарифи, про які можна дізнатися у відділенні чи в інфоцентрі.
3. Насправді правила є і на сайті (у розділі «як підключитися»), і у відділеннях – і про це якраз йдеться в пункті з та/або.
4. Щодо робочого часу підтримки ErsteWeb – то справді так і є, що з 9 до 18 год, тільки без перерви. Але наш інфоцентр працює цілодобово, і ви завжди можете отримати інформацію та консультацію, правда, якщо виникає якась проблема саме в роботі системи, то вирішити її можуть ІТ-спеціалісти, які працюють з 9 до 18.
Дуже дякую за відгуки! Це для нас зараз дуже важливо, адже ми лише запустили інтернет-банк, і ваші рекомендації допоможуть нам максимально комфортно для користувачів налаштувати його роботу. Тому будемо раді пропозиціям, заувженням. Дякую!
Шановні клієнти! Зверніть увагу, що ТОВ «Український Прогресивний Альянс», який використовує у своїх рекламних матеріалах позначення «Б.А.Н.К. ERSTE» та пропонує клієнтам безвідсоткові позики, жодним чином не пов'язане з АТ «Ерсте Банк» та Erste Group. Лише Erste Group Bank AG володіє ексклюзивним правом на використання знаків «Ерсте Банк», «Эрсте Банк» та «Erste Bank» при здійсненні консультацій, страхової, фінансової та банківської діяльності, операцій з нерухомістю, а також виготовленні рекламної та друкованої продукції на території України.
Для вашої фінансової безпеки ми наполегливо рекомендуємо користуватись послугами лише надійних та авторитетних фінансових установ, які мають необхідні ліцензії НБУ.
Юля Кіндра написав:Ferlakur відповідаю по пунктах: 1. Тарифи банку, що розміщені у нас на сайті, є офіційною інформацією банку. Вони стандартні для всіх клієнтів, які відкривають поточні рахунки, якщо тільки в самому договорі не прописані індивідуальні тарифи.
Ну що ви таке кажете? Наприклад, для зарплатних проектів є наступні тарифи: "Перший", "Бюджетний", "Розрахунковй". У всіх них тарифи відрізняються деякими нюансами. Так от, при відкритті рахунку у Договорі жодним чином не обумовлюється, по якому тарифу він буде обслуговуватись. Ви можете пересвідчитись в цьому, прочитавши Договір про відкриття та ведення поточного карткового рахунку фізичної особи.
Крім того, інформації по тарифу "Перший без абонплати" на сайті немає, а мій рахунок обслуговується саме по цьому тарифу.
Вибір тарифу вказується тільки в заяві-анкеті на відкриття рахунку, а у клієнта не залишається на руках жодного підтверджуючого документа.
Юля Кіндра написав:2. Комітет з питань управління активами і пасивами банку або КУАП – спеціальний орган банку, що регулює продуктову та цінову політику банку, і процентні ставки в тому числі. Такий орган є у кожному банку. Рішення КУАП – це і є тарифи, про які можна дізнатися у відділенні чи в інфоцентрі.
Чому не безпосередньо у тарифах, або хоча б на сайті банку?
Юля Кіндра написав:3. Насправді правила є і на сайті (у розділі «як підключитися»), і у відділеннях – і про це якраз йдеться в пункті з та/або.
На момент написання питання їх на сайті не було. Добре, що вже з"явилися.
Юля Кіндра написав:4. Щодо робочого часу підтримки ErsteWeb – то справді так і є, що з 9 до 18 год, тільки без перерви. Але наш інфоцентр працює цілодобово, і ви завжди можете отримати інформацію та консультацію, правда, якщо виникає якась проблема саме в роботі системи, то вирішити її можуть ІТ-спеціалісти, які працюють з 9 до 18.
Коли я звонив у пітдримку 9 лютого, приблизно о 13.30, оператор сказав, що у спеціалістів з інтернет-банкінгу обід з 13 до 14. Як правильно зауважив колега akula grandis, не всі користувачі мають можливість займатись власними справами у робочий час, тому для них важлива підтримка після 18-ї години.
2 февраля делал проплату с карточки Visa Electron (гривневой) через систему PayPal. Сумма счета - $11,22 . Вариант конвертации выбрал "Выставлять счет в валюте , указанной в фактуре продавца" (Bill me in the currency listed on the seller's invoice). Сразу же на счету заблокировалось 90,09 грн. (по курсу Visa на 2.02.12 - 8,029 грн/долл).
А 6 февраля было списано со счета 91,16 грн . Откуда взялся такой курс (8,125) - непонятно. Курс Visa на тот день был - 8,0395 грн.
Звоню в поддержку. Оператор после долгих выяснений сказал, что списание было произведено по внутреннему курсу банка, который он не знает, и узнать его никак нельзя, но вроде бы (?) он отличается от курса продажи банка на 10%(!). Вобщем, бред.
Возможно, на этом форуме специалисты банка прояснят, по какому курсу происходит списание суммы в валюте с гривневой карточки , где его можно узнать, или может при этом начисляются какие-то комиссии?