|
Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Вів 22 чер, 2021 14:58
Ой+ написав:Заблокували.
Ну всьоо, СБ не дремлет. Вспоминайте размер трусофф
-
Amethyst
-
-
- Повідомлень: 5320
- З нами з: 05.05.21
- Подякував: 404 раз.
- Подякували: 1019 раз.
-
- Профіль
-
1
1
9
Додано: Вів 22 чер, 2021 14:59
Ой+ написав: Golf_streem написав:Прочитал о "Сенсацінний бонус" и захотел стать клиентом банка. Какую карту под это дело посоветуете открыть? Ну и с точки зрения кэшбэков чтоб выгодная была. Может еще какие-то плюшки, пока мне не известные, в ней будут.
Плюшки це те, що банк буде виховувати у вас наполегливість, цілеспрямованість, уміння долати труднощі. Я також вирішив розширити к-ть можливх бонусів залучивши картку сина зеро і встановивши йому сенса. Його картку з моєї форвардовської поповнили легко. Далі захотів повернути на іншу. Не пускає. На мою альфівську, теж ні. Вводиш коди і тиша. Раптом в сенсі бачу, пробуючи відправити сеп - у вас нема активних карток. Заблокували. В чат, кажуть 30-40 хв. За цей час відключили від сенсу і МАБу. При вході в МАБ - зверніться в КЦ. Готовий надати шановній представниці дані в ПП.
Доброго дня. Напишіть дані в ПП.
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 12542
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 168 раз.
- Подякували: 1308 раз.
-
- Профіль
-
-
2
1
Додано: Вів 22 чер, 2021 15:14
Amethyst написав:Ну всьоо, СБ не дремлет. Вспоминайте размер трусофф
Дані надані. Це оригінально разом з карткою блокувати обліковий запис, щоб клієнт не набридав в разі чого. Трошки про інший банк - ідею. Якось натикав не той пін для входу в моб.банкінг і попадаю в поле з паролем. Мій найпоширеніший пароль не проходить. Тисну відновити пароль, туго приходить смска і появляється поле "секретне питання - на що ви витратили першу зарплату. Ніби ввожу правильну відповідь, наскільки її пам'ятаю, у різних варіаціях. (зонт, парасоля, парасолька, зонтик і т.д.) але безтолку. Так що при реєстрації якщо є такі питання теж треба їх фіксувати.
-
Ой+
-
-
- Повідомлень: 6642
- З нами з: 19.04.12
- Подякував: 102 раз.
- Подякували: 1020 раз.
-
- Профіль
-
1
Додано: Вів 22 чер, 2021 16:24
Ой+ написав: Golf_streem написав:Прочитал о "Сенсацінний бонус" и захотел стать клиентом банка. Какую карту под это дело посоветуете открыть? Ну и с точки зрения кэшбэков чтоб выгодная была. Может еще какие-то плюшки, пока мне не известные, в ней будут.
Плюшки це те, що банк буде виховувати у вас наполегливість, цілеспрямованість, уміння долати труднощі. Я також вирішив розширити к-ть можливх бонусів залучивши картку сина зеро і встановивши йому сенса. Його картку з моєї форвардовської поповнили легко. Далі захотів повернути на іншу. Не пускає. На мою альфівську, теж ні. Вводиш коди і тиша. Раптом в сенсі бачу, пробуючи відправити сеп - у вас нема активних карток. Заблокували. В чат, кажуть 30-40 хв. За цей час відключили від сенсу і МАБу. При вході в МАБ - зверніться в КЦ. Готовий надати шановній представниці дані в ПП.
отправляйте по номеру телефона, удобно и быстро
-
cohan
-
-
- Повідомлень: 6498
- З нами з: 27.09.19
- Подякував: 112 раз.
- Подякували: 535 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Вів 22 чер, 2021 16:38
MASolomko написав: Alfa_Bank написав:Ми перевіряли схожі випадки по запитам клієнтів. Проблема була зі сторінкою 3ds банка-відправника.
Надеюсь, что ваши спартиаты в этом уверены. Ибо своего клиента отправляете в ПУМБ, который тоже будет представляться "святым" и "пудрить" мозги. Во-первых, нормальные разработчики экран подтверждения 3-D Secure пытаются сделать так, чтобы он занимал всю область экрана телефона. Ваши же спартанцы реализовали здесь шапку. Грубо говоря, этот экран модифицировали и почему поле ввода OTP скрыто внизу (клиент не догадался пролистнуть или экран не пролистывается), то это вопросы к ПУМБ... Во-вторых, клиент, по вашему мнению, должен быть слепой, ибо спартанцы сделали шапку на 1/3 экрана. И большая часть шапки занимают рюшечки. А вообще, задумка "гениальная". Вы первый украинский банк, который до этого додумался и реализовал. ps Ну, а если поле ввода кода действительно не видно, то как спартанцы докажут, что оно не скрыто в той нижней области вне экрана? Реально затея шапки на этом экране дурацкая. IMHO.
там промблема похоже в лупумбе так как даже в приложухе КС аналогичная ситуация. а так во всём остальном согласен могли бы и протестить на "совместимость" так сказать с топовыми банками
-
uaprofi
-
-
- Повідомлень: 5607
- З нами з: 21.04.11
- Подякував: 831 раз.
- Подякували: 660 раз.
-
- Профіль
-
-
Додано: Вів 22 чер, 2021 16:41
кстати, кто подскажет шо я где случайно нажимаю в сенсе, шо мне постоянно вылазит кредитная карта на весь экран?
-
uaprofi
-
-
- Повідомлень: 5607
- З нами з: 21.04.11
- Подякував: 831 раз.
- Подякували: 660 раз.
-
- Профіль
-
-
Додано: Вів 22 чер, 2021 16:43
cohan написав:отправляйте по номеру телефона, удобно и быстро
Дякуючи представниці розблокували. Але не думаю що відправка по номеру в очах СБ більш благонадійна ніж відправка по реквізитах. З СБ гутарили, що в них сенс і маб якби виглядали встановленими на різних пристроях, хоча смартфон був той самий. Контрольне питання сума останньої покупки з картки. Чесно кажучи не дуже подобається така система ніпель, коли запускають просто, а випускають з питаннями. Хоч би дійсно була винагорода за нерви.
-
Ой+
-
-
- Повідомлень: 6642
- З нами з: 19.04.12
- Подякував: 102 раз.
- Подякували: 1020 раз.
-
- Профіль
-
1
Додано: Вів 22 чер, 2021 17:51
Alfa_Bank Хотелось бы попробовать новой акции, заодно потестировать насколько понимаю обстановку. Но как обстоят дела с СМС информированием карт, помнится были проблемы после установки сенса с их произвольным включением. Какой порядок дейстивй, чтобы не попасть на комис? Сейчас установлено старое приложение. СМС информирование отключено заявой.
-
Прораб
-
-
- Повідомлень: 1005
- З нами з: 02.03.19
- Подякував: 591 раз.
- Подякували: 281 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Вів 22 чер, 2021 17:57
Ой+ написав:Плюшки це те, що банк буде виховувати у вас наполегливість, цілеспрямованість, уміння долати труднощі.
Я сегодня имел несчастье пообщаться с КЦ. После 38 минут практически постоянного "побудьте на линии, сейчас уточню" сотрудник просто отключился. Если представителю банка интересно--могу предоставить аудиозапись моего "разговора". Позор.
-
Golf_streem
-
-
- Повідомлень: 350
- З нами з: 06.08.20
- Подякував: 12 раз.
- Подякували: 48 раз.
-
- Профіль
-
Додано: Вів 22 чер, 2021 18:24
Напомните мне пожалуйста какие манипуляции нужно сделать, чтобы кешбек возвращался не на Кредитку, а на Дебетку? Выводил на Дебетку, но почему зачислилось на Кредитку.
-
_PORT_UA
-
-
- Повідомлень: 1044
- З нами з: 09.02.14
- Подякував: 210 раз.
- Подякували: 12 раз.
-
- Профіль
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 5 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
35109 |
6602900 |
|
|
38157 |
4546884 |
|
|
18025 |
205582 |
Суб 01 січ, 2022 00:03 klug
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|