фотокарта это что? карта с вашим фото сзади или карта с индивидуальным дизайном? ))
весь путь доставки карты с фото вы можете проследить по этой ссылке
|
|
![]() фотокарта это что? карта с вашим фото сзади или карта с индивидуальным дизайном? )) весь путь доставки карты с фото вы можете проследить по этой ссылке
![]() PrivatBank У мене є діючий депозит "Мультивалютний". Основне призначення його - захист від валютних коливань, є три рахунки: гривня, долар США, євро. Згідно умов такого депозиту конвертація між рахунками здійснюється безготівково, при цьому не існує умови обмеження максимальною сумою при безготівковій конвертації (або еквівалентом у гривнях) та безготівкову конвертацію можна здійснювати щодня між будь-якими з 3 існуючих в рамках депозиту рахунками, нараховані проценти не конвертуються.
З недавнього часу у програмний комплекс безготівкової конвертації, яку безпосереньо проводить спеціаліст-оператор Приватбанку (у відділенні або через телефонний з'вязок клієнтської підтримки 3700) через ком'ютер, кимось програмно введено обмеження в 1000 USD за курсом Приватбанку на поточний день (по євро проб конвертації поки не було у мене) на максимальну суму безготівкової конвертацію з гривень в іноземну валюту протягом 1 доби по такому депозиту. При цьому юридичного обмеження максимальною сумою безготівкової конвертації по депозиту з гривень у долари США не існує - це підтвердили мені спеціалісти служби телефонної підтримки 3700, а у відділенні Приватбанку мені пояснили, що постановою НБУ №172 від 28.03.2014р.(п.1.6) обмежуються лише операції отримання готівки за нарахованими по депозиту процентами та при можливому отриманні готівкою тіла при завершенні дії депозиту (максимум 15000 грн.). Депозит продовжує діяти через пролонгацію. За моїм наполяганням виправити це помилкове технічне програмне обмеження та провести основну операцію безготівкової конвертації депозиту у повному обсязі з гривень у долари спеціалісти-оператори (у відділеннях Приватбанку та на службі телефонної підтримки 3700) це не роблять посилаючись на повідомлення помилки програмного комплесу при безпосередньому проведенні моєї поточної заявки на безготівкову конвертацію і пропонують безготівково конвертувати лише частину суми на рахунку з гривень у долари еквівалентно не більше 1000 доларів США на поточний день з подачею мною у наступні дні додаткових заявок на конвертацію по решті суми на гривневому рахунку з новим курсом конвертації на момент конвертації. Працівниками Приватбанку було безготівково проконвертовано лише частину суми з гривень у долари США по таких моїх мультивалютних депозитах протягом 1 дня, решту програмно неможливо було безготівково проконвертувати того ж дня, мої заявки на безготівкову конвертацію подані 18 та 19 квітня цього року. 22 квітня курс гривня/долар змінився, за моєю новою заявкою з гривень у долари США відповідні працівники Приватбанку запровонували мені конвертацію вже за новим курсом, на чому я вже втрачаю сотні гривень, але при проведенні операції безготвікової конвертації і за такою заявкою сумою менше еквіваленту 1000 доларів США (курс Приватбанку) при обробці програмний комлекс видав повідомленні помилки ("Конвертация технически невозможна") і спеціаліст-оператор відмовився виправляти помилку та пробувати ще раз провести безготвікову конвертацію. На мій запит працівникам Приватбанку про "хто і коли мені компенсує мені втрати через помилкове обмеження безготівкової конвертації по депозитах з вини Приватбанку або хто і коли мені проведе операцій по завершенні безготівкової ковертації за курсом поданим у заявках 18 квітня 2014 року?" я відповіді не отримав, а отримав лише бюрократичні відмовки працівників - пояснення, що вони технічно не можуть це зробити і не мають повноважень щось змінити. На моє звернення за роз'ясненням віповідних спеціалістів Приватбанку така відповідь: спеціалісти-оператори безготівкової конвертації при технічних помилках самостійно зобовязані були зробити про це відповідний звіт і подати його іншим відповідним працівникам Приватбанку для виправлення помилок з гарантуванням проведення усіх операцій за умовами депозитного вкладу "Мультивалютний", але на практиці цього не було зроблено. PrivatBank, наполягаю виправити усе на мою користь як рівноправного (згідно тексту договору кожного з моїх депозитних вкладів "Мультивалютний" особа-гарант - голова правління Приватбанку). Востаннє редагувалось Spectrum в Сер 23 кві, 2014 09:46, всього редагувалось 1 раз.
|
|