Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
ДІСТАЛО! Вчора перекидав кілька переказів зі своєї картки іншого банку на картку приватбанку. По-перше: кожен переказ треба підтверджувати по телефону! По-друге: Під час підтвердження влаштовують допит про сім'ю та коли останній раз отримував картку, коли останній раз міняв мейл в приват24 і на який. По третє: після 3 переказів подальші перекази бракуються. На гарячій лінії сказали, що у них добовий ліміт на кількість переказів на картку. І їх не цікавить, що ці перекази я роблю сам зі своєї картки в іншому банку, яка прив'язана в мене до приват24. Ці всі танці забирають дуже багато часу! Раніше я без проблем кидав перекази в Приват24 і знав, що вони дійдуть, куди потрібно. Зараз же перекази висять в архіві зі статусами "Вимагає підтвердження" або "Забраковано". Виникає враження, що нове керівництво зумисно валить банк до рівня ощадбанку!
Bambula написав:ДІСТАЛО! Вчора перекидав кілька переказів зі своєї картки іншого банку на картку приватбанку. По-перше: кожен переказ треба підтверджувати по телефону! По-друге: Під час підтвердження влаштовують допит про сім'ю та коли останній раз отримував картку, коли останній раз міняв мейл в приват24 і на який. По третє: після 3 переказів подальші перекази бракуються. На гарячій лінії сказали, що у них добовий ліміт на кількість переказів на картку. І їх не цікавить, що ці перекази я роблю сам зі своєї картки в іншому банку, яка прив'язана в мене до приват24. Ці всі танці забирають дуже багато часу! Раніше я без проблем кидав перекази в Приват24 і знав, що вони дійдуть, куди потрібно. Зараз же перекази висять в архіві зі статусами "Вимагає підтвердження" або "Забраковано". Виникає враження, що нове керівництво зумисно валить банк до рівня ощадбанку!
Bambula написав:ДІСТАЛО! Вчора перекидав кілька переказів зі своєї картки іншого банку на картку приватбанку. По-перше: кожен переказ треба підтверджувати по телефону! По-друге: Під час підтвердження влаштовують допит про сім'ю та коли останній раз отримував картку, коли останній раз міняв мейл в приват24 і на який. По третє: після 3 переказів подальші перекази бракуються. На гарячій лінії сказали, що у них добовий ліміт на кількість переказів на картку. І їх не цікавить, що ці перекази я роблю сам зі своєї картки в іншому банку, яка прив'язана в мене до приват24. Ці всі танці забирають дуже багато часу! Раніше я без проблем кидав перекази в Приват24 і знав, що вони дійдуть, куди потрібно. Зараз же перекази висять в архіві зі статусами "Вимагає підтвердження" або "Забраковано". Виникає враження, що нове керівництво зумисно валить банк до рівня ощадбанку!
А яким макаром кидали...якщо не секрет?
Кидав в приват24 з картки кредобанку (вона в мене прив'язана в приват24) на кредитку.
Bambula написав:По третє: після 3 переказів подальші перекази бракуються. На гарячій лінії сказали, що у них добовий ліміт на кількість переказів на картку. І їх не цікавить, що ці перекази я роблю сам зі своєї картки в іншому банку,
Bambula написав:Виникає враження, що нове керівництво зумисно валить банк до рівня ощадбанку!
Это такое со времен перекидок с Дельты. Постоянно приходилось ходить и перевыпускать карти. Но ! 2,5 года назад добиться правды было нельзя. Приват умиляло , что люди реально теряли свои деньги и не могли их спасти- банковская солидарность.
Тут на почте очень настойчивый спамер завелся. В последнем письме утверждается, что ПриватБанк с ними еще и сотрудничает Подтвердите пожалуйста, это письмо от ПриватБанка ?
Received: by 10.140.101.245 with SMTP id u108csp841120qge; Thu, 6 Apr 2017 09:59:46 -0700 (PDT) X-Received: by 10.28.97.2 with SMTP id v2mr23599775wmb.88.1491497986318; Thu, 06 Apr 2017 09:59:46 -0700 (PDT) Return-Path: <0102015b4435276e-6c1f736c-82a8-40b6-83fc-0316b9c2a7cd-000000@aws-mail.privatbank.ua> Received: from a6-104.smtp-out.eu-west-1.amazonses.com (a6-104.smtp-out.eu-west-1.amazonses.com. [54.240.6.104]) by mx.google.com with ESMTPS id a1si3335529wra.276.2017.04.06.09.59.46 for <ZZZZZZZZZZ@gmail.com> (version=TLS1 cipher=ECDHE-RSA-AES128-SHA bits=128/128); Thu, 06 Apr 2017 09:59:46 -0700 (PDT) Received-SPF: pass (google.com: domain of 0102015b4435276e-6c1f736c-82a8-40b6-83f ... vatbank.ua designates 54.240.6.104 as permitted sender) client-ip=54.240.6.104; Authentication-Results: mx.google.com; dkim=pass header.i=@privatbank.ua; dkim=pass header.i=@amazonses.com; spf=pass (google.com: domain of 0102015b4435276e-6c1f736c-82a8-40b6-83f ... vatbank.ua designates 54.240.6.104 as permitted sender) smtp.mailfrom=0102015b4435276e-6c1f736c ... vatbank.ua; dmarc=pass (p=REJECT sp=REJECT dis=NONE) header.from=privatbank.ua
WachtAmRhein написав:Нужно было закинуть на приватовскую кредитку 3500 в субботу 25го марта, ну я и закинул через терминал, около 19:30, всё по заветам Жерминаль.
Шарики покрутились чуть дольше положенного, терминал даже меня спросил здесь ли я ещё? А после утвердительного ответа бодро отрапортовал что операция успешна.
Но я то тертый калач, крутящиеся дольше 5 секунд шарики несут мне больше полезной информации чем сотрудник привата зачитывает со своего планшета. Проверяю состояние счёта, так и есть денежек ПОКА нету. Я сфотографировал номер терминала, минут через 30 перепроверил карту в банкомате, ситуация не изменилась. Звоню на 3700, там девочка меня заверяет что деньги НИКОГДА не зачисляются мгновенно, а в моём случае зачислятся скорее всего в понедельник.
На прямой вопрос, вовремя ли я выполнил свои обязательства за прошлый месяц, последовал расплывчатый ответ, что дескать да, так как омп к тому времени был оплачен, а на оставшиеся 3500 будет начислено 3,5%/месяц с момента возникновения долга. Короче ж***.
Ну бодаться потом с чатом чтобы аннулировали начисленные проценты мне не хотелось, пришлось платить 3500 ещё раз. Так вот смска с зачисленными первыми 3500 пришла около 22:30.
Горе от ума короче, если бы не полез проверять состояние счёта, то не проспонсировал бы пикничек раньше времени.
Я тоже вчера попробовал пополнить универсальную карту через ТСО. В магазине на выходе два терминала Приватбанка и один банкомат. Превый терминал стоит на выходе и ничего не видно на экране терминала из за солнца(только видна что шарики крутятся долга), а второй терминал был полный и не принимал наличные. На улице стояла инкассаторская машина, но через 2 часа тоже терминал не работал.