Это все равно что сообщать о покупке ящика водки, событие конечно неординарное, но трудностей совершить такое нет никаких.
Если б речь шла о говнобанке в последний день перед ВА, тогда да, а так пук в пудру.
|
|
![]() Это все равно что сообщать о покупке ящика водки, событие конечно неординарное, но трудностей совершить такое нет никаких. Если б речь шла о говнобанке в последний день перед ВА, тогда да, а так пук в пудру.
![]() Не зовсім так. Такі повідомлення відображають стан вкладників банку і є цікавими з практичного боку. Бо валюти всім може і не вистачити. ![]() ![]() Эта мулька уже давным давно: приват определяет как вас авторизировать: через приват24-додаток, через звонок, через смс,.... Если включен приват24 - то код обычно сразу туда приходит, если нет - он "задумывается" и звонок/смс приходит через 0,5 - 1 мин (более долгие раздумья очень редко бывают). Но вчера вечером что-то долговато ждал смс-подтверждения платежа(через Изипэй), но таки дождался звонка с кодом. А нынешняя ставка 1% по приват-вкладу - курям на смех ![]() ![]() ![]() Отаке воно життя у банках з європейськими ставками. Хто ж казав що буде легко. ![]() Верните хотя бы 10% на год и 5 % на приват-вклад ![]() ![]() НЕшановний Приватбанк!
А що це за чортівня твориться при спробі перекази з дебетних карт Універсальна на сторонніх р2р-сервісах? Пароль 3Д-секьюр вперто не приходить або ж у вікні навіть не вказується номер телефону! Ось такий ![]() З двох різних карт пробував, результат однаковий. Чат вперто талдичить, що це "проблеми стороннього сайту". Яке дивне співпадіння - проблеми одночасно спостерігаються у сервісах Альфа-банку, Ізіпея та ПУМБ, і причому _саме_ з картками Примату. Ви геть чисто охреніли там, а? Бабло на вхід заходить, а на вихід - болт?! Шо, готуємося до ТА? ![]() ![]() Це може бути й правдою. Може й не бути, звісно. Але я таке особисто спостерігав: некорректний запрос із сайта, що приймав платіж - і ось такий результат. Як тількі усуваю помилку (шляхом введення іншіх даних, що не приводять до цієї помилки) - все нормально. Недолік полягає в тому, что замість написати про невірні параметри запросу, клієнтів змушують гаяти час на з'ясування таких загадок із відсутнім номером телефону. Але в моєму випадку операцію все одно неможливо було провести, і "Приватбанк" в цьому не винен, а тільки у тому, що не повідомив про це зрозумілою мовою. ![]() Re: ПриватбанкТак. А причем тут сторонние запросы.
Форма 3D чисто приматовская. Этот же пароль и создан для того чтобы защитится от сторонних запросов и потери конфиденциальных данных. Т.е. этот acs.privatbank.ua работает независимо-правильный запрос или нет. А в случае примата, он свою роль не выполняет-не тянется телефон. Тем более проверено: 1. Разные сайты. 2. Разные карты. 3. Разные МПС. 4. Разные ОС. 5. Разные компы. 6. Разные провайдеры. 7. Разные браузеры. 8. Разные телефоны. 9. Разные люди. 10. Да пошли они нах... ![]() Особенно умиляет утверждение, что запрос не поступал, откуда же тогда взялся скриншот с приватовским окошком?
|
|