ПриватБанк (2010 - 2021)

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 85748575857685778578 ... 9038>
Повідомлення Додано: Нед 17 тра, 2020 19:31

Панове! Пропоную вам для взяття за основу при написанні листа НБУ наступний текст, написаний мною та з моїм баченням ситуації, що склалась. Не вважаю його ідеальним - пропоную "як є". Кому сподобається - буду радий "+". В будь якому випадку ситуація описана саме по моєму випадку і потребує вашого адаптування під Вашу участь у акції і головне - ВАШУ ПЕРЕПИСКУ ЧИ РОЗМОВИ З ПІДТРИМКОЮ БАНКУ. Критика? Будь ласка - критикуйте. Я зробив як зміг. Хто здатен краще - публікуйте - почитаю. Помилки - орфографічні, пунтктуаційні, стилістичні - певен, що теж є - коригуйте самі - я відправлю цей варіант та пропоную завтра здійснити те саме, щоб НБУ ситуацію помітив та відповідним чином відреагував. Ну і власне мій текст звернення до НБУ
Національний банк України

<ПІБ заявника в родовому відмінку>
РНОКПП <РНОКПП заявника>
зареєстрований <поштова адреса>
телефон +38-<номер телефону>
e-mail: <e-mail>


Про дії АТ КБ "ПриватБанк"

Вельмишановні панове!

Висловлюю Вам свою повагу і звертаюся до Вас з проханням відреагувати належним чином на ситуацію, яку спровокувало АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ПРИВАТБАНК» (надалі - Банк), а саме:
В березні 2020 року Банк на своєму сайті в мережі Інтернет розмістив рекламне оголошення про проведення рекламної акції із гучною назвою «Без стейків сумно, а без кеша — вигідно!» (надалі — Акція). На поточний момент умови акції доступні за посиланням https://promos.privatbank.ua/ua/promos/ ... ty-800-grn (надалі — Правила акції). Вважаю, що ідея акції відповідала потребам сьогодення, оскільки пропагувала основи cashless економіки, а саме зареєстрованим учасникам акції пропонувалось в період з 26 березня по 25 квітня 2020 року відмовитись від зняття готівки з карток Банку, а натомість здійснювати картками Мастеркард, емітованими Банком безготівкові розрахунки за товари та послуги як в звичайних торгових установах так і в мережі Інтернет. При уьому у випадку якщо учасник акції здійснить такими картками в зазначений період часу щонайменше 5 розрахункових операцій на загальну суму понад 3000 грн., то за умовами акції Банк обіцяв сплатити кожному такому учаснику гарантовану винагороду в сумі 800 грн. (з урахуванням утриманих податків). Фактично головні умови розрахунків картками в рамках акції були зосереджені в п.2.1.3 Правил акції:
«2.1.3. Здійснити щонайменше 5 безготівковкових оплат на загальну суму від 3 000 грн в будь-яких торговельно-сервісних підприємствах на території України або в Інтернеті будь-яких товарів, робіт чи послуг Карткою/Картками будь-яким способом, у тому числі через POS-термінали будь-яких банків, через смартфон, безконтактною карткою тощо (надалі – «Транзакція»).»
Ні в самих Правилах акції, ні в подальших роз'ясненнях умов Акції, які Банк розміщував в мережі Інтернет, не зазначалось обмежень щодо способу оплати за товари чи послуги, крім випадків оплати через Приват24 (назва інтернет-банкінгу Банку для фізичних осіб - Банк окремо надав роз'яснення що оплата комунальних послуг та оплата послуг мобільних операторів через сервіс Приват24 для участі в акції не зараховується). Також умовами акції не встановлювалось жодних виключень щодо виду товарів чи послуг, оплата яких не допускається до участі в акції (крім згаданих вище видів оплати через Приват24).
Правилами акції передбачалось, що усі учасники, які виконають умови акції до року отримають на картку Мастеркард емітовану Банком винагороду 10 травня 2020. Пізніше Банк змінив термін виплати винагороди на термін «до 15 травня 2020 року».
В березні 2020 року я своєчасно зареєструвався для участі в Акції і в період з 26 березня по 25 квітня 2020 року виконав усі її умови (мною у відповідний період з моєї картки Мастеркард, емітованої Банком, було здійснено 5 транзакцій на загальну суму 3001 грн. по оплаті телекомунікаційних послуг — через веб-сайт мобільного оператора <Ваш оператор чи назва сайту через який платились комунальні послуги> сплачено послуги вказаного оператора, що підтверджується випискою з карткового рахунку та повністю відповідає умовам Правил акції, при цьому готівка з моїх карток, емітованих Банком в зазначений період не знімалась). Разом з тим у визначений Банком термін відповідна винагорода мені не сплачена. Для з'ясування причин не виконання Банком умов акції мною через сервіс Приват24 була подана відповідна заявка. 16.05.2020 я отримав відповідь на свою заявку наступного змісту: «На жаль, умови не виконані. Так, як не здійснено 5 оплат з 25.03.2020 по 24.04.2020 на суму 3000 грн через Інтернет або POS-термінали, оплата за комунальні послуги через інший сайт не враховується.» (тут та нижче орфографія та пунктуація оригінальних повідомлень служби підтримки Банку збережені). На моє звернення в службу підтримки Приватбанку з проханням пояснити причини через які не були враховані здійснені мною оплати за телекомунікаційні послуги через веб-сайт оператора мобільного зв'язку та вимогою прийняти повторну заявку на перегляд рішення Банку я отримав наступну відповідь: «На жаль, не подається вона. Згідно умов https://promos.privatbank.ua/ua/promos/ ... ty-800-grn , в інтернеті можна оплачувати тільки товари або послуги. Комунальні послуги або платежі на інший рахунок не приймають участь в акції, як і було в Вашому випадку». На моє прохання повідомити пункт Правил акції, де були сформульовані виключення, згідно яких банк відмовляє мені у виплаті — я відповіді від служби підтримки не отримав. Мої зауваження, що оплата телекомунікаційних послуг ніяк не обмежена існуючими Правилами акції службою підтримки Приватбанку до уваги не прийняті. Натомість оператор служби підтримки написав наступне: «це оплата на рахунок мобільного оператора. Не оплата за товари чи послуги в інтернеті… Платежі , які робили , це не оплата товарів, послуг чи робіт.» Усі мої зауваження, що телекомунікаційні послуги — це теж послуги, що згідно квитанцій які формуються Приват24 усі здійсненні мною платежі мають ознаку «Покупка», а не «Переказ» до уваги не приймались. Натомість оператор зазначив, що «По рішенню банку , оплати за комунальні послуги і оплати за поповнення телефону через будь які канали не приймають участі в акції». Моє прохання надати посилання на документ, яким прийняте таке рішення та повідомити як таке рішення узгоджується з опублікованими Правилами акції, на жаль, лишилось без відповіді. Іншими словами працівник банку повідомив, що Банк прийняв рішення, яке суперечить умовам ним же опублікованим Правилам акції, не виплачувати винагороду тим учасникам, які в зазначений період оплачували через інтернет без використання Приват24 (тобто користувались сторонніми інтернет-ресурсами) телекомунікаційні та/або комунальні послуги.
На мою остаточну вимогу прийняти заявку на перегляд рішення Банку, яке суперечить Умовам акції, оператор служби підтримки повідомив мене, що «Заявка не буде подана повторно.»
За таких умов вважаю, що дії банку мають ознаки шахрайства та недобросовістної реклами, яка в свою чергу призводить до не чесної конкуренції на ринку банківських послуг. Адже для оплати телекомунікаційних послуг я міг скористатися картками інших банків, які є в моєму розпоряджені та які чесно виконують умови своїх акцій, а також угод на обслуговування власних банківських продуктів. Вважаю, що такими діями Банк підриває довіру пересічних громадян України до банківської системи і не сприяє виконанню нею поставлених завдань по залученню коштів та розвитку cashless економіки. Описана мною ситуація є не поодинокою — мені відомо, що в цей же період часу Банк відмовив щонайменше 20 своїм клієнтам у виплаті винагороди по Акції з аналогічних причин. Також усім згаданим клієнтом службою підтримки Банку відмовлено в прийняті заявок на перегляд рішення Банку про відмову у виплаті по Акції. На поточний момент в мережі інтернет достатньо велика спільнота клієнтів з великим негативом обговорює ситуацію, що склалась навколо цієї Акції Банку.
Враховуючи вищевикладене, прошу Національний банк України дати належну оцінку діям Банку при проведені ним Акції з грубим порушенням ним же самим встановленим Правилам акції. Одночасно прошу Національний банк України втрутитись у ситуацію та зобов'язанти Банк прийняти та розглянути повторні заявки від клієнтів, яким було відмовлено у виплаті заохочення через порушення самим Банком Умов акції.
Прошу вважати моє звернення як звернення громадянина України в рамках Закону України «Про звернення громадян». Про результати розгляду мого звернення прошу повідомити мене у терміни передбачені Законом України «Про звернення громадян» електронною поштою на мою адресу: <e-mail> .
Одночасно повідомляю, що за потреби можу надати копії документів, що підтверджують дійсність описаної мною ситуації, а саме копії платіжних документів на оплату телекомунікаційних послуг в період акції з позначкою ПриватБанку «Покупка» та «Оплата телекомунікаційних послуг», копію переписки зі службою підтримки Банку та ін.


З повагою, <Прізвище та ініціали>

18 травня 2020 року
Alien
 
Повідомлень: 2451
З нами з: 12.01.20
Подякував: 72 раз.
Подякували: 721 раз.
 
Профіль
 
3
Повідомлення Додано: Нед 17 тра, 2020 19:32

Re: Приватбанк

  Ferlakur написав:То есть после поста на минфине они повторно рассматривали ваш вопрос?
Нет.

  mustbe написав:Каменты потрут и забудут про них через неделю.
Они не смогут стереть пост у тебя на стене. Дергаешь их через @ и применяешь хеш-теги.

  mustbe написав:Сейчас нужен поток бумажных официальных документов во все инстанции.
Жалобы в соцсетях это дополнение к бумажкам.

Ниже пример обращения.
АТ КБ «ПРИВАТБАНК» (ЄДРПОУ 14360570),
«Mastercard Europe SA» (ЄДРПОУ 26600463)

П. І. Б (скорочено),
адреса проживання,
e-mail,
мобільний номер

СКАРГА

Я, <ПІБ повністю>, не отримав обіцяну винагороду за акцією «Без стейків сумно, а без кеша — вигідно!» (далі «Акція»), умови й правила якої розміщені на інтернет-сторінці _ttps://promos.privatbank.ua/ua/promos/nu-duzhe-legkyy-sposib-otrymaty-800-grn (надалі — «Правила»). З поданим інцидентом звернувся до підтримки банку, зафіксували звернення — заявка від <дата> № <її номер>. За результатом мого звернення мені повідомили, що оплата комунальних послуг і послуг операторів стільникового зв’язку не відносять до транзакцій, які відповідають умовам Акції.
З цим результатом я не згодний. Транзакції сплати комунальних послуг і послуг операторів стільникового зв’язку на веб-порталі платіжної системи <вказати веб-адресу>, що надає їх проведення зі застосуванням через еквайринг, були зроблені з уведенням реквізитів платіжної картки mastercard (далі «Карток») без використання засобів і ресурсів Приват24 (зокрема, мобільного додатка й веб-версії інтернет-банкінгу). Подані операції попадають під умови пункту Правил 2.1.3 й умовам у розділі «Питання і відповіді» на інтернет-сторінці Акції. Наведених категорій операцій з використанням Карток немає в переліку, що зображені в пункті Правил 2.3. Таким чином організатор (ПриватБанк) і партнер (Mastercard) не виконали свої зобов’язання, з якими учасник Акції погодився при реєстрації в ній.
<Далі формуємо стислу вимогу>
Про результат мого звернення прошу повідомити мені письмово на вказану поштову адресу чи відправити його фотокопію на адресу електронної пошти.

<дата>
<підпис>
И не надо писать угрозы, что будите жаловаться куда-то. Просто жалуемся и все.
Howl
Аватар користувача
 
Повідомлень: 6353
З нами з: 08.03.18
Подякував: 581 раз.
Подякували: 1140 раз.
 
Профіль
 
2
1
Повідомлення Додано: Нед 17 тра, 2020 20:02

В профильной теме ПриватБанка на данный момент более 8500 страниц.
Рано или поздно - подробности этой феерической акции забудутся, заболтаются, канут в лету.
Хотелось бы сохранить их для истории. Так сказать - для будущих поколений.
Как пример того как не надо проводить акции.
Ну, или как пример того, как банк может легко и просто кинуть клиентов.
Прошу все обсуждения по данной акции проводить только в этой теме.
В теме привата - как и раньше обсуждаем уни, кдв и прочую чепуху.

Акция от Привата "Без стейків сумно, а без кеша — вигідно!"

Предлагаю тему ПриватБанка оставить в покое, а всё обсуждение этой акции перенести в тему акции.
Иначе - через несколько месяцев всё забудется и уляжется.
Не забудем, не простим !
mustbe
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7782
З нами з: 27.12.17
Подякував: 177 раз.
Подякували: 1567 раз.
 
Профіль
 
2
1
3
Повідомлення Додано: Нед 17 тра, 2020 20:04

Прошу все свои полезные посты продублировать в теме акции
mustbe
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7782
З нами з: 27.12.17
Подякував: 177 раз.
Подякували: 1567 раз.
 
Профіль
 
2
1
3
Повідомлення Додано: Нед 17 тра, 2020 20:16

  mustbe написав:Не забудем, не простим !

Я не приймав участь в аХції, але душею з вами всіма! :) Тре чмиріть абарзєвшего банкстєра! 8)
Козак-характерник
Аватар користувача
2

 
Повідомлень: 28838
З нами з: 09.10.12
Подякував: 2245 раз.
Подякували: 2360 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Нед 17 тра, 2020 20:46

  Козак-характерник написав:
  ruvex написав:БС это только финансовая часть деградации, страновой риск увеличился в разы, тем более в госах.

Згодний. Не має сенсу зберігати в банках взагалі, навіть сервіс скурвився...А обмеження всілякі, фінмон, остаточно відворотили від БС. Лише кредитки юзати з кешбеком.

Головне, не занурюйтеся цілком у крипту, бо з неї без банків також не вийдете. Та й гарантій там жодних немає (на відміну від БС, де є хоч якісь гарантії)...

А Приват звісно треба лаяти за таку чухню, хоч остаточне рішення він прийме на власний розсуд, що й закріплено у правилах акції. Гадаю, що це у нього десь у первинному коді зашито, ще з тих пір, коли в талмуді писали, що за будь-які помилки все одно відповідальність несе клієнт...

Додам лише, що саме тому й треба його використовувати у хвіст (чи то під) й у гриву, нехай вчиться бути відповідальним сам.
kreuz
Аватар користувача
 
Повідомлень: 3392
З нами з: 10.12.07
Подякував: 177 раз.
Подякували: 263 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Пон 18 тра, 2020 10:41

Re: Приватбанк

  Гурман написав:Звонили из головного офиса , послушали меня и отправили заявку куда то повыше))


Мені вже сьогодні передзвонили з цього вищого поверху та уточнили, куди відправляти відповідь.
Чекав кидка від Привата та особливо не надіявся, але щоб ось так ...
На перемогу не сподіваюсь, але Приват підвантажу роботою щодо формування відписок мені, НБУ, мастеркарду ...
V2
4
 
Повідомлень: 8321
З нами з: 03.07.09
Подякував: 299 раз.
Подякували: 1370 раз.
 
Профіль
 
1
1
Повідомлення Додано: Пон 18 тра, 2020 15:37

Позвонили сестре, из типа "главного чего-то там" (главная начальница стола в колцентре привата, возле туалета)

Вобщем пошли в тупой отмороз. Петляла-петляла эта "начальница", сама правила не читала, гадала-выдумывала, - в итоге, когда не нашла ничего кроме беспредельного 7 раздела правил - сама сдалась и предложила отправить бумажный ответ (посыл на-уй) на домашний адрес.

Вобщем, требуйте их читать раздел 2.3 правил (исключения):

2.3. Не відповідають умовам Акції та не належать до операцій з використанням Карток:
2.3.1. Операції, які було здійснено до 00:00 26 березня 2020 року та після 23:59 24 квітня 2020 року за київським часом.
2.3.2. Операції з отримання готівкових коштів через банкомати, банки та/або інші кредитно-фінансові установи.
2.3.3. Перекази коштів з рахунку Картки на банківські рахунки фізичних та/або юридичних осіб, що було здійснено у філіях банку, у т. ч. перекази для оплати податкових платежів тощо.
2.3.4. Операції з оплати дорожніх чеків і лотерейних квитків.
2.3.5. Операції з оплати ставок і парі в казино та інших гральних закладах.


И 2 вопроса из FAQ:

Я можу виконувати інші необхідні операції з картки Masterсard® під час акції?

Так. Під час акції не можна лише знімати готівку, решту операцій (наприклад, переказ з картки на картку, поповнення мобільного тощо) можна виконувати без обмежень.

Чи належать операції, здійснені через Приват24 (поповнення мобільного, переказ з картки на картку, оплата комунальних послуг), до інтернет-транзакцій?

Ні.
Вкладчик1234
Аватар користувача
Форумчанин року
 
Заблокований
Повідомлень: 16191
З нами з: 18.04.15
Подякував: 9350 раз.
Подякували: 4482 раз.
 
Профіль
 
3
2
3
Повідомлення Додано: Пон 18 тра, 2020 16:17

Re: Приватбанк

  Вкладчик1234 написав:И 2 вопроса из FAQ:


Щодо FAQ:
1. Це не є офіційні умови, а трактування студента, айтішніка, секретаря ..., які випадково отримали доступ до сайту.
2. Даний фак з'явився пізніше, ніж умови та не повинен мати ніякої зворотної дії в часі! Щодо його дії на майбутнє - див.п.1!
V2
4
 
Повідомлень: 8321
З нами з: 03.07.09
Подякував: 299 раз.
Подякували: 1370 раз.
 
Профіль
 
1
1
Повідомлення Додано: Пон 18 тра, 2020 16:35

  V2 написав:
  Вкладчик1234 написав:И 2 вопроса из FAQ:


Щодо FAQ:
1. Це не є офіційні умови, а трактування студента, айтішніка, секретаря ..., які випадково отримали доступ до сайту.
2. Даний фак з'явився пізніше, ніж умови та не повинен мати ніякої зворотної дії в часі! Щодо його дії на майбутнє - див.п.1!

Спору нет.
Но они сами на него ссылаются, причём их слова противоречат тексту. И текст на нашей стороне. Поэтому этот аргумент используем :)
Вкладчик1234
Аватар користувача
Форумчанин року
 
Заблокований
Повідомлень: 16191
З нами з: 18.04.15
Подякував: 9350 раз.
Подякували: 4482 раз.
 
Профіль
 
3
2
3
  #<1 ... 85748575857685778578 ... 9038>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
ПУМБ (2004 - 2021) 1 ... 3460, 3461, 3462
Anonymous » Чет 18 лис, 2004 12:31
34619 7775376
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 17:22
Blister
Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank 1 ... 10105, 10106, 10107
Anonymous » Чет 21 кві, 2005 18:32
101069 15824391
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 01:22
Аlександр
ТАСКОМБАНК (2008 - 2021) 1 ... 3814, 3815, 3816
Anonymous » Чет 22 тра, 2008 13:07
38157 5139292
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 00:49
_PORT_UA
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама