Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
7.11.2018 набув чинності оновлений Закон «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII (далі по тексту - Закон). Він ввів поняття нового, більш захищеного електронного підпису - КЕП (кваліфікований електронний підпис) та скасував поняття ЕЦП.
Оскільки на той момент усі платники податків користувалися виключно ЕЦП, було вирішено організувати їх поступовий перехід на КЕП. Тому згідно із частиною 5 розділу VII Закону платники податків могли повноцінно використовувати ЕЦП протягом двох років з моменту набуття чинності нових норм. Таким чином вони отримали можливість спокійно замінити ЕЦП на КЕП у зручний для себе час.
Після 7.11.2018 більшість АЦСК [включая Приват] видавали платникам податків електронний підпис у вигляді КЕП. Згідно з вимогами абз. 2 ч. 2 ст. 17 Закону, з 7.11.2020 зберігати КЕП на захищених носіях особистих ключів (токенах) зобов'язані наступні суб'єкти: - представники органів державної влади; - представники органів місцевого самоврядування; - працівників державних установ, підприємств, організацій; - нотаріуси; - державні реєстратори та суб'єкти, що виконують їхні обов'язки згідно з уповноваженням держави.
Відповідно до абз.2 п.1 Постанови, з 7.11.2020 по 31.12.2021 приватний бізнес має право використовувати КЕП, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Тобто зберігати підпис на будь-якій флешці, жорсткому диску тощо.
З 1.1.2022 приватні суб'єкти господарювання зобов'язані використовувати КЕП виключно на захищених носіях особистих ключів (токенах).
Токен (його також називають апаратним ключем) - це флеш-накопичувач, що має унікальний інвентарний номер та затверджений Держслужбою спецзв'язку. --------------------------------------------------------------------------- P.S. Т.е. с 1.1.2022 КЕП должен хранится исключительно на токенах (включая ФОП-ов). А что до "пересічних" - ?