Розвиток ритейлу в Україні: ТЦ, мережі, інтернет-магазини, р

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Макроекономіка України, розвиток регіонів і макроекономічні показники: індекс цін, платіжний баланс, експорт, імпорт, рівень промислового виробництва, ВВП, торговельний баланс і рівень безробіття. Політика, що межує з темою бізнесу та фінансів. Політика яка пов`язана з грошима - аспекти політики у грошовому контексті. Політекономія. Корупція. Хабарі.
  #1234 ... 8>
Повідомлення Додано: Вів 12 лип, 2011 12:18

Розвиток ритейлу в Україні: ТЦ, мережі, інтернет-магазини, р

Був в одному новому ТЦ на лівому березі. Ціни на одяг в 150-450гривень приємно вразили, якість задовільна (сток). Кондіціонування, народу небагато.
Ціни на продукти в супермаркетах останні півроку на 10-50% менші за ціни на ринках м.Києва та міст-супутників.
Чи витіснять ТЦ мілких продавців з ринків і як скоро це відбудеться?
В Києві та містах з населенням в кілька сот тисяч процес оцивілізування ритейлу триває вже 3-5років. Якість обслуговування теж зростає.
Востаннє редагувалось tobias в Сер 09 лис, 2011 13:40, всього редагувалось 2 разів.
13 думки містять творчу енергію, корисно відправити у Всесвіт добру думку
past performance does not guarantee future results
tobias
 
Повідомлень: 4982
З нами з: 21.01.08
Подякував: 389 раз.
Подякували: 230 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Нед 17 лип, 2011 18:06

рынки типа "утром привез на электричке то что за вчера на огороде выросло" не скоро, мне кажется, пропадут. ибо иллюзия того, что на таких вот рынках все свеженькое и натуральное, из голов выбьют не скоро.
nikolya
 
 
Повідомлення Додано: Пон 18 лип, 2011 16:05

  nikolya написав:рынки типа "утром привез на электричке то что за вчера на огороде выросло" не скоро, мне кажется, пропадут.

Мав на увазі порівняння ПП, що торгують крамом на ринках типу Троєщини, Святошино, Петрівка, Шулявка у порівнянні з ТЦ.
Та торгівців продуктових ринків, які возять продукти з оптових баз, у порівнянні з торговими мережами (Ашан, Єко, Фуршет, Сільпо, Велика Кишеня та інших).
13 думки містять творчу енергію, корисно відправити у Всесвіт добру думку
past performance does not guarantee future results
tobias
 
Повідомлень: 4982
З нами з: 21.01.08
Подякував: 389 раз.
Подякували: 230 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Пон 05 вер, 2011 16:29

Психологію українців важко змінити, багато хто вже настільки звик до того,
що на ринку все свіже і дешеве, краще.
Що в супермаркети та магазини навідується невелика кількість громадян. Напевно досі думають, що в магазинах невеликий вибір та дорого. :roll:
13 думки містять творчу енергію, корисно відправити у Всесвіт добру думку
past performance does not guarantee future results
tobias
 
Повідомлень: 4982
З нами з: 21.01.08
Подякував: 389 раз.
Подякували: 230 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Пон 19 вер, 2011 13:07

  tobias написав:Психологію українців важко змінити

Згоден, ми досі не вкуримо навіщо нам інтернет та мобільні.

Ось приклад економії в супермаркеті.
Один день - ціна низька, другий день - в півтора раза вища:

Зображення

Зображення

Про який вибір може йти мова, якщо ціни так пляшуть?
Dimazik
 
Заблокований
Повідомлень: 64
З нами з: 17.03.11
Подякував: 11 раз.
Подякували: 13 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Вів 20 вер, 2011 14:21

  Dimazik написав:Про який вибір може йти мова, якщо ціни так пляшуть?

Це ж класика
Я вчера видел раков по пять рублей. Но больших
...
а сегодня были по три,
но маленькие, но по три...

jvanetsky.ru/data/text/t8/raki/
:mrgreen:
P.S. то маркетинг. 06.03 була знижка для заоохочення покупців.
на ринку мабуть по 24-26грн кожен день і без знижок.
13 думки містять творчу енергію, корисно відправити у Всесвіт добру думку
past performance does not guarantee future results
tobias
 
Повідомлень: 4982
З нами з: 21.01.08
Подякував: 389 раз.
Подякували: 230 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Вів 20 вер, 2011 14:53

Не знаю, как в столице дела обстоят, а я лично уже 2 года как снова вернулся на продуктовый рынок (живу в крупном городе обл. подчинения).
Овощи, фрукты и мясо, сыр и колбаса однозначно дешевле (10-15 %) и свежЕе, выбор больше, ещё и дадут попробовать. Правда, беру в основном постоянно у одних и тех же продавцов - постоянного покупателя ценят, дрянь не подсовывают и сильно не обвешивают. Летом овощи и фрукты реально можно купить "со своего огорода".
Домашних кур и яйца приносят прямо на рабочее место, молоко тоже.
Хлеб - в специализированном магазине по дороге домой, всегда свежий и заводской (а не это недоразумение из собственных минипекарен).
Даже бритвенные головки на рынке дешевле, и мой любимый лосьон после бритья на рынке 48 (в "Амсторе" - 56 грн.)
Самое дорогое на свете - это глупость.
За нее дороже всего приходится платить.
JRK
Аватар користувача
 
Повідомлень: 1218
З нами з: 31.07.09
Подякував: 107 раз.
Подякували: 68 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Вів 20 вер, 2011 15:51

tobias

"мілкі" - це які?
від слова "мілко" (мала глибина)?
чи від "мілкі вей" (цукерка)?
Serg Kiev
 
 
Повідомлення Додано: Сер 21 вер, 2011 13:15

  Serg Kiev написав:tobias
"мілкі" - це які?

дякую, виправив.
Але в трикутнику мережі-магазини_біля_дому-ринки конкуренція за покупця посилюється :wink:
13 думки містять творчу енергію, корисно відправити у Всесвіт добру думку
past performance does not guarantee future results
tobias
 
Повідомлень: 4982
З нами з: 21.01.08
Подякував: 389 раз.
Подякували: 230 раз.
 
Профіль
Повідомлення Додано: Чет 06 жов, 2011 13:42

ShopperTrends 2011

дослідження Nielsen на російсьокму ринку
ShopperTrends – это глобальное исследование покупательского поведения в более чем 50 странах мира, включая Россию
1. Замедляется рост продуктовой корзины
2. Дискаунтеры - не дискаунтеры?… Гипермаркеты возвращают себе утраченные позиции
3. Что определяет выбор магазина
Почему сегодня гипермаркеты привлекают все больше покупателей? Результаты исследования NielsenShopperTrendsговорят о том, что в России, несмотря на повышенную в нынешних условиях внимательность покупателей к ценам, сама по себе «низкая цена на все товары» не является фактором, определяющим выбор магазина. Гораздо большее значение имеет соотношение цена-качество. Вторым по значимости фактором, влияющим на выбор покупателя, является ассортимент - «все необходимое в одном магазине»; «все нужные продукты в наличии»; «широкий ассортимент свежих продуктов, фруктов и овощей». Последнее особенно актуально для покупателей Москвы, нежели в Санкт-Петербурге - портовом городе, где доставка и обеспечение прилавков свежей продукцией не является проблемой.
Кроме этого, в Санкт-Петербурге, в котором уровень концентрации и развития конкуренции в современной торговле весьма близок к европейскому, качество шопинга – хорошее обслуживание и приятная атмосфера – также является одним из ключевых факторов, определяющих выбор магазина. По мере роста конкуренции в других городах можно ожидать аналогичных изменений в системе мотивации покупателей.
4. Магазины, предлагающие широкий ассортимент и более высокое качество покупки (ShoppingExperience), будут получать все большее признание потребителей

acnielsen.ru/news.php?news_id=106
13 думки містять творчу енергію, корисно відправити у Всесвіт добру думку
past performance does not guarantee future results
tobias
 
Повідомлень: 4982
З нами з: 21.01.08
Подякував: 389 раз.
Подякували: 230 раз.
 
Профіль
  #1234 ... 8>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Irina555, ТупУм, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
безробіття в Україні 1, 2, 3, 4, 5
tobias » Пон 02 вер, 2013 10:50
48 24573
Переглянути останнє повідомлення
Нед 21 сер, 2016 08:52
tobias
3 1749
Переглянути останнє повідомлення
Пон 16 тра, 2016 10:39
shkarapet
0 1999
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 11 бер, 2016 15:43
Пчёлка
реклама
Топ
відповідей
Топ
користувачів