За ввічливістю асистансу ховається низький рівень надання допомоги.
Була медична страховка, декілька раз лікар призначав лікування. З тих ліків страхова не покривала взагалі нічого(
|
|
Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС» daja Вітаємо! Уточніть, будь ласка, номер поліса для перевірки викладеної інформації. З повагою, відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС» daja Вітаємо! Дякуємо за запитання. Поліс починає діяти на наступний день після оплати. Процес оформлення відбувається достатньо швидко, шляхом контакту з менеджером або за 5 хвилин на сайті за посиланням . З повагою
Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС» Оформлювали тут туристичне страхування для всієї сім'ї. Дитині потрібно було терміново полагодити пломбу, шматок відколовся. Я думала стоматологічні послуги не входять в страховку, вже готувалась платити втридорога, але арх свою роботу зробили добре, все покрили.
Дуже вдячна, що увійшли в положення, буду звертатися ще! Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС» Наталія_Р Вітаємо! Щиро дякуємо Вам за зворотній зв'язок! Нам дуже приємно, що Ви залишилися задоволені роботою нашої команди. Головне - бережіть себе та рідних, особливо в такий нелегкий для всіх час. З повагою відділ контролю якості сервісу СК "АРКС"
Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС» Ліна Вітаємо! Щиро дякуємо Вам за зворотній зв'язок та рекомендації. Дякуємо, що залишаєтесь з нами. Мирного неба. Все буде Україна! З повагою, відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС» Олександр_ Вітаємо! Дякуємо за запитання. Стандартні умови договору страхування передбачають: 10 днів на прийняття рішення та 15 днів на складання акту на оплату, тобто сумарно 25 днів. Звісно все залежить від складності самого випадку. На практиці відшкодування від 3 до 14 днів. З повагою відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||