Платинум Банк 2009-2013

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
  #<1 ... 858859860861862 ... 1614>
Повідомлення Додано: П'ят 01 лют, 2013 16:31

Re: Платинум Банк

В 11,20 пополнил "Ощадный" .С карточного счёта деньги ушли,на "Ощадном" так денег и не вижу.В поддержке ещё в 11,56 сказали,что передадут о проблеме в соответствующие службы.А воз и ныне там-пополнения так и невижу.Произвести какие либо действия с "Ощадным" тоже не могу.Как-то напрягает такой клик.
IGNAT
 
Повідомлень: 142
З нами з: 29.03.12
Подякував: 1749 раз.
Подякували: 10 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 01 лют, 2013 16:36

Re: Платинум Банк

  IGNAT написав:Re: Платинум Банк
В 11,20 пополнил "Ощадный" .С карточного счёта деньги ушли,на "Ощадном" так денег и не вижу.В поддержке ещё в 11,56 сказали,что передадут о проблеме в соответствующие службы.А воз и ныне там-пополнения так и невижу.Произвести какие либо действия с "Ощадным" тоже не могу.Как-то напрягает такой клик.

Добрый день, с данной ситуацией обязательно разберутся, вам поступит уведомление по факту решения проблемы.

Вы также можете продублировать Ваше обращение написав письмо на info(at)ptclick.com.ua,обязательно укажите Ваши ФИО и ИНН, по возможности, приложите скрин возникшей ошибки.

Спасибо!
PtClick
 
 
 
Повідомлення Додано: П'ят 01 лют, 2013 16:49

  clientage написав:
  PtClick написав:Друзья, операции пополнения и частичного снятия выполняются 24/7, вне зависимости от того, какой счет привязан к вкладу.

Ух ты. Я провтыкал. Теперь держитесь :) В Вс. специально проверю

Об чём и речь! що ТУТ (саме ТУТ) - 2620 і 2625 - це не одне і те ж саме.
І я, і я, і я - того же мнения (в сенсі - сьогодні ж після 20-00 перевірю - як мій депозит поповниться з рахунку 2620 і покаже це в Кліку :wink:
Цікавий
Аватар користувача
 
Повідомлень: 811
З нами з: 14.11.11
Подякував: 33 раз.
Подякували: 48 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 01 лют, 2013 16:59

  PtClick написав:
  Haza написав:Поповнив поточний рахунок в гривні в касі банку. Через 10 хв вже бачу в банкінгу ці гроші. Це добре.
Але поповнення ощадного рахунку досі заблоковано після попередньої операції поповнення:
дата заявки: 01.02.2013, 11:39:17 статус: DONE
У виписці по ощадному ця операція проведена: 01.02.2013, 11:41:24
Коли я зможу знову поповнити ощадний знову???

Добрый день, пожалуйста, обратитесь с данным вопросом в контакт-центр банка 0-800-308-308, или написав письмо на info(at)ptclick.com.ua,обязательно укажите Ваши ФИО и ИНН, по возможности, приложите скрин возникшей ошибки. Вы также можете связаться с представителями банка с помощью Skype, логин PtClick.

Звернувся, сказали на протязі півгодини вирішать проблеми, але по факту досі нічого не змінилось.
Питання:
1. До якої години я повинен сьогодні поповнити ощадний рахунок, щоб відсотки почали рахувати з суботи, а не з понеділка\вівторка?
2. Якщо до тієї години з вини БАНКА я не зможу поповнити рахунок, то чи банк компенсує втрачену вигоду, наприклад проведе потім платіж попереднім числом, як робить, наприклад, інший банк, лояльний до клієнтів (я думаю всі його тут знають, в нього ще такий червоненький логотип :lol: )?
Дякую за відповіді.
Haza
Аватар користувача
3

 
Повідомлень: 3132
З нами з: 30.10.07
Подякував: 248 раз.
Подякували: 525 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: П'ят 01 лют, 2013 17:18

  Haza написав:
  PtClick написав:
  Haza написав:Поповнив поточний рахунок в гривні в касі банку. Через 10 хв вже бачу в банкінгу ці гроші. Це добре.
Але поповнення ощадного рахунку досі заблоковано після попередньої операції поповнення:
дата заявки: 01.02.2013, 11:39:17 статус: DONE
У виписці по ощадному ця операція проведена: 01.02.2013, 11:41:24
Коли я зможу знову поповнити ощадний знову???

Добрый день, пожалуйста, обратитесь с данным вопросом в контакт-центр банка 0-800-308-308, или написав письмо на info(at)ptclick.com.ua,обязательно укажите Ваши ФИО и ИНН, по возможности, приложите скрин возникшей ошибки. Вы также можете связаться с представителями банка с помощью Skype, логин PtClick.

Звернувся, сказали на протязі півгодини вирішать проблеми, але по факту досі нічого не змінилось.
Питання:
1. До якої години я повинен сьогодні поповнити ощадний рахунок, щоб відсотки почали рахувати з суботи, а не з понеділка\вівторка?
2. Якщо до тієї години з вини БАНКА я не зможу поповнити рахунок, то чи банк компенсує втрачену вигоду, наприклад проведе потім платіж попереднім числом, як робить, наприклад, інший банк, лояльний до клієнтів (я думаю всі його тут знають, в нього ще такий червоненький логотип :lol: )?
Дякую за відповіді.

До 16-00 не встигли. Поїзд пішов. Чекайте понеділка. :wink:
Хоча в них прописано до 16-30.
tatop
 
Заблокований
Повідомлень: 7752
З нами з: 06.08.09
Подякував: 1 раз.
Подякували: 410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 01 лют, 2013 17:25

  tatop написав:
  Haza написав:
  PtClick написав:Добрый день, пожалуйста, обратитесь с данным вопросом в контакт-центр банка ...

Звернувся, сказали на протязі півгодини вирішать проблеми, але по факту досі нічого не змінилось.
Питання:
1. До якої години я повинен сьогодні поповнити ощадний рахунок, щоб відсотки почали рахувати з суботи, а не з понеділка\вівторка?
2. Якщо до тієї години з вини БАНКА я не зможу поповнити рахунок, то чи банк компенсує втрачену вигоду, наприклад проведе потім платіж попереднім числом, як робить, наприклад, інший банк, лояльний до клієнтів (я думаю всі його тут знають, в нього ще такий червоненький логотип :lol: )?
Дякую за відповіді.

До 16-00 не встигли. Поїзд пішов. Чекайте понеділка. :wink:
Хоча в них прописано до 16-30.

Ось тепер НА ДІЛІ перевіримо ЛОЯЛЬНІСТЬ банку до клієнтів.
Haza
Аватар користувача
3

 
Повідомлень: 3132
З нами з: 30.10.07
Подякував: 248 раз.
Подякували: 525 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: П'ят 01 лют, 2013 17:27

  Haza написав:
  tatop написав:
  Haza написав:Звернувся, сказали на протязі півгодини вирішать проблеми, але по факту досі нічого не змінилось.
Питання:
1. До якої години я повинен сьогодні поповнити ощадний рахунок, щоб відсотки почали рахувати з суботи, а не з понеділка\вівторка?
2. Якщо до тієї години з вини БАНКА я не зможу поповнити рахунок, то чи банк компенсує втрачену вигоду, наприклад проведе потім платіж попереднім числом, як робить, наприклад, інший банк, лояльний до клієнтів (я думаю всі його тут знають, в нього ще такий червоненький логотип :lol: )?
Дякую за відповіді.

До 16-00 не встигли. Поїзд пішов. Чекайте понеділка. :wink:
Хоча в них прописано до 16-30.

Ось тепер НА ДІЛІ перевіримо ЛОЯЛЬНІСТЬ банку до клієнтів.

І як Ви запропонуєте їм компенсувати втрачену вигоду?
tatop
 
Заблокований
Повідомлень: 7752
З нами з: 06.08.09
Подякував: 1 раз.
Подякували: 410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 01 лют, 2013 17:37

  tatop написав:
  Haza написав:
  tatop написав:До 16-00 не встигли. Поїзд пішов. Чекайте понеділка. :wink:
Хоча в них прописано до 16-30.

Ось тепер НА ДІЛІ перевіримо ЛОЯЛЬНІСТЬ банку до клієнтів.

І як Ви запропонуєте їм компенсувати втрачену вигоду?

Та сума поповнення, яка вже заблокована, + наступна сума поповнення (яку я не можу наразі провести) = в проводці вручну поставити сьогоднішню дату. Тоді відсотки будуть нараховуватися з суботи. ІТ відділ це може зробити без проблем :), аби бажання
Haza
Аватар користувача
3

 
Повідомлень: 3132
З нами з: 30.10.07
Подякував: 248 раз.
Подякували: 525 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: П'ят 01 лют, 2013 17:49

  Haza написав:
  tatop написав:
  Haza написав:Ось тепер НА ДІЛІ перевіримо ЛОЯЛЬНІСТЬ банку до клієнтів.

І як Ви запропонуєте їм компенсувати втрачену вигоду?

Та сума поповнення, яка вже заблокована, + наступна сума поповнення (яку я не можу наразі провести) = в проводці вручну поставити сьогоднішню дату. Тоді відсотки будуть нараховуватися з суботи. ІТ відділ це може зробити без проблем :), аби бажання

Окей. І нам розкажете, ну якщо будете вважати за потрібне.
tatop
 
Заблокований
Повідомлень: 7752
З нами з: 06.08.09
Подякував: 1 раз.
Подякували: 410 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: П'ят 01 лют, 2013 18:05

Як в бізнес клієнт банку включити повідомлення про рух коштів на рахунку? Налаштування роботи SMS-повідомлень всі відмітки сірі.
ihor_holoveshko
 
Повідомлень: 17
З нами з: 01.02.13
Подякував: 2 раз.
Подякували: 2 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 858859860861862 ... 1614>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори: Ірина_, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank 1 ... 10105, 10106, 10107
Anonymous » Чет 21 кві, 2005 18:32
101069 15957364
Переглянути останнє повідомлення
Суб 01 січ, 2022 01:22
Аlександр
50492 8359052
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 31 гру, 2021 22:32
lloydbanksua
А-Банк (2005 - 2021) 1 ... 1969, 1970, 1971
Bes » Сер 29 чер, 2005 15:11
19707 3914124
Переглянути останнє повідомлення
П'ят 31 гру, 2021 20:32
Goodman
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама