|
Платинум Банк 2009-2013 |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: П'ят 01 лют, 2013 16:31
В 11,20 пополнил "Ощадный" .С карточного счёта деньги ушли,на "Ощадном" так денег и не вижу.В поддержке ещё в 11,56 сказали,что передадут о проблеме в соответствующие службы.А воз и ныне там-пополнения так и невижу.Произвести какие либо действия с "Ощадным" тоже не могу.Как-то напрягает такой клик.
-
IGNAT
-
-
- Повідомлень: 142
- З нами з: 29.03.12
- Подякував: 1749 раз.
- Подякували: 10 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 01 лют, 2013 16:36
IGNAT написав:Re: Платинум Банк В 11,20 пополнил "Ощадный" .С карточного счёта деньги ушли,на "Ощадном" так денег и не вижу.В поддержке ещё в 11,56 сказали,что передадут о проблеме в соответствующие службы.А воз и ныне там-пополнения так и невижу.Произвести какие либо действия с "Ощадным" тоже не могу.Как-то напрягает такой клик.
Добрый день, с данной ситуацией обязательно разберутся, вам поступит уведомление по факту решения проблемы. Вы также можете продублировать Ваше обращение написав письмо на info(at)ptclick.com.ua,обязательно укажите Ваши ФИО и ИНН, по возможности, приложите скрин возникшей ошибки. Спасибо!
-
PtClick
-
-
-
-
-
-
Додано: П'ят 01 лют, 2013 16:49
clientage написав: PtClick написав:Друзья, операции пополнения и частичного снятия выполняются 24/7, вне зависимости от того, какой счет привязан к вкладу.
Ух ты. Я провтыкал. Теперь держитесь  В Вс. специально проверю
Об чём и речь! що ТУТ (саме ТУТ) - 2620 і 2625 - це не одне і те ж саме. І я, і я, і я - того же мнения (в сенсі - сьогодні ж після 20-00 перевірю - як мій депозит поповниться з рахунку 2620 і покаже це в Кліку 
-
Цікавий
-
-
- Повідомлень: 811
- З нами з: 14.11.11
- Подякував: 33 раз.
- Подякували: 48 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 01 лют, 2013 16:59
PtClick написав: Haza написав:Поповнив поточний рахунок в гривні в касі банку. Через 10 хв вже бачу в банкінгу ці гроші. Це добре. Але поповнення ощадного рахунку досі заблоковано після попередньої операції поповнення: дата заявки: 01.02.2013, 11:39:17 статус: DONE У виписці по ощадному ця операція проведена: 01.02.2013, 11:41:24 Коли я зможу знову поповнити ощадний знову???
Добрый день, пожалуйста, обратитесь с данным вопросом в контакт-центр банка 0-800-308-308, или написав письмо на info(at)ptclick.com.ua,обязательно укажите Ваши ФИО и ИНН, по возможности, приложите скрин возникшей ошибки. Вы также можете связаться с представителями банка с помощью Skype, логин PtClick.
Звернувся, сказали на протязі півгодини вирішать проблеми, але по факту досі нічого не змінилось. Питання: 1. До якої години я повинен сьогодні поповнити ощадний рахунок, щоб відсотки почали рахувати з суботи, а не з понеділка\вівторка? 2. Якщо до тієї години з вини БАНКА я не зможу поповнити рахунок, то чи банк компенсує втрачену вигоду, наприклад проведе потім платіж попереднім числом, як робить, наприклад, інший банк, лояльний до клієнтів (я думаю всі його тут знають, в нього ще такий червоненький логотип  )? Дякую за відповіді.
-
Haza
-
3
-
- Повідомлень: 3132
- З нами з: 30.10.07
- Подякував: 248 раз.
- Подякували: 525 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: П'ят 01 лют, 2013 17:18
Haza написав: PtClick написав: Haza написав:Поповнив поточний рахунок в гривні в касі банку. Через 10 хв вже бачу в банкінгу ці гроші. Це добре. Але поповнення ощадного рахунку досі заблоковано після попередньої операції поповнення: дата заявки: 01.02.2013, 11:39:17 статус: DONE У виписці по ощадному ця операція проведена: 01.02.2013, 11:41:24 Коли я зможу знову поповнити ощадний знову???
Добрый день, пожалуйста, обратитесь с данным вопросом в контакт-центр банка 0-800-308-308, или написав письмо на info(at)ptclick.com.ua,обязательно укажите Ваши ФИО и ИНН, по возможности, приложите скрин возникшей ошибки. Вы также можете связаться с представителями банка с помощью Skype, логин PtClick.
Звернувся, сказали на протязі півгодини вирішать проблеми, але по факту досі нічого не змінилось. Питання: 1. До якої години я повинен сьогодні поповнити ощадний рахунок, щоб відсотки почали рахувати з суботи, а не з понеділка\вівторка? 2. Якщо до тієї години з вини БАНКА я не зможу поповнити рахунок, то чи банк компенсує втрачену вигоду, наприклад проведе потім платіж попереднім числом, як робить, наприклад, інший банк, лояльний до клієнтів (я думаю всі його тут знають, в нього ще такий червоненький логотип  )? Дякую за відповіді.
До 16-00 не встигли. Поїзд пішов. Чекайте понеділка. Хоча в них прописано до 16-30.
-
tatop
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 7752
- З нами з: 06.08.09
- Подякував: 1 раз.
- Подякували: 410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 01 лют, 2013 17:25
tatop написав: Haza написав: PtClick написав:Добрый день, пожалуйста, обратитесь с данным вопросом в контакт-центр банка ...
Звернувся, сказали на протязі півгодини вирішать проблеми, але по факту досі нічого не змінилось. Питання: 1. До якої години я повинен сьогодні поповнити ощадний рахунок, щоб відсотки почали рахувати з суботи, а не з понеділка\вівторка? 2. Якщо до тієї години з вини БАНКА я не зможу поповнити рахунок, то чи банк компенсує втрачену вигоду, наприклад проведе потім платіж попереднім числом, як робить, наприклад, інший банк, лояльний до клієнтів (я думаю всі його тут знають, в нього ще такий червоненький логотип  )? Дякую за відповіді.
До 16-00 не встигли. Поїзд пішов. Чекайте понеділка. Хоча в них прописано до 16-30.
Ось тепер НА ДІЛІ перевіримо ЛОЯЛЬНІСТЬ банку до клієнтів.
-
Haza
-
3
-
- Повідомлень: 3132
- З нами з: 30.10.07
- Подякував: 248 раз.
- Подякували: 525 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: П'ят 01 лют, 2013 17:27
Haza написав: tatop написав: Haza написав:Звернувся, сказали на протязі півгодини вирішать проблеми, але по факту досі нічого не змінилось. Питання: 1. До якої години я повинен сьогодні поповнити ощадний рахунок, щоб відсотки почали рахувати з суботи, а не з понеділка\вівторка? 2. Якщо до тієї години з вини БАНКА я не зможу поповнити рахунок, то чи банк компенсує втрачену вигоду, наприклад проведе потім платіж попереднім числом, як робить, наприклад, інший банк, лояльний до клієнтів (я думаю всі його тут знають, в нього ще такий червоненький логотип  )? Дякую за відповіді.
До 16-00 не встигли. Поїзд пішов. Чекайте понеділка. Хоча в них прописано до 16-30.
Ось тепер НА ДІЛІ перевіримо ЛОЯЛЬНІСТЬ банку до клієнтів.
І як Ви запропонуєте їм компенсувати втрачену вигоду?
-
tatop
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 7752
- З нами з: 06.08.09
- Подякував: 1 раз.
- Подякували: 410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 01 лют, 2013 17:37
tatop написав: Haza написав: tatop написав:До 16-00 не встигли. Поїзд пішов. Чекайте понеділка. Хоча в них прописано до 16-30.
Ось тепер НА ДІЛІ перевіримо ЛОЯЛЬНІСТЬ банку до клієнтів.
І як Ви запропонуєте їм компенсувати втрачену вигоду?
Та сума поповнення, яка вже заблокована, + наступна сума поповнення (яку я не можу наразі провести) = в проводці вручну поставити сьогоднішню дату. Тоді відсотки будуть нараховуватися з суботи. ІТ відділ це може зробити без проблем  , аби бажання
-
Haza
-
3
-
- Повідомлень: 3132
- З нами з: 30.10.07
- Подякував: 248 раз.
- Подякували: 525 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: П'ят 01 лют, 2013 17:49
Haza написав: tatop написав: Haza написав:Ось тепер НА ДІЛІ перевіримо ЛОЯЛЬНІСТЬ банку до клієнтів.
І як Ви запропонуєте їм компенсувати втрачену вигоду?
Та сума поповнення, яка вже заблокована, + наступна сума поповнення (яку я не можу наразі провести) = в проводці вручну поставити сьогоднішню дату. Тоді відсотки будуть нараховуватися з суботи. ІТ відділ це може зробити без проблем  , аби бажання
Окей. І нам розкажете, ну якщо будете вважати за потрібне.
-
tatop
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 7752
- З нами з: 06.08.09
- Подякував: 1 раз.
- Подякували: 410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: П'ят 01 лют, 2013 18:05
Як в бізнес клієнт банку включити повідомлення про рух коштів на рахунку? Налаштування роботи SMS-повідомлень всі відмітки сірі.
-
ihor_holoveshko
-
-
- Повідомлень: 17
- З нами з: 01.02.13
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 2 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
101069 |
15957364 |
|
|
50492 |
8359052 |
|
|
19707 |
3914124 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|