Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
YaVI написав:Оформляв "Прозору" у Києві, відділення на Печерську... консультація менеджера та подальша робота з оформлення та видачі кредитки були професійні та кваліфіковані (уточнення, я працювавав з менеджером з обслуговування преміум-клієнтів).
Добре що Вам так повезло. Людський фактор відіграє важливу роль у будь-якій сфері послуг, в т.ч. і у банківському обслуговуванні. З цього і формується імідж установи в очах клієнтів.
лонгировала депо ,очень упали ставки ,в общем обслуживанием довольна,четко все обьясняют ,сказали,что сейчас у них ориентация на кредиты ,а не депозиты,поэтому упали ставки
Аваль написав:Шановні клієнти! Для попередження виникнення проблем при роботі з системою Інтернет-банкінг просимо Вас не здійснювати оновлення Java Runtime Environment на Вашій робочій станції до версії 1.7.0_25.
У випадку, якщо Ви вже оновили Java Runtime Environment до версії 1.7.0_25, рекомендуємо повернутися до попередньо встановленої версії шляхом відкату або видалення поточної версії та встановлення версії 1.6.0_45 (Java (jre-6u45) - (17,1 MБ)), інакше можуть виникнути проблеми щодо входу в систему Інтернет-банкінгу в режимі онлайн.
Аваль написав:Шановні клієнти! Для попередження виникнення проблем при роботі з системою Інтернет-банкінг просимо Вас не здійснювати оновлення Java Runtime Environment на Вашій робочій станції до версії 1.7.0_25.
У випадку, якщо Ви вже оновили Java Runtime Environment до версії 1.7.0_25, рекомендуємо повернутися до попередньо встановленої версії шляхом відкату або видалення поточної версії та встановлення версії 1.6.0_45 (Java (jre-6u45) - (17,1 MБ)), інакше можуть виникнути проблеми щодо входу в систему Інтернет-банкінгу в режимі онлайн.
Раньше не пользовалась услугой "позвонить в колл-центр узнать состояние счета", а вчера позвонила, оказалось, что узнать информацию про свой счет стоит 3 грн. А бесплатно никак этого сделать нельзя? Может скоро за звонки в колл-центр буду деньги драть...
Slavina написав:Раньше не пользовалась услугой "позвонить в колл-центр узнать состояние счета", а вчера позвонила, оказалось, что узнать информацию про свой счет стоит 3 грн. А бесплатно никак этого сделать нельзя? Может скоро за звонки в колл-центр буду деньги драть...
Slavina можно пользоваться проверкой счета, набирая телефон горячей линии и в тональном режиме выбирая нужные пункты, затем вводить последние 8 цифр карты и проверочный код. Единственный момент - нужно знать 4-х значный проверочный код (не ПИН код), который сообщают на горячей линии.