starvit Шановний starvit. Як зазначалось раніше, ваша позиція відносно нашого банку нам зрозуміла. Ми присутні на форумах з метою консультування клієнтів та вирішення питань, що виникають в них під час обслуговування в банку. Нажаль, Ви публікуєте свої повідомлення з іншою метою. Ми можемо довго наводити одне одному різні аргументи на захист власних позицій щодо обставин 2009-2011 років і, скоріше за все, наші думки весь час будуть відрізнятись. На нашу думку, така переписка немає сенсу. Ми вже багато разів стверджували, що банк виконав свої зобов’язання перед вкладниками. Ті з вкладників, які були чимось не задоволені, зверталися до суду та захищали там власні інтереси. В тих випадках, коли суд задовольняв їх вимоги, банк виконував рішення судів. Нажаль, більше нам нема чого додати
Nadra Bank Аргументи публікую я. Спочатку ви говорили, що беззмістовно говорити про якісь претензії без документів. Будуть документи -будуть аргументи.
Документи я відсканув, виклав...і тиша у відповідь. Повний ігнор аж до цього моменту. І жодного аргументу я не отримав.
У мене були труднощі, ви не допомогли. Були питання-- ви не відповіли. І навіть "аргументи на захист власних позицій щодо обставин 2009-2011 років" ви не навели.
У мене є пачка листів дома: 1) Де на вимоги віддати депозити, були пропозиції продовжити їх.
2) На звернення згідно постанови НБУ, надати інформацію про стан депозиту та дату його повернення - знову пропозиції продовжити депозити.
3)На звернення із аргументацією вами порушення законодавства -не повірите, але знову пропозиції продовжити депозити.
Щодо судів, знайомі судились, а потім знову ще й судились із виконавчою службою, бо у бідного банку не було майна, щоб повернути те, що люди відсудили...а виконавча служба чомусь не могла жодного майна знайти.
Тому й не судився і вже пізно судитись. Але країна має знати своїх "героїв" та ціну їх слова, як вони ставляться до клієнтів та виконують "по закону" зобов'язання.
Як підсумок цього довгого посту, то все ж таки наведіть ваші аргументи, чому ні мені, ні моїй матері депозити не повертались.
Зробіть це просто й аргументовано. Договір №...не повертали згідно закону № ___, розділ___, пункт___
Все. Жодних інших питань до вас нема. Тільки не пропонуйте знову продовжити депозити..
А щодо думки яка різниться, звідки ви знаєте, що вона інша. Може я із вами буду 100 % згоден, тільки ви от ніяк своїх аргументів не озвучите.
Злості нема, але нема бажання бути проігнорованим. Досвід здобувають не для того щоб забувати, а щоб ним користуватись. Ну і надіятись та сподіватись...мені вже якось всерівно, згідно здобутого досвіду я навіть 5 копійок у Надру тепер не занесу.
Nadra Bank написав:starvit Шановний starvit. Як зазначалось раніше, ваша позиція відносно нашого банку нам зрозуміла. Ми присутні на форумах з метою консультування клієнтів та вирішення питань, що виникають в них під час обслуговування в банку. Нажаль, Ви публікуєте свої повідомлення з іншою метою. Ми можемо довго наводити одне одному різні аргументи на захист власних позицій щодо обставин 2009-2011 років і, скоріше за все, наші думки весь час будуть відрізнятись. На нашу думку, така переписка немає сенсу. Ми вже багато разів стверджували, що банк виконав свої зобов’язання перед вкладниками. Ті з вкладників, які були чимось не задоволені, зверталися до суду та захищали там власні інтереси. В тих випадках, коли суд задовольняв їх вимоги, банк виконував рішення судів. Нажаль, більше нам нема чого додати
Додайте тільки це:
Договір №...не повертали згідно закону № ___, розділ___, пункт___
Nadra Bank Вопрос. Какими нормами или постановлениями оперирует Надра банк,отказываясь при досрочном снятии вернуть депозит в долларах, настаивая на гривнах? Понятно ссылки на дефицит в валюте и (если это предложение банка по договоренности) забрать в гривне,но не в ультимативной же форме! как это делают в Запорожье отделение по ул. 8 марта. Это нарушение договора. Если б меня устраивала гривна, я положил бы в гривне и под больший процент. Верните деньги в той валюте в которой был сделан вклад - нет,- предупреждайте о подобном кидалове. На межбанке достаточно валюты - приобретите там для выполнения своих обязательтсв.
ulia_g Уважаемый ulia_g. Согласно п.1 (10) Постановления Правления НБУ № 328 от 30.05.2014 г. "Про врегулювання діяльності фінансових установ та проведення валютних операцій": "уповноважені банки мають право достроково повертати вклади, залучені в іноземній валюті за всіма типами договорів, та достроково погашати ощадні (депозитні) сертифікати, номіновані в іноземній валюті, у національній валюті за курсом купівлі іноземної валюти уповноваженого банку на день проведення операції." Кроме этого сообщаем вам о том, что для нас очень важно обеспечить клиентам качественное обслуживание. В случае, если на отделении сотрудник банка не достаточно вежливо вас проконсультировал, просим предоставить ваши контактные данные (ФИО, контактный номер тел.) и имя сотрудника, который вас обслуживал, по адресу электронной почты: K_Servisa@nadrabank.kiev.ua. Обслуживание в указанном вами отделении станет объектом нашего пристального внимания, с персоналом будет проведена дополнительная работа. Спасибо за обращение.
Закончился депозит в $, не хотят отдавать вообще, ссылаются на то, что отделения не подкрепляются живыми $ и валюты вообще нет. Только переоформляйте. Что дальше?