На местах (на уровне зав. отделения) ничего не знают о своих перспективах...

|
|
![]() Re: Актив-банкОтд.закрыли,всех вкладчиков кто не писал заявления о конкретн.переводе договоров(с указанием места нахожд.нового отд)перевели в Днепропетровск .Сейчас перезв.в Днепр сказали,что дела не передали,планируют к концу августа,как быть договор заканчивается 27.08 кому писать заявление о выдачи.депо если договора будут ещё в ,,пути'' ....Как быть зависшим вкладчикам которые ,,уже не тут,ещё не там"???
Отказ от пролонгации написала заранее в своём отд. Востаннє редагувалось анири в Вів 19 сер, 2014 14:39, всього редагувалось 1 раз.
![]()
Копию со своего экземпляра сделайте и отдайте им. Вот и все. А там когда приедут их экземпляры тогда и будут перебирать ваши заявления. ![]() Переписка и делопроизводство никак не связаны с такими аргументами. Должны принять и ответить письменно. По их мнению, вы не существуете? Вот пусть так и напишут на бланке с подписью и печатью. А вообще-то можно не упрашивать их в отделении, а просто отправить свой документ ценным письмом с описью и уведомлением о вручении - на юридический адрес банка. ![]() репост с минфина:
образец коллективной жалобы в НБУ: Голові Національного банку Украіни Гонтаревій В.О. вул.Інститутська, 9, м.Київ, 01601 Президенту України Порошенко П.О. вул. Банкова, 11, м. Київ, 01220 Вкладників ПАТ «Актив-банк»: ФІП….. та 245 таких, що підписали цю скаргу Скарга (колективна) на бездіяльність Національного банку України в порушення вимог ст.76 Закону України «Про банки та банківську діяльність», що призвело до збитків у особливо великих розмірах, як підставу для порушення провадження згідно розділу XVII Особливої частини Кримінального кодексу України щодо винних посадових осіб. За наслідками здійснення банківського нагляду, у тому числі - шляхом проведення перевірок, Національним банком України (надалі – НБУ) за діяльністю публічного акціонерного товариства «Актив-банк» (надалі – «Актив-банк»), вкладниками якого ми є, та віднесення останнього до категорії проблемних, про що було повідомлено п.Раєвським К.Є., заступником директора Генерального департаменту банківського нагляду ( Вкладники вважають, що з метою приховування порушення «Актив-банком» вимог законодавства, які є підставою для визнання банку неплатоспроможним, невідображення в обліку зобов’язань перед вкладниками та клієнтами, що не виконані у строк з вини банку, останній перекручує облік та звітність. Зокрема, всупереч умовам укладених депозитних договорів, які передбачають повернення розміщених у депозит коштів на звернення вкладників у день повернення вкладів, банк кошти не повертав, самовільно, безпідставно, без попередження і всупереч волевиявленню вкладників відкривав поточні рахунки, на які зараховував кошти вкладів по вкладах, які закінчились і не повернуті на законну вимогу вкладників, не обліковуючи такі суми як прострочені до виплати. Окрім цього клієнтам банку створені перешкоди в оформленні платіжних доручень засобами системи «клієнт-банк». Як наслідок, банк приховував порушення нормативів миттєвої (Н4) та поточної (Н5) ліквідності. Фактичне порушення «Актив-банком» вимог, передбачених п.3 ст.76 Закону України «Про банки та банківську діяльність» (надалі – Закон), які полягають у невиконанні банком протягом 10 робочих днів поспіль 10 і більше відсотків своїх зобов’язань перед вкладниками та іншими кредиторами, накладає на НБУ обов’язок визнати банк неплатоспроможним. Проте, на думку вкладників, НБУ, користуючись відсутністю контролю та нагляду за своїми діями, обмеження на які накладені розділом 9 Закону України «Про національний банк України», зокрема – його ст.53, не виконує вимог Закону, конкретні посадові особи НБУ - покладених на них посадових обов’язків. Визнання банку проблемним з підстав, визначених ст. 75 Закону, не дає права НБУ не виконувати вимог п.3 ст.76 цього Закону, а недотримання банком вимог ст.75 Закону протягом наданого НБУ в межах визначеного цієї статтею терміну (до 180 днів) є лише однією із підстав для визнання банку неплатоспроможним (п.1 ст.76 Закону) і лише за умови, якщо відсутні інші визначені цією статтею підстави. Зокрема, закон не надає НБУ права обмежитись лише таким заходом, як надання банку часу на усунення порушень, визначених ст.75 Закону, за наявності підстав, визначених його ст.76, адже своєчасне виявлення НБУ цих порушень (що є обов’язком НБУ при здійсненні функції банківського нагляду) і такі заходи для їх усунення (наприклад, збільшення статутного фонду, пошук інших джерел для відновлення ліквідності) мали бути здійснені у час, що передував погіршенню стану банку, в тому числі, внаслідок неадекватних дій НБУ, до такої міри, коли з’явились підстави, зазначені ст.76 Закону. Відповідно до вимог п. 8 ст.7, ч.3 п.1 ст.15, пп.1, 7 ст.19 та розділу 10, з урахуванням ч.3, 4 ст.1, Закону України «Про Національний банк України» НБУ має запобігати порушенню та забезпечувати дотримання банками законодавства України з метою, в тому числі, захисту інтересів вкладників та кредиторів банку. Внаслідок здійснення НБУ банківського нагляду, у тому числі - шляхом проведення перевірок, за «Актив-банком» та скерування куратора НБУ до банку мали бути встановлені зазначені вище фактичні обставини та порушення і вжиті передбачені Законом саме для таких порушень заходи. За наявності підстав, визначених ст.76 Закону банк мав бути визнаний неплатоспроможним, чого не зроблено і чим кредиторам банку завдано шкоду у особливо великому розмірі, що передбачає відповідальність винних посадових осіб згідно розділу XVII Особливої частини Кримінального кодексу України. На нашу думку, проблеми банківського сектору і «Актив-банку» зокрема є безпосереднім наслідком неадекватних дій та бездіяльності НБУ (безвідносно до ситуації, яка склалась в Україні і підсилила кризу у банківському секторі). Вважаємо, що НБУ і надалі порушує вимоги закону, зокрема – щодо вищенаведеного. Ми усвідомлюємо, що кримінальне переслідування, якби воно було ініційоване зараз, за порушення вимог закону з підстав, зазначених вище, мало б не дуже багато перспектив внаслідок, як свідчить практика, ненадання як НБУ, так і банками слідству свідчень та документів із посиланням на банківську таємницю. Проте, з дня відкликання банківської ліцензії обмеження в частині банківської таємниці будуть зняті в силу ст. 46 Закону України «Про систему гарантування вкладів» і у разі невжиття НБУ заходів щодо припинення порушень чинного законодавства ми будемо змушені ініціювати розслідування (зокрема, звернутись у Генеральну Прокуратуру з вимогою про порушення кримінальної справи та проведення слідства) порушень посадовими особами НБУ та «Актив-банку» законодавства, встановлення винних осіб в межах кримінального розслідування та відшкодування ними нанесених вкладникам їх діями або бездіяльністю збитків. З огляду на викладене, просимо Вас: 1. Керуючись ч.4 п.2 ст.13, п.1 ст.14, ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» у передбачений ним термін (5 днів) надати інформацію про те, з яких підстав Національним банком України не виконуються вимоги ст.76 Закону України «Про банки та банківську діяльність» щодо ПАТ «Актив-банк». 2. Провести службове розслідування з метою встановлення факту зазначених порушень чинного законодавства посадовими особами НБУ та притягнення їх до відповідальності. 3. Визнати ПАТ «Актив-банк» неплатоспроможним невідкладно відповідно до вимог ст.76 Закону України «Про банки та банківську діяльність». З повагою, вкладники ПАТ «Актив-банк»:
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор
|
|