|
ПУМБ (2004 - 2021) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Нед 01 лис, 2015 20:56
Козак-характерник написав:ВиктОр! Пропоную з практичного досвіду викласти тут покрокову інструкцію як вполюват нахабну ПУМБу! )) Якщо вони тупо "морозяться"... то на всякоє ядіє в нас є своє протівоядіє..)) Зайдемо із запасного входу....)) Як я зрозумів, то після такого "добровільного" підписання (нехай подавляться) ... йдемо в страхову і потім увідомляємо негідників з некомфортної банки листом про скасування доппослуги? Я вірно уразумєл? ))
Якщо клієнту виносять мізки про обовязковість страховки життя у відділенні , можна погодитись , підписати весь пакет і на протязі 14 днів завітати у відділення , зареєструвати заяву з вимогою анулювання страхового договору . Цілком можливо вам будуть вішати локшину на вуха про неможливість розірвання , не ведіться реєструйте письмово вимогу , також можуть пропонувати ...закрити взагалі договір  не ведіться - вас розводять , наполягайте на розірванні тільки страховки. Якщо ж так сталось що ви не використали 14-денний термін , тоді розірвати договір можна шляхом звернення клієнта безпосередньо у Страхову компанію , у цьому банку це як АСКА ЖИТТЯ . Потрібно подати заяву з вимогою припинення Страхового договору на їмя генерального директора ПрАТ "УАСК АСКА-ЖИТТЯ " Пантової О.Б. до заяви додати копію банківського договору , копії паспорта з написом копія вірна , підпис , дата . Все це подати або особисто , або відіслати рекомендованим листом у Київ , я скористався регіональним відділенням , через нього передали на Київ . Отримуєте відповідь Страхової - йдете у своє відділення реєструєте обовязково заяву з вимогою припинити нарахування і знімання по уже не діючому договору Страхування життя , до заяви додаєте ксерокопію відповіді зі Страхової компанії .
-
-VICTOR-
-
-
- Повідомлень: 7342
- З нами з: 15.08.12
- Подякував: 406 раз.
- Подякували: 1338 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Нед 01 лис, 2015 21:01
-VICTOR- написав: Козак-характерник написав:ВиктОр! Пропоную з практичного досвіду викласти тут покрокову інструкцію як вполюват нахабну ПУМБу! )) Якщо вони тупо "морозяться"... то на всякоє ядіє в нас є своє протівоядіє..)) Зайдемо із запасного входу....)) Як я зрозумів, то після такого "добровільного" підписання (нехай подавляться) ... йдемо в страхову і потім увідомляємо негідників з некомфортної банки листом про скасування доппослуги? Я вірно уразумєл? ))
Якщо клієнту виносять мізки про обовязковість страховки життя у відділенні , можна погодитись , підписати весь пакет і на протязі 14 днів завітати у відділення , зареєструвати заяву з вимогою анулювання страхового договору . Цілком можливо вам будуть вішати локшину на вуха про неможливість розірвання , не ведіться реєструйте письмово вимогу , також можуть пропонувати ...закрити взагалі договір  не ведіться - вас розводять , наполягайте на розірванні тільки страховки. Якщо ж так сталось що ви не використали 14-денний термін , тоді розірвати договір можна шляхом звернення клієнта безпосередньо у Страхову компанію , у цьому банку це як АСКА ЖИТТЯ . Потрібно подати заяву з вимогою припинення Страхового договору на їмя генерального директора ПрАТ "УАСК АСКА-ЖИТТЯ " Пантової О.Б. до заяви додати копію банківського договору , копії паспорта з написом копія вірна , підпис , дата . Все це подати або особисто , або відіслати рекомендованим листом у Київ , я скористався регіональним відділенням , через нього передали на Київ . Отримуєте відповідь Страхової - йдете у своє відділення реєструєте обовязково заяву з вимогою припинити нарахування і знімання по уже не діючому договору Страхування життя , до заяви додаєте ксерокопію відповіді зі Страхової компанії .
Оце діло, куме! Кладемо великий болт у відповідь на покладений прибор ПУМБи! Ганьба некомфортній банці! Слава золотогоршочникам! Банкстер повинен знати своє місце і не нахабніти! Банкстер працює - золотогоршочник кайфує! Так було, є і буде! ))
-
Козак-характерник
-
2
-
- Повідомлень: 28840
- З нами з: 09.10.12
- Подякував: 2245 раз.
- Подякували: 2360 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 01 лис, 2015 21:05
ulya написав:Якщо я чекатиму відповіді від підтримки більше двох тижнів, то буду ще платити відсотки по кредитці, бо 15-го закінчиться грейс-період. Безкоштовного номера нема, з мобільного дзвонити і тратити ще гроші не хочу, та й скажуть там - зверніться у відділення. Учора у відділенні та сама дівчинка-менеджер як велику ласку запропонувала заплатити цю страхівку зі своєї кишені і тоді оформити в касу повернення всієї суми, але після того, як я підпишу договір, а чи підписувати його в мене ще є великі сумніви. І все одно все оформити можна тільки в будній день, тобто мені знову треба тратити час і йти туди. Це називається "не мала баба клопоту - купила порося". Я хотіла б уточнити ще - мені так здається, що та страхівка, яку я маю заплатити - це відсоток від суми, якщо тратиш гроші в період з 28-го по 31 число місяця. Хтось може пояснити, в чому суть такої несправедливості до цих днів місяця, бо скористалась кредиткою якраз тоді?
оскільки ви не пишете що саме оформили то тільки гіпотетично відповім , скоріше за все у вас кредитна карта РАЦІО . за умовами і тарифами плата за страховку знімається у розмірі певного відсотку від суми заборгованості(те що потрачено в поточному місяці) на кінець місяця.....порада така , якщо не в змозі розірвати страховку . На кінець місяця маєте погаситу усю забогованість , немає заборгованості - немає плати по страховці.
Востаннє редагувалось -VICTOR- в Нед 01 лис, 2015 21:09, всього редагувалось 1 раз.
-
-VICTOR-
-
-
- Повідомлень: 7342
- З нами з: 15.08.12
- Подякував: 406 раз.
- Подякували: 1338 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Нед 01 лис, 2015 21:08
Horus Дєвочка як побачила, що просто все перекласти на клієнта не вийде, то усе поняла, звичайно, але поводилась при цьому не зовсім відповідно до ситуації. Сума невелика, ще раз їхати тратити час і щось виясняти в банку не хочеться, так само як і підписувати договір. Що вони і коли захочуть ще нараховувати теж невідомо. Так просто не має бути в принципі, не перший рік обслуговуюсь у ПУМБ, що з цим робити якраз і думаю, пробую урівноважити раціо і емоціо  .
-
ulya
-
-
- Повідомлень: 61
- З нами з: 16.01.12
- Подякував: 10 раз.
- Подякували: 7 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 01 лис, 2015 21:12
ulya написав:Учора у відділенні та сама дівчинка-менеджер як велику ласку запропонувала заплатити цю страхівку зі своєї кишені і тоді оформити в касу повернення всієї суми, але після того, як я підпишу договір, а чи підписувати його в мене ще є великі сумніви.
Раз страховка береся от суммы, то подписание и закрытие договора вам вроде ничем не грозит. Было бы по времени - был бы смысл задуматься т.к. оплачивать страховку пришлось бы за минимальный период. Думаю что подписать, оплатить, закрыть, открыть новый без страховки - идеальное решение для вашего случая, не мучайте девочку.
-
Horus
-
-
- Повідомлень: 313
- З нами з: 09.12.14
- Подякував: 168 раз.
- Подякували: 120 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 01 лис, 2015 21:12
ulya Юля..мені важко зрозуміти чітко вашу ситуацію,але...якщо ви не підписували навідь договір........пишіть заяву, реєструйте у відділенні , вимагайте розірвання страхового договору якщо від оформлений , повернення коштів . Не дозволяйте цим горе-банкірам нахабніти
-
-VICTOR-
-
-
- Повідомлень: 7342
- З нами з: 15.08.12
- Подякував: 406 раз.
- Подякували: 1338 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Нед 01 лис, 2015 21:16
-VICTOR- написав: ulya написав:Якщо я чекатиму відповіді від підтримки більше двох тижнів, то буду ще платити відсотки по кредитці, бо 15-го закінчиться грейс-період. Безкоштовного номера нема, з мобільного дзвонити і тратити ще гроші не хочу, та й скажуть там - зверніться у відділення. Учора у відділенні та сама дівчинка-менеджер як велику ласку запропонувала заплатити цю страхівку зі своєї кишені і тоді оформити в касу повернення всієї суми, але після того, як я підпишу договір, а чи підписувати його в мене ще є великі сумніви. І все одно все оформити можна тільки в будній день, тобто мені знову треба тратити час і йти туди. Це називається "не мала баба клопоту - купила порося". Я хотіла б уточнити ще - мені так здається, що та страхівка, яку я маю заплатити - це відсоток від суми, якщо тратиш гроші в період з 28-го по 31 число місяця. Хтось може пояснити, в чому суть такої несправедливості до цих днів місяця, бо скористалась кредиткою якраз тоді?
оскільки ви не пишете що саме оформили то тільки гіпотетично відповім , скоріше за все у вас кредитна карта РАЦІО . за умовами і тарифами плата за страховку знімається у розмірі певного відсотку від суми заборгованості(те що потрачено в поточному місяці) на кінець місяця.....порада така , якщо не в змозі розірвати страховку . На кінець місяця маєте погаситу усю забогованість , немає заборгованості - непає плати по страховці.
Дякую за конкретику. Перепрошую, писала вище кілька сторінок, що карта Раціо, про цю плату на кінець місяця не знала, її ніде не афішують, договір як уже писала, в руках не тримала. Отже, крім грейс-періоду потрібно вважати ще й на це, ну його таку "безкоштовну" кредитку, якщо чесно. Мабуть, моє Раціо і їхнє не перетинаються 
-
ulya
-
-
- Повідомлень: 61
- З нами з: 16.01.12
- Подякував: 10 раз.
- Подякували: 7 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 01 лис, 2015 21:16
Horus написав:, закрыть, открыть новый без страховки - идеальное решение для вашего случая, не мучайте девочку.
"советчик" а вы хотя бы теоретическое понятие имеете каков регламент ? и через сколько времени возможна подача на открыте нового кредитного договора после закрытия действующего ??? в противном случае клиента ждет автоматический отказ.. умиляют такие советчики..понятия зеленого нет - но советы раздаю(
Востаннє редагувалось -VICTOR- в Нед 01 лис, 2015 21:16, всього редагувалось 1 раз.
-
-VICTOR-
-
-
- Повідомлень: 7342
- З нами з: 15.08.12
- Подякував: 406 раз.
- Подякували: 1338 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Нед 01 лис, 2015 21:16
ulya написав:Сума невелика, ще раз їхати тратити час і щось виясняти в банку не хочеться, так само як і підписувати договір.
Вроде это самый простой способ, иначе бегать придется намного больше, ситуация уже не красивая, быстрее ее решите сэкономите себе же время, нервы и деньги.
-
Horus
-
-
- Повідомлень: 313
- З нами з: 09.12.14
- Подякував: 168 раз.
- Подякували: 120 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Нед 01 лис, 2015 21:20
-VICTOR- написав:через сколько времени возможна подача на открыте нового кредитного договора ??? в противном случае клиента ждет автоматический отказ..
Первая разумная мысль за 4 месяца. На это следует обратить внимание. В любом случае девочка скажет возможно ли это, предложит пути решения без закрытия если клиенту сервис вообще все еще нужен.
-
Horus
-
-
- Повідомлень: 313
- З нами з: 09.12.14
- Подякував: 168 раз.
- Подякували: 120 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
101069 |
15895478 |
|
|
38157 |
5157370 |
|
|
18025 |
365640 |
Суб 01 січ, 2022 00:03 klug
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|