Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
ПУМБа! Ти де? Не ховайся! Ми тебе все одно вполюємо...)) Чекаємо публічних вибачень за знущання над ВиктОром і запевненнь, що далі ви так працювати не збираєтеся! )) Треба прагнути до високіх стандартів обслуговування, щоб гордо носити звання комфортної банки! А на сьогодні ви НЕкомфортна банка!
Для точної відповіді на ваше питання необхідна ідентифікація. Радимо звернутись до Центру обслуговування клієнтів ПУМБ будь-яким зручним способом із запропонованих за таким посиланням:
ми надали всю необхідну допомогу, яка в нашій компетенції.
Дякуємо за розуміння.
ПУМБа, ти зрозумій... ми не маємо бажання з тобою сваритися...)) Ми допомогаємо стати вам комфортною банкою. ВиктОр не підтверджує озвучену вами інформацію про допомогу. Припустимо ви не маєте компетенції по якимось питанням. Але перенаправити проблему БЕЗ зайвих рухів кліента ви можете? ВиктОр же вам надавав в приват свої данні. Ви ж позиціонуєте себе як комфортна банка? А клієнт вимушений вирішувати ногами проблему яку ви йому створили! Це комфортно? І взагалі навіщо співробітники банку обманюють клієнта, що не можна відмовитися від страховки? І навіть коли клієнт вказував на пункти в договорі про добровільність страховки, йому чинили перешкоди. Так що клієнт вимушений був звернутися до страхової самостійно. Багато питань як бачите до ВАС! Я думаю ВиктОр не буде проти якщо ви нам тут прозвітуєте: Хоч хто небудь зі співробітників банку поніс будь яку відповідальність за випадок з ВиктОром? Чи ви вважаєте, що всі співробітники банку дотичні до цього випадку діяли правомірно і етично?
Дякуємо за допомогу Ми також намагаємось зробити ПУМБ якомога комфортним для клієнтів. Однак вирішення описаного вами питання не можна було зробити у віртуальному світі. Лише пряме звернення (без посередництва служби комунікацій) могло привести до більш швидкого та ефективного вирішення. Дякуємо за розуміння!
Перепрошуємо за можливе непорозуміння. Будемо вдячні за опис вашої проблеми з вказанням подробиць про дати, місце, ваших ПІБ та контактних даних будь-яким зручним способом із перерахованих за таким посиланням:
Управлінням якості ПУМБ буде проведене розслідування та вчинені необхідні дії. Дякуємо за зворотний зв'язок!
Дякуємо за допомогу Ми також намагаємось зробити ПУМБ якомога комфортним для клієнтів. Однак вирішення описаного вами питання не можна було зробити у віртуальному світі. Лише пряме звернення (без посередництва служби комунікацій) могло привести до більш швидкого та ефективного вирішення. Дякуємо за розуміння!
А на інших гілках представники банків допомогають дистанційно... А ПУМБі слабо? Ну для комфорту клієнтів? ))) Вносимо пропозицію! )) І ухилилися від конкретних питаннь...))
1. Чи поніс хтось із співробітників банку дотичних до випадку з ВиктОром будь яку відповідальність: так чи ні? )) Без конкретних прізвищ...))
2. Чи вважає ПУМБ дії тих співробітників етичними і правомірними? Озвучьте офіц. позицію банка?
Звертаємо увагу, що на цій гілці ми також неодноразово допомагали нашим клієнтам з вирішенням питань.
1. Будуть зроблені відповідні висновки та вчинені необхідні дії. Зауважимо, що питання поки не вирішено остаточно. 2. ПУМБ завжди діяв та діє з дотриманням чинного законодавства. Робити подальші висновки можна буде лише після завершення дій, викладених у відповіді на питання №1.
У будь-якому разі препрошуємо за можливі непорозуміння.