Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
safonovstanislav написав:В тас24, в деталях по кредиту графа "сумма нарахованих вiдсоткiв". Если там не 0 или не несколько копеек, то что-то не попало в льготу
посмотрел, 0. их что ли каждый день начисляют, не раз в месяц?
почему может быть несколько копеек, кроме собственно не того МСС? как по мне, или 0 или %, разве нет?
Каждый день начисляют. Неповезло несколько покупок сделать, которые не попали в льготу. Проценты за льготные транзакции тоже начисляются, только там почти 0%, но не ноль. Несколько копеек за месяц накапывает
Алфавит написав:Прождал менеджера — перерыв в 17:30 чтоли? — пока она сербала и трепалась по телефону за шкафом-перегородкой. После чего втянула в свою трапезу — начала делиться лапшой. Как не заценил — решила зайти с другой стороны. В сложившейся ситуации предложила винить только себя.
А дело в чем? Карту выпустили с левым именем. И теперь не могут согласовать перевыпуск по инициативе банка. Якобы все важные дядьки в командировках. Уже как две недели! Вот только почему при оформлении предложенный мною вариант имени не прошел, а он, кстати, не отличается от общепризнанного, мне невдомек.
А еще их отделение как зоопарк. Перекрикивание между сотрудниками — это, я так понял, норма. Действительно, а зачем телефон, если, крикнув, можно попросить начальство подписать сделку, поинтересоваться о получении электронного письма или позвать охранника?
Дело было в отделении на Рымарской в Харькове.
Перезвонили с отделения. Представились заместителем директора.
Поведали, что согласовать перевыпуск по инициативе банка не удалось. А за левое имя на карте ответит менеджер, который допустил ошибку при оформлении карты.
А теперь феерия. Поскольку работник находится на больничном, меня уведомили, что ждать карту необходимо как минимум до следующего понедельника: пока менеджер выйдет на работу и внесет в кассу деньги за перевыпуск карты.
Начитавшись таких позитивних відгуків у гілці ТАСу, вирішив і я спробувати відкрити кредитку. Результат, як звично-дєффачка довго-довго заповнювала форму, кредитний куркулятор показав обнадійливий ліміт, але по факту-відмова Тут кажуть, що представник банку на форумі може допомогти з отриманням хоча би мінімального ліміту?
Nighthawk написав:Начитавшись таких позитивних відгуків у гілці ТАСу, вирішив і я спробувати відкрити кредитку. Результат, як звично-дєффачка довго-довго заповнювала форму, кредитний куркулятор показав обнадійливий ліміт, але по факту-відмова Тут кажуть, що представник банку на форумі може допомогти з отриманням хоча би мінімального ліміту?
КАжуть що може забезпечити ще одну спробу раніше ніж за 30 днів. Ліміт в 1000 грн в цьому випадку....майже гарантований.
Nighthawk написав:Начитавшись таких позитивних відгуків у гілці ТАСу, вирішив і я спробувати відкрити кредитку. Результат, як звично-дєффачка довго-довго заповнювала форму, кредитний куркулятор показав обнадійливий ліміт, але по факту-відмова Тут кажуть, що представник банку на форумі може допомогти з отриманням хоча би мінімального ліміту?
В ніч на п'ятницю, найкраще - при повному місяці, треба написати у гілці ТАСу пост, де ви щиро висловите, що дуже-дуже хочете кредитну картку, що обіцяєте банку довгу й плідну співпрацю, вірите, що банк виправить всі недоліки й помилки, а ви йому в цьому з радістю допоможете. Потім пом'янете добрим словом Дельту (хай реєстр ій буде пухом), і висловите надію, що все добре й світле, що в ній було, реалізують і тут, і що не трафить банку цю перехід на новий процесинг (тричі постукати будь-якою чіпованою карткою по монітору). Потім поставити як мінімум три лайки ТАС офішиал, і можна писати ТО в ПП прохання допомогти з лімітом. Кажуть, що оптимально запитати ліміт, що дорівнює кількості тисяч слів у пості-клопотанні помножити на число поставлених лайків ТО. Якщо ТО хоч щось відповість - вас було почуто, й можна бігти у відділення за лімітом. Для втримання прихильності ризик-менеджменту бажано періодично проводити ритуальне депоприношення.
Faceless написав:В ніч на п'ятницю, найкраще - при повному місяці, треба написати у гілці ТАСу пост, де ви щиро висловите, що дуже-дуже хочете кредитну картку, що обіцяєте банку довгу й плідну співпрацю, вірите, що банк виправить всі недоліки й помилки, а ви йому в цьому з радістю допоможете. Потім пом'янете добрим словом Дельту (хай реєстр ій буде пухом), і висловите надію, що все добре й світле, що в ній було, реалізують і тут, і що не трафить банку цю перехід на новий процесинг (тричі постукати будь-якою чіпованою карткою по монітору). Потім поставити як мінімум три лайки ТАС офішиал, і можна писати ТО в ПП прохання допомогти з лімітом. Кажуть, що оптимально запитати ліміт, що дорівнює кількості тисяч слів у пості-клопотанні помножити на число поставлених лайків ТО. Якщо ТО хоч щось відповість - вас було почуто, й можна бігти у відділення за лімітом. Для втримання прихильності ризик-менеджменту бажано періодично проводити ритуальне депоприношення.
А Ви вмієте підняти настрій на ніч глядя ))
Жаль тільки, що місцевий божок у ризик-менеджменті інколи сам не знає, чого хоче-чи депоприношень, чи то крОсівої довідки про доходи. А часом у нього просто буває поганий настрій (видать, переївся токсичними і недисциплінованими клієнтами з *івнобанків), тоді він взагалі злий і недобрий, і нещадно б"є усіх жертводавців... буває...
ukrprom2014 написав:Задал такой вопрос на горячей линии, девочка сказала что кешбек начисляется только за использование кредитных средств. Может оф.представиель проведет ликбез?
Подскажите, пожалуйста, дату и время обращения, а также номер телефона, с которого осуществлялся звонок. Будем благодарны.