Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
WachtAmRhein написав:Не в такой же ситуации, а более драматичной. Когда мне смс пришла я не ходил, а вот когда девочка Яна позвонила, тогда уж пошёл. И получил отлуп.Оцениваю кстати потерянное время в 300 грн.
Остаётся верить в лучшее И держать нос по ветру
Востаннє редагувалось соколок в Чет 04 лют, 2016 19:45, всього редагувалось 1 раз.
Квесторе_поверніться написав:Viktor2812, ок. Дякую. А що шановний (а) ТО скаже?
Згідно лімітів на здійснення операцій в ТАС24 (там, де три зірочки), максимальний розмір добового ліміту, який може бути встановлений у ТАС24 на кожну окрему операцію по картці, становить 30 000 грн.
Дякую. Ось тільки зірочка бентижить...про встановлення постійних лімітів лише у відділенні і не більше цих незначних сум. Можете розтлумачити?
Можемо Стандартні рамки ліміту, в межах яких Клієнт має можливість його змінювати, встановлені на рівні 30 000 грн. Але у Клієнта є можливість розширити такі рамки, шляхом звернення до відділення і написання відповідної заяви.
Квесторе_поверніться написав:По виділеному у Вас помилка? В сумі 30000, кожна операція 15000?
Скажите пожалуйста, с какой целью ваши сотрудники из отделений звонят клиентам, получившим отказ по заявке на кредитную карту по программе рефинансирования, для прохождения повторного скоринга?
Им нечем заняться, мало работы или какая-то другая причина?
При этом клиент снова получает отказ!!!
Клиент приносит с собой на оформление полную сумму для погашения лимита по рефинансированию, но вы всё равно считаете его неплатежеспособным.
Как ответить на вопрос: "Когда вы погасите остаток по рефинасируемому кредиту в Приватбанке?" Зачем мне его гасить, если у меня в приватбанке гривны лежат под 25 чистыми, а кредит под 23%? У вас сотрудники скоринга работают В ТАСе или Привате, если у них такие вопросы возникают?
Надеюсь на конструктивный ответ, а не отговорки про пирожене.